7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rey Alfonso X Sercotel**** bij :

3 reviews over Hotel Rey Alfonso X Sercotel in het Nederlands

centrale ligging!

Lieve, 25-10-2008

Het hotel ligt zeer centraal in de Santa Cruz-wijk. Ideale uitvalsbasis om de ganse stad te verkennen. Een stadsplannetje is wel aan te raden! Het hotel is modern, maar oogt nogal koud. Weinig sfeer in het hotel. We hadden een kamer met uitzicht op de binnentuin (101). Geen last van straatlawaai maar enorm veel last gehad van de hotelgasten van de aangrenzende kamer. Aangezien er geen tapijt op de vloer ligt hoor je elke stap. Onze kamer lag ook heel dicht bij de receptie en we hoorden tot laat in de nacht veel gepraat en ook het steeds opengaan en sluiten van de glazen inkomdeuren maakte veel lawaai. Het ontbijt was in onze reis inbegrepen, maar veel te duur voor wat je er maar kreeg (zeker voor 4*), wel verzorgd, maar eentonig en het spek was koud. Er zijn in de buurt heel veel mogelijkheden om veel goedkoper te eten. Ik zou het eerder een 3* geven of een drie plus. Wel vriendelijk personeel en ruime, propere kamers.
Gereisd met partner in oktober 2008

M. Coenen, 21-6-2008

Perfecte ligging middenin de wijk Santa Cruz. Vraag wel een kamer aan de achterkant(b.v.kamer 102) dan heb je absoluut geen straatoverlast! Ontbijten kun je prima in verschillende barretjes op het pleintje waar het hotel aan gelegen is. De kamers zijn modern, schoon en hebben zeer goede airco.
Gereisd met partner in juni 2008

jan, 6-9-2006

onpersoonlijk maar super centraal gelegen hotel.

gezellige ontbijtruimte

mooie kamers

geen bar of slecht-weer accomodatie

Gereisd met partner in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rey Alfonso X Sercotel in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rey Alfonso X Sercotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rey Alfonso X Sercotel scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.