Hotel Guadalmina ****

Guadalmina
7,4

20 reviews over Hotel Guadalmina in het Nederlands

Angela, 1-8-2015

het was echt geweldig we hebben een fantastische vakantie gehad
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Pet unfriendly

Danny De Clerck , 14-5-2013

Upon arrival we immediately noticed that our Chihuahua was not welkom, aldo the hotel allows them. . You have to pay for him but he is not aloud to go out of the room. Upon arrival you get 2 papers full of rules and regulations for the pet and owner, no public areas are aloud for dogs, reception, outside terrace, beach area, pool area, etc... this means you have to keep the dog in the room or you have to go outside the hotel. We were very disappointed and found the manager of the hotel very unflexible in relation to owners with pets. You would better not book this Hotel when accompagnied wit a pet. ( wild cats shit in the garden, but this seems to be ok for the subdirector because they are free animals ) ps , we love cats! But our dog for witch we pay has less rights than the cats.
Gereisd met partner in mei 2013

Degelijk hotel

JHR44, 4-8-2012

Hotel Guadalmina ligt nabij San Pedro in de Urbanicacion Baja (aan het strand). Mooi zwembad, goed ontbijt. Degelijke ruime kamer. Slechte wifi! En wat heb ik toch een hekel om een bedje te moeten reserveren door er een handdoek op te leggen. Maar ja, als er niet zoveel zijn moet je wel.

Een bruiloftspartij op zaterdagavond zorgt voor veel nachtelijke overlast. Verder aardig hotel (****)

Gereisd met partner in juli 2012

Ontzettend goede service!

zuiderzon66, 16-9-2011

Helaas was het hotel de eerste nacht overboekt. Ik werd naar een ander hotel gebracht en kreeg een suite in een 5*hotel. De dag erna werd ik weer keurig opgehaald. Heel veel excuses, een fles champagne, een fruitmand en een gratis wellnes behandeling kreeg ik als tegemoetkoming. Men deed ook heel veel moeite om mijn zoek geraakte koffer weer terug te laten vinden bij het vliegveld. Hulde voor zoveel klantvriendelijkheid en geweldige service. Verder trouwens ook super hotel, prachtige ligging, heerlijk zwembad, alles helemaal goed. Een aanrader!!
Gereisd alleenreizend in september 2011

we komen hier zeker terug

Bart, 6-8-2011

Wij verbleven hier 10 dagen met onze dochter van 18. Kamer is groot genoeg voor drie volwassenen. Bedden goed! Kamer werd elke dag schoongemaakt, goed werkende airco (stil!!). Ontbijt buffet is uitgebreid. Heerlijk! J hebt de keuze om of in het airconditioned restaurant of buiten, beide met uitzicht op strand en zee, te eten.

Zwembad en omgeving schoon en een geweldige handdoeken service ook voor de bedjes op het strand die overigens gewoon gratis zijn. We verbleven in kamer 69 op de b.g.g. dicht bij de lobby dus op ons balkon hadden we internet ontvangst. Nadeel was een trouwerij. Overdag nergens geen last van maar s'avond werd het feest gehouden in de kelder onder de lobby. Geklaagd over de muziek en de volgende dag meteen een andere (grotere) kamer aangeboden gekregen (ter compensatie) Management luistert naar je en wil je graag tegemoet komen. Dus vraag bij het inchecken of er gedurende je verblijf een bruiloft is. Zo ja vraag om een kamer iets verder weg bij de lobby.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Prachtige ligging - Rustig

Paul, 11-9-2009

Confortabel hotel met extra's voor golfers.

Zonder uitzonderlijk te zijn toch een aanrader.

In een vorige beoordeling las ik dat er problemen waren met het personeel. Dit tekort is steeds aanwezig en is dus schijnbaar niet het gevolg van een ziekte.

Door werken aan de autostrade in de direkte omgeving is het hotel toch moeilijk bereikbaar(een GPS heeft zeker zijn nut).

Vlak bij een uitstekend restaurant zodat niet steed in het hotel dient gedineerd.

Ontbijt was goed maar niet super.

Prijs/kwaliteit is dit hotel zeker OK.

De golfen zijn OK maar ook niet méér. Zij lijden (zoals té veel spaanse golfen) aan té dichtbijgelegen villa's en appartementen.

Gereisd met vrienden in september 2009

fijne kamer extra groot bijgeboekt

marijke, 11-2-2009

Het was niet echt stil in het hotel ongeveer 170 personen , maar er waren alleen mensen bij het ontbijt.Het was geen sfeervol of gastvrij hotel.
Gereisd met partner in januari 2009

vreselijk, onvriendelijk, smerig en loeiduur

Resy, 20-11-2008

Na een schitterende rondreis door Andalusie, met erg mooie, karakteristieke hotels, was dit echt een afknapper.
Gereisd met partner in september 2008

Smerig, lelijk en onvriendelijk.

Resy Vanderbroeck, 14-10-2008

Echt nooit meer. Vieze kamers en vreselijk slecht onderhouden hotel, onvriendelijke ontvangst.
Gereisd met partner in oktober 2008

zeer mooi en verzorgd hotel

frans suy, 10-8-2008

een topper op elk vlak, goede keuken verzorgde service, prachtige kamers, mooie golf, proper srand, hier is alles ok
Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Guadalmina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guadalmina in San Pedro de Alcántara (bij Marbella), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guadalmina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Guadalmina scoort een 7.37 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: