Hotel Meliá Colón *****

Meliá Colón
8,5

4 reviews over Hotel Meliá Colón in het Nederlands

Heel mooi + perfecte ligging!

Johanna, 18-11-2009

Hotel zeer sfeervol, zeker in deze kersttijd; warme ambiance kamer: typisch Spaans. Bediening bar: zoals het hoort, na paar keer werd bediening iets 'losser'. Ligging perfect, grenst aan winkelgebied en loopafstand bezienswaardigheden. Service receptie + conciërge: heel goed! Wij kwamen aan zonder koffer (achtergebleven in Madrid); zij hebben elke dag (soms wel 2 x) gebeld met luchthaven. Kamer was mooi, badkamer prima. Ontbijt: een van de beste die we ooit gehad hebben! Groot assortiment. Was echt genieten. Het separate restaurant in hotel, ook met eigen ingang: niet zo goed qua prijs/kwaliteit. We zouden zeker nog eens terug willen naar dit hotel, als we al nog eens naar Sevilla zouden gaan... Mooie stad, met een 5-daagse reis heb je voorlopig toch voldoende gezien.
Gereisd met partner in december 2005

valeska, 5-10-2006

Zijn zopas terug van een kort verblijf in hotel Melia Colon.

Zeer verzorgd hotel met aandacht voor details. Een ruim onbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel.

Kamers zijn in orde maar de badkamer mag zeker gerenoveerd worden en redelijk luidruchtig.

Hotel is zeker aan te raden met een centrale ligging.

Gereisd anders in oktober 2006

Judith, 27-4-2006

Fijn hotel gelegen in het centrum. Bediening was erg vriendelijk. Ontbijtbuffet is heerlijk, ontzettend veel keuzemogelijkheden. De kamer was prima in orde, badkamer is erg ruim!
Gereisd anders in april 2006

Daisy Laeveren, 10-2-2006

Verzorgd hotel

mooie kamers

gezellige bar, redelijk druk in het weekend

uitstekend gelegen in het midden van het centrum

Gereisd anders in februari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Meliá Colón bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meliá Colón in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meliá Colón zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Meliá Colón scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: