Appartement Pierre & Vacances Roquetas de Mar **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Pierre & Vacances Roquetas de Mar** bij :

1 review over Appartement Pierre & Vacances Roquetas de Mar in het Nederlands

Goed appartement

Renee, 17-8-2013

Het complex lag iets buiten het toeristische centrum, op ongeveer 15 a 20 minuten wandelen. Ook omdat we in een heerlijke rustige omgeving zaten, buiten de toeristische drukte maar wel op korte loopafstand van de zee.

Ons appartement was aan de voorzijde van het complex met uitzicht op het zwembad en de zee, en bovendien hadden we nu een zeer riant zonneterras. We waren hier erg tevreden mee.

De faciliteiten in het appartement waren goed; het was ruim, schoon met goede bedden en twee badkamers met wc en bidet waarvan een met ligbad. De airconditioning was zeer welkom bij een temperatuur van rond de 32 graden. Helaas waren er geen Nederlandse netten op de tv.

Op het complex waren weinig faciliteiten, er was een zwembad en een mini tennisbaan. Op het terrein van het zwembad was alleen een kiosk met een paar stoeltjes waar je wat kon eten of drinken. Het was misschien iets leuker voor de kinderen geweest als er wat meer speelmogelijkheden waren geweest zoals een ping pong tafel oid.

Gereisd familie in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pierre & Vacances Roquetas de Mar in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pierre & Vacances Roquetas de Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pierre & Vacances Roquetas de Mar scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.