Hotel Posada del Lucero ****

9,1

5 reviews over Hotel Posada del Lucero in het Nederlands

Fantastisch!!

Van den Akker, 7-10-2017

Wat een geweldig goed hotel! Alle ingrediënten waren aanwezig om van onze korte vakantie iets fantastisch te maken. Het hotel is geweldig gesitueerd in het centrum van Sevilla. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel en erg mooie, maar vooral schone kamers. Het ontbijt was uitgebreid met allerlei verse producten, waaronder heerlijk vers geperste jus d'orange. Zelden zo'n goed hotel gehad, echt een aanrader!!! Tip: Huur een fiets om Sevilla te ontdekken!
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Uitstekend hotel

Johan bieleman, 11-6-2014

Als ervaren hotel gast kan ik dit hotel zeer aanbevelen. Is vrijwel perfect qua ligging, rust, schoon, vriendelijkheid
Gereisd met partner in juni 2014

Heerlijk hotel en professionele ontvangst

heidischoefs, 20-3-2013

Dit hotel ligt in het centrum, alles dicht bereikbaar. Het ligt langs een drukke weg maar binnen hoor je daar niets van. Heel vriendelijke receptie, we kregen onze kamer al om 11u, je hoort op je kamer niets van het verkeer. Het is wel een patio dus als het regent hoor je het gekletter op de binnenkoer.

Het ontbijt is duur, dat hebben we niet genomen, maar er zijn een beetje verder veel ontbijtgelegenheden voor veel minder geld. Hele goede wifiverbinding op de kamer. Alles was proper en verzorgd.

Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt en we hadden ook geen eigen auto bij.

Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in maart 2013

Prachtig hotelletje

christel, 28-2-2010

Leuk concept! Propere kamers en mooi ingericht. Eventjes wandelen naar de historische plaatsen maar is niet erg door de smalle gezellige straatjes van Santa Cruz.
Gereisd met partner in november 2009

Ludwig & Anita, 26-8-2007

Erg mooi hotel; binnen super mooi design, buitenkant ziet er niet aantrekkelijk uit. Ligt ook aan een erg drukke straat, ramen dicht als je kamer aan de straatkant is. Dan heb je er geen last van, een beetje jammer als het warm is, maarja.

Personeel erg vriendelijk, ontbijt uitgebreid en lekker.

Prima lokatie voor een stedentrip.

Gereisd anders in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Posada del Lucero bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada del Lucero in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada del Lucero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Posada del Lucero scoort een 9.13 uit 10 op basis van 5 reviews.