Vakantiehuis Casa Louisa

Casa Louisa

1 review over Vakantiehuis Casa Louisa in het Nederlands

Prachtig zeezicht, mooi huis.

Irene, 25-2-2010

Prachtig weids uitzicht over zee, vanuit dit iets in het binnenland gelegen vakantiehuis.

Het huis is luxe en compleet, waardoor we er ons meteen thuisvoelden.

2 slaapkamers, 2 badk, 1 extra kamer met 2 bedden aan achterkant bij achterdeur. Goede keuken. Verder airco's in alle kamers, boeken, DVD's, Nederlandse TV, CD's, spellen, internetmogelijkheid etc etc.

Het is zéér rustig gelegen. Het heeft een tuin met olijfbomen en bougainville. Er is een zwembad in de tuin, 6x8m, wordt schoongehouden.

De benadering door de verhuurster was persoonlijk, wat wij als prettig ervaarden.

Het huis ligt op 25 minuten afstand van zee/snelweg, deels via smal slingerend bergweggetje (wij vonden het prima te doen, het is een mooie route met prachtige vergezichten, maar niet geschikt voor bangerikken). Veel vluchten vanuit Nl op Malaga komen in de avond aan. Echter vanwege dat weggetje is het gemakkelijker om er overdag voor het eerst heen te rijden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Louisa in Sayalonga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Louisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Louisa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.