Aparthotel Patios de Sevilla (Patio de la Cartuja)

Aparthotel Patios de Sevilla (Patio de la Cartuja)
Patios de Sevilla (Patio de la Cartuja)
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Patios de Sevilla (Patio de la Cartuja) bij:

6 reviews over Aparthotel Patios de Sevilla (Patio de la Cartuja) in het Nederlands

aardig hotel

bruin, 9-3-2013

Wij waren 2528 maart 2013 in dit hotel.

Ziet er leuk uit goede appartementjes.

Erg harde bedden en het ontbijt middelmatig en zeeeeeer koud.

Wij zaten met onze winterjassen aan te ontbijten cijfer 0.

Receptie was vriendelijk.

Beter ontbijt en verwarming in de ontbijtzaal zou heel goed zijn.

Gereisd anders in februari 2013

In levendige wijk gelegen

Frank, 23-9-2012

Dit aparthotel waarvan de appartementen (ongeveer 35 vierkante meter) aan een patio liggen ligt in de levendige wijk Macarena vlakbij de Alameda de Hercules, een groot plein met veel restaurantjes waar het goed toeven is. De appartementjes hebben een woonkamer, een slaapkamer, een badkamer en een keukentje. Airco. Het ontbijt is eenvoudig en parkeren kan onder het complex voor € 15 per dag. Je loopt in een kwartier naar de winkelstraten en voor de kathedraal en de Plaza d'Espana duurt het wat langer. Bij deze accommodatie kun je fietsen huren voor € 12 per dag.
Gereisd met partner in september 2012

Fijne pied-a-terre

Jack, 26-8-2010

Ruim, koel apartement met klassieke Andalusische inrichting (er is ook verwarming wat in het voorseizoen geen overbodige luxe is). Uitrusting van de keuken had beter gemogen, maar een normale maaltijd koken is geen probleem.

Ontbijt in de ontbijtzaal is uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam (enigszins engelstalig) personeel aan de receptie.

Ligging is aan de rand van de binnenstad, in een woonwijk. Het is even lopen naar de hoofdattracties van Sevilla (een bushalte is op korte afstand). Daardoor is het wel rustig, ook 's nachts, en is de buurt niet overvol met toeristen. In de buurt volop horeca en kleine winkeltjes.

Gereisd alleenreizend in maart 2004

Leuk hotel vlakbij centrum

J.Sillekens, 9-9-2009

Zijn hier geweest van 24-8 t/m 26-8 2009.Leuk hotel vlakbij centrum,apart gebouwd , heeft leuke sfeer ,goed ontbijt alleen nadeel dat je per dag nog 14 euro moet afrekenen voor de parkeerplaats voor de auto.Verder alles goed geregeld,alleen 2 dagen sevilla is genoeg om alles te zien.
Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Top aparthotel

Yvette, 18-2-2009

Wij zijn gister terug gekomen van 6 daagjes Sevilla en hebben voor dit aparthotel gekozen, in een woord top!! We hadden een ruime slaapkamer een keuken zodat je wat drankjes in de koelkast kunt doen. handig als je er 6 dagen bent!!! We hebben ook ons eigen ontbijt verzorgd wat wij heel prettig vonden. Verder een ruime kamer met tv, eethoek bank en salontafel. Hele hoge plafonds voorzien van dim-spotjes. Mooie ramen met luikjes helemaal af te sluiten ivm hitte in de zomer. Badkamer met wc, bidet wastafel en ligbad. Airco en verwarmin geregeld via airco-centrale. De receptie is echt geweldig, goed Engels sprekende medewerkers 24 uur per dag. We hebben vanuit de receptie de sightseeing bus besproken en zijn naar El Palacio Del Andaluz geweest een fantastische flamencoshow, ook geboekt via de receptie. We hebben wat afgelopen, maar als je een basisconditie hebt is dit vanuit het hotel te doen. Centrum op circa 15 minuten lopen. Hotel ligt in de wijk Macarena en net om de hoek! Super
Gereisd met partner in februari 2009

L. Kriesels Roosendaal , 30-12-2006

We hebben begin december 2006 in dit aparthotel verbleven. Leuke spaanse sfeer,patiobouwstijl(binnenplaats).Ruim schoon appartement. Goed ontbijtbuffet. Servicebewust personeel dat wel wat engels spreekt. Rustige ligging. 20 minuten lopen naar centrum Sevilla. 1.15 uur lopen naar Plaza d'Espagne.

Als we terug gaan naar Sevilla zullen we zeker hier weer voor boeken. (na medio 2008 als de metrowerkzaamheden in Sevilla klaar zijn)Aanrader voor alle Spanjeliefhebbers die van de echte Spanjaarden en hun cultuur houden.

Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Patios de Sevilla (Patio de la Cartuja) in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Patios de Sevilla (Patio de la Cartuja) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Patios de Sevilla (Patio de la Cartuja) scoort een 7.67 uit 10 op basis van 6 reviews.