Hotel Playasol ****

7,3

76 reviews over Hotel Playasol in het Nederlands

Zeer goed hotel!

Barry, 27-7-2017

Zeer schoon hotel. Mooie zwembaden en glijbanen. Vriendelijk personeel, zo je doet zo je ontmoet! Ja enkelen spreken geen engels. Buffet top. Degenen die het een fantasieloos buffet vonden kunnen beter naar hun MacD om de hoek gaan. Iedere dag andere gerechten, en ook een dag iets minder naar onze zin, maar dat kan een keer gebeuren. In de buurt kun je ook gezellig, heerlijk en goedkoop tappas eten. Handoeken leggen is overal een ding, dus als je een goed plekje wilt dan moet je even je best doen. Het leven begint en eindigt spaans wat later maar rond 23.30 wordt het rustig. Wij hebben met ons gezin enorm genoten.

nooit meer

frederik uit dendermonde, 11-7-2017

niets te zien in de omgeving .verhouderd hotel. veel lawaai.spanjaarden worden voorgetrokken tegenover andere gasten .geen 4sterren waard.telkens kaart defect en had je nodig voor te drinken en te eten.voor te rusten zeg ik blijf er gewoon weg en dit zijden veel belgen die er aanwezig waren iemand die turkye gewoon is weet wel anders

Een aangename vakantie

familie De Smet, 11-7-2017

Hotel is echt Spaans, ietwat verouderd maar proper onderhouden; zowel in en rond zwembad, restaurants en bars als de kamers. Het personeel doet zijn best om u te helpen in hun gebrekkig Engels, maar hun Engels is nog veel beter dan mijn Spaans, dus we waarderen hun inspanning. Er wordt wel gekeken wie aan de beurt is. Spanjaarden voortrekken hebben wij niet gezien. Ligbedden genoeg als iedereen maar zou nemen wat hij effectief gebruikt dus gaan aanschuiven om half tien is zeker niet nodig tenzij je zoals sommige er teveel wilt hebben en zeker een parasol. Er zijn schaduwplekjes genoeg mits je stoelen wat te verschuiven. De redders houden alles goed in het oog en als iemand zijn handdoeken komt leggen zonder die plaatsen te gebruiken, wordt het na anderhalf uur weggenomen. Eten is heel uitgebreid (ontbijt met schuimwijn....). In de au bain mariebakken is het inderdaad niet altijd heel warm maar er wordt steeds eten klaargemaakt in een andere zaal wat je direct van de grill op je bord kan leggen. Prijs-kwaliteit ok. Zeker eens fiets huren om de lange dijk mee af te fietsen. Op twintig meter van het strand waar je kajak en pedalo kan huren. We hadden een aangename vakantie.

Super hotel!

van der Meer-Scharff, 26-6-2017

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eten gevarieerd en meer dan voldoende, zowel tijdens ochtend-lunch-diner maar ook versnaperingen tussendoor. Drinken volop keuze uit A-merken. Zwembaden super en ook meer dan genoeg life-guards! Genoeg plek om te liggen. Glijbanen zijn erg leuk. Superior-kamer geweldig, ieder een tweepersoonsbed, goede schoonmaak, zeer goed werkende airco en prachtig uitzicht op zee/zwembad voor een mooie zonsopkomst. Mooie boulevard om lekker te wandelen en een aparte pad om te fietsen. Zeewater was lekker op temperatuur, het is wel een kiezelzandstrand, maar was voor ons geen probleem. Al met al wederom weer een geslaagde en zeer relaxte vakantie gehad.

Ps: voor de beoordelingen lager dan een 7.5, deze kunnen absoluut genegeerd worden. Beoordelingen lager dan een 2 zijn al helemaal absurd. Playasol is een super goed hotel met alles erop en eraan, totaal niets te klagen gehad.

Ole!!!

Gereisd met partner in juni 2017

gewoon goed hotel

Anita, 21-6-2017

prima hotel, mooie zwembaden, schone kamers, vriendelijk personeel, goed eten en drank was allemaal A merk. Weet niet wat mensen verwachten van all inclusive in Spanje maar dit was gewoon goed vooral de prijs/kwaliteitverhouding. De ligging is uitstekend, vlak bij het strand. Ligt misschien ook aan je eigen houding hoe het personeel zich gedraagt tegen je. Wij hebben in ieder geval niets te klagen.
Gereisd met partner in mei 2017

Hotel voldoet niet aan verwachtingen

anoniem, 20-6-2017

bedden zijn goed, alles wordt goed schoongehouden. Door te felle verlichting in alle ruimtes heeft hotel, ondanks het mooie tegelwerk en diverse zitjes, geen gezellige uitstraling.

Eten is eetzaal voldoet, maar is niet bijzonder. Eigenlijk elke dag hetzelfde en fantasieloos gepresenteerd. Alleen in het weekend, wanneer het hotel vol zit met Spanjaarden, is eten luxer en beter.

Personeel is over het algemeen zeer vriendelijk, al spreekt niet iedereen Engels.

In de 12 dagen dat wij verbleven hebben we diverse keren te maken gehad met stroomstoringen en wegvallen van de waterdruk.

Ook al zitten er in publieke ruimtes (receptie, terras zwembad) nog mensen, lichten worden zonder enige aankondiging uitgedaan.

We konden niet echt rustig op ons balkon zitten, door de airco-units op het dak. Geluid weerkaatste tegen de gevel. het was net of de airco unit op ons balkon stond.

Weinig restaurantjes/winkeltjes te vinden. Boulevard is erg stil. Volgens kenners was het echter erg druk!! voor de tijd van het jaar. Niet heel gezellig dus!!

Wij hebben onder leiding van een zeer enthousiaste, engelstalige gids (Miquel) een bezoek gebracht aan het Alcazaba van Almeria. Erg leuk! Deze excursie staat niet in het standaard excursieprogramma van touroperator, dus vraag ernaar. Het is de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2017

Gewoon gezellig, Niks onvriendelijk!

tineke, 6-6-2017

plus punten:

- Super vriendelijk personeel (als je jezelf ook vriendelijk opstelt)

- alle A-merken zijn all-inclusive (flinke borrels ook)

- zeer goede schoonmaak (elke dag)

- prachtig zwembad.

- eten was matig qua keuze, maar wat er was was goed!

- vragen, of meldingen worden meteen opgepakt.

Min punt:

- de maaltijd die ze serveren wanneer je laat aankomt.

Fantastische plaats ik ga al 9 jaar hier naar toe

Krol, 29-5-2017

Erg mooi fijne locatie en je kan over makkelijk naar toe. Ook goedkoop

Onvriendelijk , discriminerend strafkamp

K. Icke langerveld, 7-5-2017

Wij zijn laat in de avond aangekomen in het hotel; er was een koud buffet voor ons: lees een hardgeworden pistoletje met twee plakjes worst onder een folie

Hieronder een opsomming van onze week; all inclusive genieten van de spaanse zon in het verschrikkelijke strafkamp van playasol

- Personeel niet gastvrij, hangt een vervelende sfeer

- We hebben ons ronduit niet welkom en ongewenst gevoeld.

- Het eten was zeer weinig , van slechte kwaliteit ( veel vet ) en kliekjes van de vorige dag; oud brood, weinig fruit. De eetzaal was ook niet schoon, kinderstoelen met aangekoekte etensresten.

- de zogenaamde tapas is het eten van de dag ervoor, inclusief de vetranden en vellen die op de saus aanwezig zijn

- Voorzieningen zijn niet geopend (piratenbar, bubbelbad, geen animatie/avondvermaak) bar zelden bezet

- Kamers niet in orde ; geen schone handdoeken, bloedheet ( airco werkt totaal niet )

- Zwembad steenkoud

- Wifi werkt niet

- Het personeel spreekt geen engels of duits, alleen spaans.

Gereisd familie in april 2017

Onvriendelijk

Witteveen, 24-8-2016

Het eten was in het begin redelijk gevarieerd maar aan het einde van de week zat er weinig variatie meer in. De faciliteiten zijn prima en het zwembad ziet er goed uit. Wat wel erg vervelend was dat zodra het personeel doorkreeg dat je geen Spanjaard was, zij erg onvriendelijk werden. Spanjaarden worden overal aan de bar voorgetrokken.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Playasol**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playasol in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playasol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Playasol scoort een 7.33 uit 10 op basis van 81 reviews.