Hotel La Hostería de Doña Lina **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Hostería de Doña Lina bij:

2 reviews over Hotel La Hostería de Doña Lina in het Nederlands

Helemaal geweldig!

Mira van Meegen, 5-5-2017

Heel vriendelijke medewerkers; ontbijt met vers getoaste broodjes en vers fruit; alles perfect schoon; vanuit hotel nog geen 10 m links kom je gelijk op een heel gezellig pleintje met fontein en prachtig betegelde bankjes onder grote sinaasappelbomen waar we heerlijk gegeten hebben; super ligging in oude centrum heel dichtbij Alcazar, kathedraal waar we ook 's avonds na het eten nog fijn konden ronddwalen; perfecte service bij ons vertrek om 04.30, nachtportier regelde taxi en liep helemaal met ons mee naar de taxi die niet bij het hotel kan komen.
Gereisd met partner in april 2017

Leuk hotelletje met prima ligging

Leon, 11-11-2010

Dit hotel ligt er goed centraal in de wijk "santa cruz".

Kamer was simpel (wel met a.c.) maar netjes. Service was goed.We hebben er niet gegeten want er is daar zoveel buiten het hotel.

Prijs kwaliteit is zeer goed en we zouden er zo weer heen gaan.

Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Hostería de Doña Lina in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Hostería de Doña Lina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Hostería de Doña Lina scoort een 8.88 uit 10 op basis van 2 reviews.