9,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel El Rey Moro Hotel Restaurante*** bij :

2 reviews over Hotel El Rey Moro Hotel Restaurante in het Nederlands

Sfeervol hotel in klein steegje midden in Sevilla

a.brigande, 3-1-2013

Sfeervol hotel midden in de binnenstad. Heerlijk rustig steegje. Perfecte bedden. Parking op loopafstand. Alle bezienswaardigheden op loopafstand.
Gereisd met partner in december 2012

Een droomplek

Arie, 4-4-2012

Het prachtige weer en de geweldige stad hebben er ongetwijfeld aan bijgedragen maar dit romantische hotel zorgde er voor dat het 4 dagen werden om nooit meer te vergeten. Gelegen midden in Barrio de Santa Cruz met zijn smalle steegjes en vele gezellige (tapa)barretjes, en op een steenworp afstand van de 4 belangrijkste bezienswaardigheden van Sevilla. Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig, de kamers waren ruim en allemaal uniek en Sevilliaans ingericht. Iedere middag lagen we, na onze dagelijkse wandeling heerlijk op het dakterras te zonnen om vervolgens in de avond lekker wat tapa's te gaan eten. Wij hebben nog nooit een reis herhaald maar dit gaan we, zo mogelijk, zeker een keer overdoen.
Gereisd met partner in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Rey Moro Hotel Restaurante in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Rey Moro Hotel Restaurante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Rey Moro Hotel Restaurante scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.