Hotel Enfrente Arte ***

9,5

25 reviews over Hotel Enfrente Arte in het Nederlands

Uniek hotel!

lipstick26, 24-6-2014

Leuk hotel met unieke inrichting. Het idee van de self-service bar is ontzettend leuk. De ligging van het hotel is goed ten opzichte van het centrum. Prijs/kwaliteitsverhouding van dit hotel is prima!
Gereisd met partner in juni 2014

One of a kind!

Tjeerd, 4-6-2012

Slapen in het brein van Salvador Dali. Prachtig ingericht hotel, met oog voor perfectie. Nergens ter wereld zo iets tegengekomen.
Gereisd met partner in januari 2012

Heel bijzonder hotel!

Maaike, 11-6-2011

We verbleven slechts 1 nacht in Hotel EnfrenteArte en vonden het enorm spijtig dat we niet langer konden blijven.

Van zodra we het hotel betraden, voelden we ons zeer welkom en werden we meteen aangenaam verrast door de unieke decoratie van de loby en de bar.

Het is zeker een hotel met een twist wat een aangename verademing is in vergelijking met de vele standaard hotels.

Alle drank van de self-service bar is inbegrepen in de prijs van de kamer en je krijgt tevens gratis toegang tot alle faciliteiten (zwembad, sauna, internet, …).

Decoratie is zeer origineel en gaat van funky tot bohemien en trendy.

Er hangt een leuke vrijblijvende sfeer.

We hebben ook enorm genoten van de fantastische tuin met de vele leuke zithoekjes en van het mooie uitzicht vanop het terras.

Het personeel was aardig, open-minded en meertalig.

Zeker een goede prijs-kwaliteitverhouding.

We verheugen ons nu al op ons volgend verblijf in dit fantastisch hotel!

Gereisd met partner in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Enfrente Arte bij:

De eerste keer, en al direkt verkocht!

ransom, 16-3-2011

Een speciaal hotel, heel gezellig mediterraans ingericht.

Prachtige tuin, opgedeeld in verschillende 'tuintjes'.

Leuk zwembad, maar nogal klein (dient enkel ter afkoeling).

Elke dag zelf geperst fruitsap maken.

Uit het vatje Moscatel (in de bar) kan men elke dag naar believen een glaasje vullen.

Het hotel heeft ons hart veroverd; wij keren zeker nog eens weer!

Gereisd met partner in januari 2005

Heeft dan een stadshotel

Fonteyn Rik, 28-9-2010

Wij hebben hier in september 2010 4 dagen verbleven. Unieke stijl, kunstzinnig, geeft een aangename sfeer. Het hotel is goed in orde, kamers ruim en net (een wat grotere kast voor onze bagage zou wel welkom geweest zijn).

Vriendelijk team. Je mag er tot 's middags ontbijten ( voor de onthaasters onder ons). Het ontbijt is heel verzorgd.

Na een uitstap kan je in één van de vele hoekjes van de tuin of aan het zwembad uitrusten. Dranken (sherry, wijn, bier, frisdranken, koffietjes) zijn gratis en onbeperkt.

Op 10 minuten wandelen heb je een ruime keuze aan tapabars en restaurantjes.

Als ik nog in Ronda verblijf zal ik hier opnieuw boeken.

Gereisd met partner in januari 2010

Apart!

Ino & Angela, 23-9-2010

Dit is wel echt het meest aparte hotel wat ik ooit gezien heb. Fantastisch mooi ingericht met hele grappige details. Ontbijt is super en het feit dat je zelf achter de bar mag is natuurlijk ook erg leuk. Enige nadeel vonden wij dat de kamer (de Torre, 3 verdiepingen!) ondanks het feit dat het zeer ruim was niet echt praktisch is ingericht. Bij binnenkomst het bad met toilet, daarboven een totaal nutteloze zithoek in het donker en op de 2e verdieping pas de slaapkamer. Over het algemeen wel erg leuk om een aantal nachten te verblijven, ik kan het iedereen aanraden!
Gereisd met partner in september 2010

One of my all time favorites

JacqyMel, 12-9-2010

Erg sfeervol hotel met huiselijk karakter. Alsof je te gast bent bij de eigenaar. Je pakt wat je nemen wilt. Elke ochtend was een buffet met allemaal lekkere dingen klaar gezet, waar je de hele dag van kon nemen. Mooie kamers ook. Bijzonder ontspannen.
Gereisd met partner in januari 2001

Helemaal te gek, artistiek hotel

Anne, 16-12-2009

Heel liefdevol met oog voor detail ingericht hotel, aan de rand van Ronda.

Elke kamer ziet er anders uit, bij aankomst krijg je een "rondleiding" door de hoteleigenaar, die als kleine jongen in België heeft gewoont en nog steeds enkele

woorden Nederlands spreekt.

Meerdere mooie binnenplaatsjes en terrasjes. Overheerlijk ontbijt, wat je op elke gewenste plek kunt nuttigen. De bar is voor zelfbediening bedoeld en je kunt de hele dag koffie, thee, frisdranken, wijn etc. GRATIS zelf pakken.

We vonden het jammer, dat we maar 1 nacht bleven.

Kortom: een echte AANRADER.

Gereisd met vrienden in mei 2009

bijzonder leuk hotel

Francis, 3-5-2009

Mooie ligging vlakbij de oude stad. Vraag wel een kamer aan de achterkant dat is een stuk rustiger. Goed ontbijt, totaal eigen en unieke sfeer. Heel vriendelijk en goed Engels sprekend personeel. Geweldig dat je je eigen capuchino kunt zetten en kunt nemen wat je wilt op elk moment van de dag.
Gereisd met partner in mei 2009

Ludo Koninckx, 17-7-2008

Dit hotelletje stond al langer op mijn verlanglijstje (gevonden via krantenartikel over dEUS en dan de site van het hotel). En we hebben het ons gedurende de acht dagen zeker niet beklaagd (juni 2008). De formule van laat ontbijt en gratis drank is prima. Alles goed verzorgd, rekening gehouden met de 'leeftijd' van het gebouw. Gewoon een gezellig hotelletje waar je tot rust kan komen en zeker terugkomen.
Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Enfrente Arte bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Enfrente Arte in Ronda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Enfrente Arte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Enfrente Arte scoort een 9.45 uit 10 op basis van 25 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: