Appartement Estrella de Mar **

7,7

22 reviews over Appartement Estrella de Mar in het Nederlands

Prima verblijf!

Linda, 31-7-2017

Aan het strand. De supermarkt op loopafstand. De handdoeken moet je helaas zelf halen. Goede restaurants dichtbij
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima

melanie, 5-6-2015

Prima verblijf gehad! Mijn grootste zeikpunten als ik niet thuis ben zijn altijd de douche en het bed. Hoewel de douche er uit het jaar 0 uit zag kwam er een heerlijke harde straal uit (ik blij). Het bed kan ik dit keer niet beoordelen omdat ik met mijn zwangere buik nergens lekker slaap. Volgens mijn vriend was dat best een oke bed. Kortom, wil je een weekje relaxen met het gezin dan kan dat hier prima! (Zie onderstaande reacties over de dingen in de buurt)
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Super verblijf voor een relax vakantie!

Angela, 14-8-2014

Samen met mijn vriend 8 dagen naar Roquetas de Mar geweest. Acht dagen zon, zee strand en heerlijk uitrusten.

Appartement netjes, de basis is er maar verwacht er niet al te veel van. Locatie is uitstekend de boulevard en het strand op loopafstand.

Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Estrella de Mar bij:

rustig gelegen op 1 min. van boulevard en strand!

Conny, 29-1-2013

Ons appartement had veel bergruimte en een goede keuken. De airco konden we ook als verwarming gebruiken. De schoonmaak was goed met 3x schone handdoeken en 2x schoon beddengoed in 1week tijd. Het zwembad was goed onderhouden maar het water te koud om in januari te zwemmen. Tegenover het complex ligt een supermarkt met ruime openstellingstijden en 100 mtr verder is de boulevard en het mooie strand. In de buurt zijn verschillende restaurantjes en barretjes. Met 10 minuten lopen naar iedere kant kom je in nog 2 uitgaansgebieden. Al met al een prima bestemming!
Gereisd met partner in januari 2013

Schoon maar sober

wbvalk, 10-9-2012

Het appartement en de kamer waren schoon. de inrichting karig, geen waterkoker ed.Koffie maken met een steelpannetje.Wij waren met z'n tweeen, en van alles was er precies vier(heeft ook een slaapbank, wordt waarschijnlijk ook voor vier pers verhuurt).Uitzicht op het zwembad, lekker balkonnetje.Personeel zeer vriendelijk, alleen ook daar slaat de recessie toe(bar en rest bij het zwembad gesloten).Wij waren er acht dagen, geen verschoning van handdoeken of beddegoed, geen schoonmaak, maar was ook aangegeven.Veel spanjaarden zelf op vakantie, maar ondanks dat toch praktisch een prive zwembad, heerlijk.
Gereisd met partner in augustus 2012

Een goed appartement voor een nette prijs!

Dijkstra, 27-7-2012

Een eenvoudig ingericht, schoon en ruim appartement.
Gereisd met partner in juli 2012

Voor de prijs die wij betaald hebben is het super!

marina, 29-6-2012

Bar en restaurant staat leeg, receptie na 7uur niemand aanwezig, zijn gerenoveerde app maar ook oude met slechte matrassen, zoals wij.

Geen internet/wiffi, weinig winkels, strand heel dichtbij en schoon en mooi.

Openbaar vervoer voor lange afstanden niet te doen. Geef de spanjaarden een leuke tip€ ze hebben het niet makkelijk!

Voor 340€ 13 dagen is het een prima prijs maar meer zou ik er niet voor betalen.

Gereisd met vrienden in juni 2012

rustig appartement

Ieniemini, 5-8-2011

Het is al een aantal jaren geleden dat we in dit appartement verbleven. We zijn er een paar keer terug geweest, altijd in het voorjaar. Lekker rustig. Tip: vraag om een appartement op de begane grond! Je loopt zo van je balkon, de tuin en het zwembad in. Strand is aan de overkant van de weg. Het (kleine) centrum is wel een stukje lopen, 15-30 min. over de boulevard. Aan de boulevard liggen gezellige (eet)tentjes.
Gereisd met vrienden in april 2002

Mooi goed onderhouden appartementencomplex

Jan, 7-9-2010

Mooie en goed onderhouden appartementen.

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer goede en schone bedden.

Schoon zwembad met gratis ligbedden, ook drankjes en tapas verkrijgbaar bij het barretje bij het zwembad.

GEEN geluidsoverlast van dico's of de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Schoon en goed onderhouden appartementen

Jan, 5-9-2010

Mooi en goed onderhouden complex met vriendelijke en behulpzame receptie.

Ruime woon en slaapkamer, balkon of terras met tafel en 4 stoelen.

Satteliet tv aanwezig

Centrale verwarming.(Hadden wij niet nodig ivm warmte)

Schoon zwembad met GRATIS ligbedden en voldoende ruimte zodat je niet hutje aan mutje ligt.

Drankjes en tapas bij barretje aan zwembadzijde verkrijgbaar.

Strand op ong.100 meter en supermarkt aan de overzijde.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Estrella de Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Estrella de Mar in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Estrella de Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Estrella de Mar scoort een 7.65 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: