Bed and Breakfast Cortijo Perla Blanca ***

Bed and Breakfast Cortijo Perla Blanca
Cortijo Perla Blanca

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Cortijo Perla Blanca bij:

19 reviews over Bed and Breakfast Cortijo Perla Blanca in het Nederlands

top

Rianne en menno, 20-9-2013

Vlakbij Ronda, mooie ruime kamers, gezellige mensen, heerlijke huiskamer waar je lekker kan genieten van nederlandse tv..... en bank hangen......

Aanrader

Gereisd met partner in september 2013

schitterend

m_van_meer8, 17-9-2013

Wij hebben genoten van deze B&B.

Ontzettend vriendelijke gastheer en gastvrouw, heerlijk ontbijt, schitterende slaapkamers, badkamer en huiskamer.

Het was geweldig.

Mede dankzij jullie is onze vakantie een succes geworden.

Gereisd met vrienden in september 2013

Prima plek met mooi uitzicht!

Tjeerd, 9-7-2012

Prima B&B, met schone kamers en warme broodjes bij het ontbijt. Op looptafstand weinig restaurants, maar een paar 100 meter van het B&B ligt een hotel + restaurant dat prima eten verzorgt.
Gereisd met partner in mei 2012

Geweldige plek om Ronda en omgeving te verkennen

Jeanneke, 20-5-2012

De accommodatie is rustig gelegen in de omgeving van Ronda (ca. 10 min. rijden). Het uitzicht is geweldig. We werden door Sylvia hartelijk ontvangen. Onze kamer was prima ingericht; met leuke details. Ook werden we verrast met een lekker flesje Cava op de kamer. Het ontbijt is uitgebreid, met o.a. verse jus d'orange. Er is geen restaurant in deze B&B. Wel voorziet de eigenaresse je van leuke tips. De sfeer is gezellig en informeel. Zeker een aanrader!
    Gereisd met partner in mei 2012

mooie Bed & Breakfast vlakbij Ronda

Fles Y.M, 2-4-2012

Mooi rustig gelegen. Mooie moderne kamers. Op 4 minuten afstand van Ronda met de auto. Vlakbij de witte dorpen.
    Gereisd zakelijk in maart 2012

Fantastische B&B nabij Ronda

Anne, 29-10-2011

Wij verbleven hier in oktober 2011 en werden gastvrij ontvangen door Erwin. De kamers zijn zeer modern en verzorgd ingericht met uitstekende bedden en heerlijke donzen dekbedden. Alles is erg smaakvol ingericht. 's Ochtends werd een ontbijtbuffet geserveerd met een glaasje verse jus d'orange. Jammer genoeg konden wij maar één nacht blijven maar deze B&B is absoluut voor herhaling vatbaar!
    Gereisd met partner in oktober 2011

Heerlijk genieten en ontspannen

Henk & An, 15-8-2011

Eigenlijk helemaal niets op aan te merken, hele mooie en verzorgde B&B, heerlijke gastvrije mensen, goed ontbijt, mogelijkheid tot consumeren van drankjes aan eerlijke prijzen, zwembad, terras, .....Als je Ronda en omgeving wil bezoeken: gewoon doen !

Hier komen we nog 's terug!

Gereisd met partner in augustus 2011

Schitterende accomodatie

Chris en Liranda, 12-6-2011

Wij zijn een rondreis aan het maken in het zuiden van Spanje en hebben net Ronda aangedaan. Leuke stad en bezoek zeker de Arena. Zo'n beetje de oudste van Spanje en daar proef je echt het verleden. Vervolgens een overnachting gehad in deze B&B. Een schitterend complex waar je ook gewoon een week kan verblijven. Alles is daar op en top geregeld. Netjes en heel erg schoon. s-Ochtends wakker worden en vanaf je bed een uitzicht op de bergen. Ja dat is wat anders dan dat wij in Nederland gewend zijn. Aardige gastvrouw/heer. Zeer gastvrij en alles is eigenlijk mogelijk. In de omgeving 3 nationale parken. Ga ook zeker naar Zahara. Een leuk wit dorp in de omgeving en een mooi meer met stuwdam. Een bezoek naar Sevilla hier vandaan is goed te doen. De weg van Ronda naar Sevilla gaat door een heel gebied. Kortom een verblijf in deze B&B is een echte aanrader. Voor kort en lang verblijf.
    Gereisd met partner in januari 2011

Heel fijn verblijf

Jos en Tilly, 30-5-2011

Jammer dat we maar 2 nachten geboekt hadden! Een zeer verzorgde accomodatie met zwembad op korte afstand van Ronda. Prima ontbijt en hele aardige gastvrouw/heer. We hebben genoten!

Een absolute aanrader!!!

Jos en Tilly

Gereisd met partner in mei 2011

Heerlijke frisse B&B in prachtige omgeving

Sylvia, 14-5-2011

In april hebben we 6 nachten naar volle tevredenheid in de B&B gelogeerd. De B&B is heerlijk ruim, schoon en fris. De eigenaren doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Een extra bakje verse aardbeitjes, een vers geplukte citroen uit één van de citroenbomen, tips voor goede restaurants of mooie bezienswaardigheden in de omgeving... De ligging vonden wij ook erg gunstig, de Cortijo ligt vlakbij de stad Ronda, die een bezoek meer dan waard is en waar je erg lekker kunt eten in goede restaurants. Verder hebben we een aantal natuurparken bezocht en een gedeelte van de witte dorpen route gedaan. De 6 dagen waren eigenlijk te kort. Wij komen zeker terug!
    Gereisd met partner in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cortijo Perla Blanca in Ronda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cortijo Perla Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Cortijo Perla Blanca scoort een 8.96 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: