Bed and Breakfast La Escuela del Campo ****

9,4

78 reviews over Bed and Breakfast La Escuela del Campo in het Nederlands

Heerlijke plek

Sandra, 17-6-2017

Een oase van rust, prachtige omgeving en hele gastvrije en fijne mensen. Wij voelden ons meteen thuis. Heerlijk ontbijten, vervolgens de 'witte dorpen' route doen of een dagje Ronda, daarna lekker afkoelen in het zwembad en 's avonds tapas eten in het dorp Setenil, dat vlakbij ligt. Een aanrader ... wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk ontspannend, weg van de drukte

Lieve en Lode, 4-11-2016

Het begint al met de mooie kamers en het heerlijke ontbijt met prachtige zicht op de vallei en de zonsopgang elke morgen. Uitstekende tips voor uitstappen in de omgeving te voet, met de fiets of naar de de stad, voor restaurantjes in de omgeving, zonder 'toeristische' toestanden.

En dan is er nog Setenil, Rondas en zoveel meer. Hier geen idiote decadente Met Vier in Bed toestanden, gewoon, eenvoudig, degelijk onthaal, zonder tierlantijntjes met vanzelfsprekende gastvrijheid.

Ga zeker ook eens naar het Romeins amfitheater van Acinipo en bewonder de overvliegende gieren. Breng tevens literatuur mee, met zicht op de olijfgaarden droom je zo weg. En bestel zeker ook eens Luc's heerlijke paëlla.

Bij Luc en Maria zit je goed. Wie één keer geweest is komt terug.

Gereisd met partner in oktober 2016

Voor ons een paradijs, het is altijd zo genieten !

Eddie en Julie, 1-11-2016

Het is er heerlijk rustig, met een ongelofelijk mooi uitzicht, heerlijke gevarieerde verwenontbijten, de zeer sympathieke gastvrouw en gastheer Maria en Luc die je wegwijs maken met het plannen van uitstapjes of wat dan ook !

Er zijn zoveel mooie dorpjes, stadjes, natuur, restaurantjes en meer te ontdekken, dat je keer op keer teruggaat zoals wij, met onze zesde keer !!!

Gereisd met partner in september 2016

Rust in de natuur en prachtig weer, een droom.

Gerda en Johan, 22-10-2016

De rust en de schoonheid van de natuur heb je altijd. Deze keer hadden we nog extra geluk met het weer. En natuurlijk is er telkens de start van de dag met een zo lekker ontbijt dat je tot ver na de middag geen honger meer voelt. Fantastische gastheer en gastvrouw. Er zijn gewoon geen minpunten. We blijven steeds terugkomen, dat zegt toch genoeg.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

La escuela: niet zomaar een schooltje.

Eric & Igna, 28-7-2016

Een topper, ons op het lijf geschreven.

Dit was onze tweede keer en dat had zo zijn redenen:

prachtige locatie, rust, fantastisch ontbijt, compleet, gemoedelijkheid,

maar vooral mooie, echte, warme mensen.

Dankjewel Maria en Luc voor dit alles.

Rik & Igna

Gereisd met partner in juli 2016

prachtig. .....prachtig. ...prachtig.....

Walter en Sabine, 30-6-2016

Fantastische locatie voor wie van rust en stilte houd. Zeer lekker ontbijt. Familiale sfeer. Zeer lieve, vriendelijke uitbaters. Wij kunnen alleen maar positieve dingen vertellen en voor ons was dit een geslaagde vakantie.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Klein paradijs

Dianne, 16-9-2015

Stel je voor:...

Je wordt heerlijk uitgerust wakker in een sfeervolle en met zorg ingerichte kamer. Als je de gordijnen opent, is daar dat schitterende uitzicht over de bergen. Je neemt een regendouche en stapt zo vanuit je kamer dat gezellige Spaanse terras op, waar Luc de ontbijttafel al gedekt heeft. Binnen in de salon/bibliotheek staat een overheerlijk ontbijtbuffetje klaar, met elke dag weer een ander verrukkelijk warm hapje dat Maria met veel liefde maakt. En dat proef je! Al die verse kruiden, tomaten, fruit uit eigen tuin strelen de tong.

Je dag kan niet meer stuk. Een verblijf in het voormalige schooltje van Ronda La Vieja voelt als een warm bad in een oogstrelende omgeving. Een oase van rust, een perfecte plek om onze vakantie in Andalusië af te sluiten.

Lieve Luc en Maria, bedankt voor alles! We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2015

prachtige ligging

Georges Heyvaert, 26-5-2014

Prachtige ligging met een even prachtig zicht Mooie omgeving. Zeer vriendelijke mensen en zeer hulpvaardig.Zeer goed ontbijt, maar geen avondmaal, wel enkel goede restaurantjes in de buurt. Zeer goed gelegen om de omgeving te verkennen. Zeker een aanrader.
Gereisd met partner in april 2014

Een paradijsje in de omgeving van Ronda

Rob Gosen, 16-5-2014

Wij hebben twee nachten mogen verblijven op in deze geweldige B&B. De ontvangst door Luc en Maja was geweldig. Zeer aan te bevelen.
Gereisd met partner in mei 2014

heerlijke vakantie gehad

piet.dautzenberg, 30-4-2014

Zeer gastvrije ontvangst op het terras met zicht op een schitterend landschap. Functionele propere kamers. Heerlijk ontbijt. Vele tips voor mooie wandelingen of bezoeken in de omgeving, zeker voor de Semana sancta. Heerlijk rustgevend!
Gereisd met vrienden in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Escuela del Campo in Ronda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Escuela del Campo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Escuela del Campo scoort een 9.41 uit 10 op basis van 78 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: