BedAndBreakfast Arena

Uitstekend

108 reviews over BedAndBreakfast Arena in het Nederlands

Citytrip/relaxtrip

Sacha Kusters, 31-7-2017

De perfecte combinatie van een citytrip met tropische verrassing in de vorm van het relaxte onderkomen van Ad en Gerda. Het warme levendige sevilla icm de liefdevolle verzorging en goede faciliteiten van deze b&b maken je vakantie tot een perfect uitje. Zeker doen! Groetjes
Gereisd alleenreizend in januari 2017

Top b&b bij Sevilla

Theo van aerle, 30-7-2017

Perfecte ligging alles tot in de puntjes verzorgd bij gerda en ad, fijn zwembad en mooie verzorgde tuin,lekker ontbijt s'morgens en daarna naar de mooiste stad van spanje Sevilla
Gereisd met partner in mei 2017

Wederom fantastisch!

m. Verbiest, 30-7-2017

Van alle gemakken voorzien. Bushalte, zwembad, tuin plus ontbijt en diner mogelijk. Voor de 2e maal deze B&B bezocht en het was heerlijk.
Gereisd anders in mei 2017

Mooi huis met een gezellige tuin en fijn zwembad

Bianca vlemmings, 22-7-2017

Ad en Gerda zijn gastvrij en hartelijk je wordt goed ontvangen

Ontbijt is goed en gerda bakt of kookt nog een lekker eitje als je daar zin in hebt.en geeft goede tips.wij komen zeker terug

Afstand naar sevilla stad is goed te doen met de bus.groetjes Bianca en Mario Albert en Hèlene

Me hart gestolen

Patricia zwalue, 21-7-2017

Arena, ik ben daar geweest en heb alleen maar gerelaxt.

Aan zwembad was heerlijk met mijn bedje en mijn wijntje.

Soms een beetje te heet, maar dan deed ik mezelf verplaatsen.

Momenten dat ik het nodig had maakte ik een praatje met ad en gerda. En als ik me luie dag nog goed af wou maken zorgde ik dat gerda voor mij kookte door mee te eten in de eetzaal.

Heerlijke tijd gehad en mooie tips gehad voor in de prachtige stad

De beste B&B in spanje

Emile, 19-7-2017

Deze B&B is in 1 woord geweldig te noemen. Het is er erg gemoedelijk en de sfeer is er erg fijn. Alles kan en er is niets te gek voor de eigenaren. Heerlijk tot rust komen bij het zwembad, wat een prima temperatuur heeft. De kamers zijn stuk voor stuk erg netjes en schoon. Warme douches, en het pand heeft tevens airco. De grote stad Sevilla is met het openbaar vervoer prima te bereiken. Heb je geen auto vanaf het vliegveld, ook daar kunnen de eigenaren in meedenken. Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest, en dit is onze perfecte uitval basis voor een bezoek aan de steden in de omgeving van Sevilla. Echt een aanrader!
Gereisd met partner in maart 2017

Super!!!

Inn van Wijk, 19-7-2017

BB ligt in een buitenwijk (Tomares), lekker rustig na een dagje in de stad en minder warm. Het mooie grote zwembad zorgt voor verkoeling.
Gereisd met partner in juli 2017

Jacqueline, 8-7-2017

Zeer hartelijk en gastvrij.

Een paradijsje vlakbij het prachtige Sevilla.

Lekker ontbijt en diner mee-eten is ook mogelijk.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Droomplek !

Marja Voogt, 26-6-2017

Bb Arena is een prachtige locatie met prima busverbinding naar Sevilla. De kamers zijn luxe en zeer schoon het ontbijt uitgebreid en de gastvrouw en gastheeer hebben die Brabantse gezelligheid die je nergens anders treft.Zij hebben veel leuke tips voor uitjes en Gerda verwent je met hapjes bij het zwembad... kortom een aanrader voor een onvergetelijke vakantie !
Gereisd met partner in juni 2017

Mooie accomodatie met heerlijk zwembad.

Onno en Vera, 24-6-2017

Veel uitleg van Gerda waar en hoe je Sevilla kunt bekijken met goede tips. Gerda is erg zorgzaam. De tuin ziet er super verzorgd uit door Ad. Heerlijk zwembad, schone kamers.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Arena in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Arena scoort een 9.73 uit 10 op basis van 108 reviews.