7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Evenia Zoraida Garden & Park**** bij :

124 reviews over Hotel Evenia Zoraida Garden & Park in het Nederlands

Mooi hotel, slechte ligging.

Familie Maas, 14-8-2017

Het hotel is mooi, schoon en heerlijk eten. All inclusive formule is prima!

De ligging van het hotel is vreselijk. Als je aankomt op het vliegveld zie je alle kassen met wit plastic. Het hotel ligt afgelegen. In de avond weinig te beleven. Animatie voor kleine kinderen. Hotel niet geschikt voor oudere kinderen. Ook in de omgeving weinig te beleven. 80 % Spaanse gezinnen met kleine kinderen. Jammer dat je de bedjes/parasols op het strand moet betalen.

Conclusie: een mooi hotel met heerlijk eten geschikt voor gezinnen met kleine kinderen!!

Gereisd familie in augustus 2017

Hello,

Thank you for your feedback. We appreciate our guests taking the time to post a review. Your comments help us to make our guest's holiday experience even more enjoyable. We are proud of our standards, and are pleased that most things were to your satisfaction.

GEWELDIGE VAKANTIE GEHAD!

Hella, 10-8-2017

Alles was goed in het hotel. Handdoekenservice aanwezig ( EUR 10,00 borg), strand voor de deur, eten heerlijk, service perfect, en entertainment (voor wie er van houdt) geweldig. Ik hou er normaal gesproken niet van, maar de aquarobic was erg grappig, en bijna het hele hotel deed mee, dus een aanrader! Geen zwembanden, luchtbedjes of ballen toegestaan in het zwembad. Eigenlijk mochten duikbrillen ook niet, maar die had iedereen gewoon op, en daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Handdoekje leggen gebeurde wel, maar er zijn bedjes zat als je niet persé vooraan wilt liggen, dus niet strikt noodzakelijk. Etenstijden erg ruim, heel fijn. Ontbijt tot 10.30, en diner vanaf 19.30 tot 22.30. De buitenlanders gingen meestal eten rond 20.00, de spanjaarden veel later, dus geen extreme drukte in de eetzaal. Ook genoeg a la carte restaurants aanwezig (wel reserveren).

Kamer ook prima: 2-persoons, maar met twee 2-persoonsbedden: uitstekend voor ons vieren (kids 10 en 13 jaar oud). Echt een aanrader!

Gereisd familie in augustus 2017

Hello,

Thank you for your great feedback. We really appreciate our guests taking the time to post a review. Your comments help us to make our guest's holiday experience even more enjoyable. We are proud of our standards, and are delighted that everything was to your satisfaction. We hope to see you back here again. Do come along and say hello on your next visit!

Super hotel

van Hees, 8-8-2017

All-inclusive formule super! Ijsjes, chips, verschillende soorten koffie.

Kamers waren elke dag schoon en netjes.

Personeel werkte hard en was vriendelijk.

Hello,

Thank you for your feedback. We appreciate our guests taking the time to post a review. Your comments help us to make our guest's holiday experience even more enjoyable. We are proud of our standards, and are delighted that everything was to your satisfaction. We hope to see you back here again. Do come along and say hello on your next visit!

Nooit meer

Cindy, 7-8-2017

Onze slechtste vakantie ooit ! Ik ben absoluut geen klager maar dit ging erover slechte bedden , enorm lawaaierig voor te slapen , koud eten , weinig variatie , ligbedden zwembad doorlegen, vuiligheid smorgens in zwembad bv plassen van zonnecrème sorry echt prettig ziet dat er niet uit ik vind de foto's enorm gephotoshopt weinig in de buurt de beleven mijn vriend moest 5km wandelen voor jetskski 5 souvenir winkels , slechte animatie over was het glas vuil vies vettig sorry e maar voor 1100 euro de man heb ik al echte luxehotel gehad maar hier was het niet !

Hello,

Thank you for your feedback. We really appreciate our guests taking the time to post a review. Your comments help us to make sure that our guests have a great holiday. We strive to constantly improve our services and standards, and we are sorry that you didn't find everything to your satisfaction. We have taken note of your concerns and I will pass on your comments to the appropriate departments. Should you choose to visit us again, I'm sure that we will be able to make your stay enjoyable and memorable for all the right reasons.

General Manager

Fijn hotel met super eten en zwembad

Janssen, 27-7-2017

Indd aan de drukke kant maar wij storen ons daar niet aan. We hebben een geweldige vakantie gehad. Ik kan me totaal niet in de negatieve reacties vinden. Vooral t eten was super goed. Smiddags zijn in alle restaurants buffetjes waar je gebruik van kunt maken. Chips ijsjes all in. Personeel vriendelijk behulpzaam en spreken gewoon Engels. Zeer schoon. Handdoeken service aanwezig. En je hoeft echt niet om half 7 handdoeken te leggen om 0900 had je nog keuze genoeg. Niet de eerste rij maar boeiend toch. Veel Nederlanders Belgen en Spanjaarden. Geweldig zwembad met veel badmeesters.

Super vakantie gehad

Lisa, 22-7-2017

wij hebben een hele fijne vakantie gehad hier.

De kamers zijn erg ruim en schoon, een klein nadeel waren de bedden die erg kort en hard waren.

Mijn vriend lag met zijn voeten over de rand en dit was niet erg prettig.

Daarnaast is de kamer erg gehorig.

De zwembaden zijn super mooi, vooral het grote zwembad vonden wij top omdat we er lekker vrijuit konden zwemmen.

Meer dan genoeg bedjes langs het zwembad, die waren wel snel bezet maar er waren verderop het resort nog veel meer bedjes dus je hebt zeker altijd wel ergens plek.

De ligging vonden we ook prachtig! Lekker direct aan de zee.

In de omgeving is niet erg veel te doen, dat is wel jammer.

Het eten vonden wij ook wat minder. Er is genoeg te eten, maar helaas weinig variatie en dat maakte dat we de hele dag door maar friet en pizza aten.

Het personeel is wel erg vriendelijk en werken erg hard.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi hotel. Schoon. Vriendelijk personeel

Janet, 21-7-2017

Het bestaat uit 2 hotels . Je mag bij beide overal gebruik van maken. Mooie zwembaden . Speciaal zwembad voor kinderen met stuk of 6 glijbanen. Eten is erg goed, veel keus en elke dag weer iets nieuws erbij. Ook elke dag veel terug kerende gerechten. Personeel heel erg vriendelijk. Veel barren waar je drinken en ijsjes en eten kan krijgen. Overal snelle service. Dikke 9 krijgen ze van ons. Wij zijn hier nu , eind juli 2017. Ik denk dat het voor jeugd die wil feesten niet geschikt is. Er is een boulevard en dat is het. Zo goed als geen winkels, dat mis ik hier wel. Op het resort zelf is wel elke avond entertainment. Vaak op 2 of 3 plekken tegelijk. Elke dag schone lakens en handdoeken. Op het strand zit bijna niemand, ik denk omdat het een kiezelstenen strand is. Op eigen terrein staan genoeg bedjes en parasols voor iedereen. Stuk of 3 restaurantjes naast de grote eetzaken. Hier moet je voor reserveren om er te eten. Een Chinees en een Italiaan en nog iets
Gereisd met partner in juli 2017

General Manager

Perfect voor jong en oud!

Danny, 9-7-2017

Voor gezinnen met kinderen is dit dé perfecte plek vanwege het mooie zwembad, glijbanen en entertainment. Zelf op vakantie geweest met mijn vriendin (24 en 28 jaar) maar ons ook perfect vermaakt! Eten is heel goed dus weet niet precies wat sommige mensen te zeuren hebben. In de drank zit gewoon alcohol in tegenstelling tot heel veel andere all in hotels waar dit nog wel eens anders kan zijn.

Het enige min puntje ligt niet bij het hotel maar qua ligging. In het dorpje Roquetas is gewoon niet heel veel te beleven, daarvoor moet je toch echt naar Almería of Malaga.

Heel erg genoten van deze vakantie!

Gereisd met partner in juli 2017

Hello,

Thank you for your feedback. We appreciate our guests taking the time to post a review. Your comments help us to make our guest's holiday experience even more enjoyable. We are proud of our standards, and are happy that most things were to your satisfaction. We hope to see you back here again.

General Manager

eten zeer matig . weinig keus en vaak lauw of koud

Peter, 18-5-2017

Mag zich geen resort noemen en ook niks te beleven in de omgeving
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig !

Dekkers, 13-5-2017

Heerlijk relex! Mooi schoon , er is altijd wel wat lekker te eten maar niet heel veel keus wel genoeg! Dit jaar weer terug naar zoraida dat zegt genoeg toch.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evenia Zoraida Garden & Park in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evenia Zoraida Garden & Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Evenia Zoraida Garden & Park scoort een 7.8 uit 10 op basis van 130 reviews.