Hostel AAE Pino **

AAE Pino
9,4

1 review over Hostel AAE Pino in het Nederlands

Gezellig hostel in het centrum

wibrand, 14-1-2015

Leuk hostel in het centrum. Wij huurden éen familiekamer met eigen badkamer. Prima kamer en éen 2 gewone bedden en éen stapelbed (beetje gammel) voor de kids (tieners). In de leuke patio kon je (gratis) koffie en thee drinken (leuk voor als je thuis kwam). Leuk dakterras. De aardige receptioniste hielp ons met éen goedkope parkeerplaats vinden. We kwamen te vroeg wat ook geen probleem was. Schoonmaak prima. Ontbijt was simpel maar prima (en heel goedkoop). Wifi was niet zo goed, maar onze kinderen af en toe gewoon naar de patio waar de wifi prima was. De ligging is het allerbeste. In éen kleine zijstraat maar toch midden in het centrum. Alles is te voet te bereiken.
Gereisd met oudere kinderen in december 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel AAE Pino in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel AAE Pino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel AAE Pino scoort een 9.43 uit 10 op basis van 2 reviews.