Bed and Breakfast Casa Adelante *****

Zoover award

170 reviews over Bed and Breakfast Casa Adelante in het Nederlands

Geweldig, verwend, vakantie

Bea verbunt, 10-10-2017

Alles was goed, wat hebben we genoten.

Maarten en Monique bedankt voor alles wat zijn jullie geweldige mensen. Dikke kus van ons allemaal, Nicole Pierre en Lusan John en Gert Bea. Dikke kus

Gereisd met vrienden in september 2017

Super!

Peter en AnneMarie, 9-10-2017

We hebben hier echt vijf dagen enorm genoten. Van de hartelijkheid, de sfeer, het ontbijd, het diner, het zwembad, de kamer. Kortom een top verblijf. Respect hoe monique en maarten omgaan met hun gasten. Wij kunnen alle goede recentie hieronder alleen maar beamen!

Gastvrijheid ten top ! Aanrader

Linda & Paul, 3-10-2017

Monique en Maarten,

Ons verblijf bij jullie voelde als thuiskomen. Elke morgen ontvangen worden met een “goeie morgen”, een “brede lach” en een stevig ontbijt was de start van een aangename dag.

’s Avonds genieten van jullie heerlijke maaltijden en een lekkere wijntje,om nadien nog bij te praten met jullie en de andere gasten maakten onze dag compleet. We hebben enorm genoten van jullie gastvrijheid. Jullie zijn Toppers.

Onze batterijen zijn weer opgeladen, en wij kijken alvast uit naar volgend jaar.

Bedankt voor alles

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig en aan te bevelen

Fam. Smits, 29-9-2017

Gastvrijheid, eten en drinken en de accommodatie: top!

Van ontvangst tot vertrek 100% in orde. Gezelligheid gekoppeld aan kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

In een woord fantastisch. Heel gastvrij. Een 10 +

Maarten van Den Heuvel, 20-9-2017

Het is een super accommodatie. Het ontbijt is geweldig. En het diner is echt een aanrader. En ook niet te vergeten de gezelligheid van Maarten en Monique. Dit is de 3e keer dat ik er kom. En ik ga zeker weer terug.
Gereisd met partner in september 2017

Het was heerlijke goed verzorgde accomodatie

Marie-louise, 13-9-2017

belangrijk is te weten,als je een keer geweest , dat je hier naar terug wilt,dus op tijd moet boeken Als een warm bad was het .Goed verzorgd,je komt niets te kort,veel rust ,ook een lach en een hoge mate van gastvrijheid.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Helemaal Super!

Will, Marianne, Jos en Marie-José, 12-9-2017

Mooie en schone B&B gedragen door méér dan gastvrije, zorgzame en gezellige mensen; echt een mega aanrader, moet je geweest zijn!!!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig!

Willy & Jan, 8-9-2017

Wat hebben wij genoten, alles was tip top. Geweldige gastvrouw en gastheer, ze stralen een natuurlijke gezelligheid uit. Voor ons als bourgondische Limburgers was het een soort thuiskomen gevoel. Alles was luxe en we kunnen daarom geen minpunten bedenken. Wij gaan zeker terug.

Love you Monique & Maarten...

Gereisd met partner in augustus 2017

Helemaal geweldig!

Evi en Egon, 4-9-2017

Wij kunnen gewoon géén negatief punt bedenken over Casa Adelante en Monique en Maarten. Het is een ontzettend mooie en luxe B&B die (dagelijks) erg goed onderhouden wordt. De kamers zijn ruim, ogen als nieuw, hygiënisch en super schoon (en daar zijn wij altijd best kritisch op). Aan alles is gedacht: een zeeppomp in de badkamer en een föhn en zwembadhanddoeken zijn aanwezig. Naast het ontbijt bestaat ook de mogelijkheid om tijdens de lunch en diner te genieten van een heerlijke (en gezonde) maaltijd en er is een honestybar met een ruim assortiment. Naar Sevilla kun je met de bus (€1,65 pp enkel, stopt voor de urbanisatie, duurt 30-40 maar is goed te doen) of met de auto (drukte in het verkeer valt erg mee en de infrastructuur is vrij modern). Casa Adelante ligt in een urbanisatie (wijkje) welke afgesloten is met een hek (waar een vriendelijke bewaker bij staat). Wij hebben erg genoten van ons verblijf: van het fijne zwembad tot de gezellige momenten aan de grote tafel met de andere gasten en de enorme gastvrijheid en gezelligheid van Monique en Maarten zelf.

In een woord, GEWELDIG!!

Fred en Anja, 3-9-2017

Wat een geweldige mensen zijn Maarten en Monique,

Je voelt je meteen thuis(zeker als Helmonders zelf!!)

Het heerlijke eten en ontbijt dat werd bereid door Monique, Maarten en Rosio! Helemaal top!!

Dat de gasten liever bij jullie aan tafel eten wil wel wat zeggen.

Vanuit het prachtige beveiligde B&B is het zeer makkelijk de bus te nemen(stopt voor de deur) naar omliggende steden, ook met de auto goed te doen,wegen zijn perfect.

Het lekker luieren in de mooie tuin aan het zwembad is heerlijk,

Het ontbreekt je aan niets!

Maarten en Monique kei bedankt!

terugkomen doen we zeker, het was TE gezellig.

Ga zo door👍🏻

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Adelante in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Adelante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Adelante scoort een 9.62 uit 10 op basis van 170 reviews.