6,6

Matig

7 reviews over Hotel Hacienda San Ygnacio in het Nederlands

Niet aan te raden!

Anne, 5-1-2010

Het enige positieve van dit hotel: er stopt een lijnbus aan de overkant van het hotel, die je in 10 min. naar Sevilla brengt.

Voor de rest klopt niet veel van de hotelbeschrijving.

Op dag van aankomst was een communiefeest in het restaurant en op de patio gaande en wij dachten, dat we er om die reden niets konden eten. Maar ook de volgende dag was het restaurant niet open en in het barretje konden wij niet eens iets te drinken krijgen, laat staan een snack.

Alleen het (magere) ontbijt werd in het barretje geserveerd. Je moest er wel genoegen mee nemen, dat je dan tussen het rokende hotelpersoneel zat.

Het zwembad bleek niet meer te bestaan (dichtgestort met beton) en de badkamer was niet goed schoongemaakt.

We hadden juist dit hotel gekozen, in de hoop, dat het wat rustiger zou zijn, dan midden in Sevilla, maar dat was een lelijke vergissing.

Geen echte aanrader dus!

Gereisd met vrienden in mei 2009

Fam Diepenmaat, 11-11-2007

Dit hotel is zijn vier sterren niet waard. Kamer werd niet schoongemaakt. Het was er erg gehorig.De ligging was wel prima. Je kon zo met de bus naar het centrum, kosten 1,30 p.p. enkele reis. Van de ontbijtservice hebben we geen gebruik gemaakt. Toiletbril was stuk. TV had maar een zender en de afstandsbediening was stuk.
Gereisd met partner in november 2007

Stijn Breton, 21-10-2007

Het hotel ligt op een kwartiertje rijden van het centrum van Sevilla (met de auto). Het zit in een mooi oud klooster en is sfeervol ingericht. De kamers zijn wel gehorig en de airco gedateerd. Hoewel het hotel vier sterren heeft vonden we het wat minder dan een aantal andere 3-sterren Ahra hotels die we bezochten. Het ontbijt is erg karig, twee stuks toast en een kopje thee/koffie. Als je meer wil moet je bijbetalen, terwijl we in alle andere hotels keuze hadden uit een ruim buffet. Ook het zwembad oogt vies en slordig. Het restaurant is matig en veel te duur, en de glazen zijn te vies om uit te drinken. Een paar honderd meter verderop in het dorp eet je beter voor de helft van het geld. Jammer dat er zo slorig wordt omgegaan met dit hotel, want het prachtige pand heeft potentie.
Gereisd anders in september 2007

Marieke, 28-6-2007

Dit hotel zou geen vier sterren mogen hebben. De kamer die wij hadden stonk naar iets onduidbaars, er liepen heel veel mieren en schoonmaken is hier niet hun grootste hobby. Het ontbijt was qua service flut (geen messen, amper broodjes, alleen maar grote onderborden en met veel moeite koffie en thee). Mooi binnenpleintje met vier gigagrote palmbomen. Door de bar heen, straat oversteken in bus stappen, tien minuten naar centrum. Terug met taxi ong €12,-.
Gereisd met partner in juni 2007

Johan en Elly, 5-11-2006

leuk hotel net buiten de stad Sevilla. Het is een voormalig klooster geweest en er is een mooie binnenplaats met sinaasappelboompjes. Vrij kleine parkeergelegenheid met mooie bougainville, als de parkeergelegenheid vol is is er achter het hotel ook nog plaats. Het personeel is vriendelijk en bij de receptie krijg je een plattegrond van de stad en uitleg over de bereikbaarheid met de bus en auto.Kamers zijn keurig en goed verzorgd.Mooie gang naar de kamer met oude lampettafels en toebehoren. Eenvoudig ontbijt.
Gereisd anders in november 2006

Paula, 20-9-2006

Wij zijn hier in juni 2006 geweest en bleven 4 nachten. Het hotel ligt net buiten de stad. Goedbereikbaar. Wij hadden een auto gehuurd maar er is een bus stop voor het hotel. Elke bus die er stopt gaat naar het centrum van Sevilla. Nette, schone kamers, lekker zwembad en vriendelijk personeel. Heel prettige Spaanse sfeer in het hotel en het binnenplaatsje. Bij inchecken krijg je kaart van sevilla en uitleg over parkeermogelijkheden in de stad en openbaar vervoer. We hebben heerlijk gegeten van de bbq in de tuin van het hotel onder de sinaasappelboompjes. :-)
Gereisd anders in september 2006

Jan Kreikamp, 24-5-2006

Hacienda San Ygnacio is gelegen in het voorstadje Castilleja de la Cuesta. Goed gelegen ten opzichte van de snelweg. Bussen vertrekken zeer regelmatig tegenover het hotel en doen er een minuut of 10 over naar het busstation van Sevilla (kost 1 euro zoveel per persoon!). Het hotel lijkt een oud klooster en is vanaf de drukke weg door Castilleja de la Cuesta onder een poortje door te bereiken. En dan ben je opeens in een oase van rust. Keurige kamers. Wij haden een enorm badkamer. De airco is prima en zeker niet overbodig. Het voorstadje heeft overigens een paar leuke terrassen aan de straat met goede tapas. Wij vielen met onze neus in het tapasfestival van Castilleja. Slecht voor mijn gewicht! In de hacienda kan je sfeervol eten. Heb ik niet gedaan met al die tapas om je heen. Ontbijt redelijk. Achter het gebouw ligt een klein zwembad. Om af te koelen na een hete dag Sevilla erg prettig. Eindoordeel zeer positief, al was de receptie niet vriendelijk. Net buiten Sevilla is erg prettig
Gereisd met vrienden in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda San Ygnacio in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda San Ygnacio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hacienda San Ygnacio scoort een 6.57 uit 10 op basis van 7 reviews.