Hotel Sacristia De Santa Ana ***

Hotel Sacristia De Santa Ana
Sacristia De Santa Ana
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sacristia De Santa Ana bij:

3 reviews over Hotel Sacristia De Santa Ana in het Nederlands

Mooi authentiek hotel met goede service

joris-jopie, 17-9-2012

Hier zijn wij tijdens onze Andalusie rondreis in september 2012 geweest. De belangrijkste tip: probeer het hotel niet met de auto te bereiken of in de buurt te parkeren. Parkeer de auto gratis op het expoterrein (Calle Albert Einstein) en pak een taxi voor 5 euro naar het hotel. Bespaart een hele hoop parkeerstress...

Hotel is erg leuk maar de eerste kamer die we kregen was erg gehorig aangezien men op het plein voor het hotel tot diep in de nacht lacht en schreeuwt op de terrassen. De volgende dag kregen we op ons verzoek direct een andere kamer aan de achterzijde die muisstil was. De omgeving is gezellig met voldoende café's en restaurantjes en het centrum is ongeveer 10 minuten lopen.

Gereisd met partner in september 2012

prima locatie

dj68, 2-11-2011

het hotel ligt goed in het centrum van sevilla, alles is redelijk goed aan te lopen.

kamers zijn leuk historisch ingericht.

eten en drinken is er om de hoek en om de volgende hoek en om de volgende...

service bij de receptie is erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Mooi verzorgd hotel.

Stefan, 15-8-2011

ideaal voor city trip. Goede ligging aan een mooie brede laan op een kwartiertje stappen van santa cruz waar de meeste bezienswaardigheden zijn.Ook 'La Macarena ' is bezoekje waard.

Enkele gezellige terrasjes vlakbij.Vanuit de luchthaven een tiental minuten per taxi.Wel erg warm in juli-augustus. Sevilla is een mooie stad.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sacristia De Santa Ana in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sacristia De Santa Ana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sacristia De Santa Ana scoort een 7.5 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: