Hotel Best Sabinal ****

Best Sabinal
7,4

18 tips over Best Sabinal

ARLETTE, 12-9-2014
ik zou een kamer met zeezicht aanbevelen,leuk als je opstaat en de zon komt op
jo, 21-8-2014

ga op het strand liggen, niet aan het zwembad.

omgeving is aangenaam, ga zeker kijken wat er te zien valt.

oordopjes zeker meenemen.

of ga gewoon met je lief ergens anders naar toe.

De Jonghe Vanderstraeten, 8-8-2014
De accomodatie is verouderd.Sanitair slecht onderhouden.Kamer wordt oppervlakkig schoongemaakt.Kleerkast zelf stuk.Wel airc die goed zijn werk deed. De poetsdame héél vriendelijk.Animatie duurt tot 12u nachts eerder kan je niet slapen. Animatie zwak voor ons overbodig. Wij hadden de indruk dat de neckermann dame deze reis wat te veel opblies. Alles voor de verkoop. Gelukkig goed weer en lekker eten Ons besluit: Wij gaan niet meer terug.

sophie, 28-7-2014
Wij hadden ligbedden en parasol op het strand bij ' Jesus ', hele vriendelijke uitbater , 3,5 euro per ligbed, 21 euro per week, , gelegen links naast de reddingsdienst, tevens toiletten en douche aanwezig . Ligbedden vlak voor de reddingsdienst.
Marijke van Uffelen , 26-7-2013

- markt op donderdag

- taxi naar haven ongeveer 7 euro

- taxi winkelcentrum ongeveer 10 euro

- je kunt ook bus nemen

-Supermarkten in de buurt voor goedkoop drinken

-Happyhour in hotel, 1 dranje betalen , 2 de gratis ( niet op cocktails en warme dranken, wel cava, sangria, frisdrank)

Van Endert, 28-6-2013

Kies voor een superieure kamer met zeezicht.

Bezoek in de buurt de prachtige eetgelengegheid Brasserie Panini, waar ook Belgische bieren te krijgen zijn.

Roger Vanderwaeren, 31-5-2013
We hebben Roquetas in mei bezocht, zalig weer zo'n 22° (max temp.), veel zon getemperd door wolken en wind. Hebben geen regen gehad toch niet overdag, maar het kan er nog wel serieus regenen ook overdag Sneeuw in de Sierra Nevada en de planten staan in bloei
Karin Peeters, 30-5-2013

Wij hebben wel een aantal dagen een auto gehuurd om de verdere omgeving te verkennen want de nabije omgeving was ons inziens vrij beperkt.

Wil je in de buurt een koffietje of een cocktail gaan drinken? De Coconut Tropical Bar (uitgang hotel links vertrekken op ongeveer tien minuten wandelen) bevelen wij ten zeerste aan. De Mensen zijn ontzettend vriendelijk en de gasten worden er ontzettend verwend. 't Zijn de kleine dingen die het doen.....

Frans, 29-4-2013
Boek standaard kamer en vraag een update naar superieure (met of zonder zeezicht) ter plaatse aan de receptie. Men betaald weinig toeslag.
goegebeur, 26-9-2012
boek een superieurkamer alleen al voor het lawaai van je geburen mits een kleine opleg,ze zijn ook groter en mooie badkamer

Onze bezoekers bekeken ook: