Aparthotel Arena Center ****

Arena Center
7,7

53 reviews over Aparthotel Arena Center in het Nederlands

Ruim schoon appartement weinig te doen in omgeving

edward, 18-8-2017

Echt ruime appartementen, goed groot zwembad, geen handdoekje leggen, vlakbij zee.

Houden Spaanse tijden aan, dus kinderdisco pas om 21.45 (te laat voor jonge kinderen). Bij complex zelf is animatie 's avonds niet meer dan optreden van eigen animators (weinig te beleven). Ook in de omgeving weinig te doen, beetje heen en weer lopen. Ook restaurants zijn gedateerd, eten wel goed.

Ben je gericht op ochtend en overdag, prima. Ben je ook gericht op 's avonds dan minder geschikt.

Wij hadden alleen ochtend ontbijt erbij geboekt, was goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Viel erg tegen de plaats hotel wel prima

Ivo, 8-6-2017

Keurig hotel recent gerenoveerd, mooi groot zwembad , gratis wifi overal, buffet is simpel, op loop afstand van strand en supermarkt en paar kleine barretjes.
Gereisd met partner in juni 2017

Goed voor zijn geld

Sarah, 26-6-2016

Eind juni geweest met beste vriendin voor niet veel goed, ongeveer 360 euro per persoon. Zeer ruime kamer met zelfs een klein keukentje. Heel proper en net elke dag! Eten was beperkt, maar ok voor mij. Soms wel wat aan de lauwe kant. Personeel was vriendelijk, maar niemand sprak er goed Engels. Ook de animatie was volledig in het Spaans, wel wat jammer.... Groot en leuk zwembad! Wel zijn de ligbedden aan vervanging toe. Zeer leuke vakantie xx
Gereisd met vrienden in juni 2016

Nooit meer

Nathalie, 4-11-2015

We verbleven eind oktober voor een week in arena center. Voor mij derde keer in het hotel, andere keren in hoogseizoen. Maar nu was het erover op gebied van het restaurant. Bij het ontbijt in het fruitsapmachine kreeg je fruitvliegjes in je glas, steeds dezelfde spiegeleieren, te weinig koffiekoeken voor iedereen, werd niet aangevuld, bij warm eten waren de meeste gerechten koud, stukken vlees rauw van binnen, verbrand langs buiten, ze.f moeten vragen of er ijsjes waren, veel minder keuze dan in hoogseizoen, .... Maar uiteindelijk moet ons geld ook goed zijn! Dus zeker geen aanrader.
Gereisd met partner in oktober 2015

Kan beter

limar, 11-10-2014

De studio's zijn netjes maar verouderd en ongezellig. Wel proper, wat ook belangrijk is. De bar nodigde niet uit tot consumeren. Het personeel is heel vriendelijk. Heel ruim en mooi zwembad maar spijtig genoeg niet verwarmd. Positief was het binnenzwembad.

Het eten was kwalitatief minder, niet warm en niet echt lekker.

Het hotel ligt 1 straat van het strand. Wij hebben fietsen gehuurd om de omgeving te verkennen. Winkeltjes en bars (met lekkere tapas) genoeg in de buurt.

Geen 4 sterren waard.

Gereisd met partner in oktober 2014

goed en net hotel

Sander, 12-8-2014

Nette entree , goede schone kamers , regelmatige schoonmaak.

Mooi zwembad , geen gedoe met handdoeken op de ligstoelen.

Strand dichtbij (kiezel) , straatje uitlopen ca. 175m.

Kleine supermarkt in de buurt , al het nodige te verkrijgen.

Veel Spanjaarden (wat wij leuk vonden) die siesta in ere houden.

Dus of je gaat daar in mee , of je hebt veel plek op het strand /zwembad

restaurant aanwezig (geen gebruik van gemaakt) en bij zwembad staat een klein tentje voor klein hapje en drankjes.

Vriendelijk personeel , animatie voornamelijk gericht op de Spanjaarden.

maar wel volop aanwezig.

Wij kregen bij aankomst een andere kamer toegewezen . zodat we er vrijwel direct in konden. Uitzicht op het zwembad.(Is niet bij alle kamers het geval)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

aanpassen

lambertyn carine, 10-10-2012

prijs/kwaliteit is het goed. geen super keuken maar we hebben ons aangepast.ga een glaasje drinken bij gamba d'oro en je krijgt er schitterende

tapa bij of bij los pescadores aan de haven,gewoon super.In het hotel was het s'nachts zo stil, zalig.je kan altijd over iets janken, wij hebben er het beste

van gemaakt en gaan zeker nog terug

Goed aparthotel

Geert en Anja, 9-10-2012

24 september terug van 2 weken ArenaCenter. Eigenlijk weinig op of aanmerkingen. Niet slecht maar ook geen overdreven luxe. Kamers zijn groot! Dagelijkse schoonmaak. In zomer zijn er veel Spanjaarden in het hotel wat ik erg gezellig vind. Na 15 september erg rustig en weinig te beleven. In dorp is recessie goed merkbaar, helaas. Eten: dagelijks (per week) andere groente, verder keuze uit 2/3 soorten vlees en 2/3 soorten vis verder veel keuze uit diverse salades. Nagerecht keuze uit diverse smaken ijs en fruit e.d. Ligging is goed, als je de achteruitgang neemt is de afstand naar winkel(s) 75 meter en zee 125 meter. Is minder dus als in brochure staat.

Het weer is hier (bijna) altijd goed. Zeer weinig regen (wij zelfs niet gehad in september) en veel zon.

Gereisd met partner in september 2012

Mooi hotel maar geen rust 's avonds

psromijn, 2-10-2012

Het is een mooi hotel en we hadden een erg mooi appartement. De kamer werd elke dag netjes schoongemaakt en we kregen elke dag schone handdoeken. Een groot nadeel was de zeer luidrugtige entertainment 's avonds. Vooral veel geschreeuw in het spaans Het begon om ongeveer 21.30 en eindigde ongeveer om 24.00. Daarna gingen de lichten op het balkon uit. Rustig op je balkon zitten of een boek lezen is er dus niet bij. Het personeel is vriendelijk en er is een heerlijk zwembad. Roquetas de Mar heeft duidelijk veel last van de crisis waardoor er veel leegstand is.

Neen, dank je wel.

Giuliani Bruno, 18-9-2012

Enkele dagen terug uit Spanje. In dit hotel verbleven in half pension. Het hotel heeft mij alleszins ontgoocheld, vooral het eten. Het gebrek aan kwaliteit en de eentonigheid was al na enkele dagen duidelijk. Sommige dingen waren ook echt niet lekker en zagen eruit alsof het voor de derde keer opgewarmd werd. Van verschillende koppels hoorden we hetzelfde. Het appartement was netjes doch verouderd. Toch wel schimmel ed terug te vinden in de badkamer en verrot houtwerk. Animatie puur gericht op de Spanjaarden. Kinderdisco dagelijks tot 00h15 's nachts?? Iedere dag konden we samen met ons tweejarige dochter elk liedje meezingen en wij zaten op de zesde verdieping notabene. Accomodatie rond het zwembad was wel goed, alsook vriendelijkheid van personeel (als ze je verstaan tenminste). Wij ervaarden de ligging toch als vrij ver zijnde van het centrum en Almeria. Arena Center Roquetas de mar? Neen, dank je wel.
Gereisd met jonge kinderen in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arena Center bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Arena Center in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Arena Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Arena Center scoort een 7.69 uit 10 op basis van 55 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: