Hotel Alavera de los Banos *

Hotel Alavera de los Banos
Alavera de los Banos
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alavera de los Banos bij:

2 reviews over Hotel Alavera de los Banos in het Nederlands

goed verzorgd

Marij Compen, 23-9-2008

We hebben tijdens onze vakantie 1 nacht hier geslapen toen we op doorreis waren naar Gibraltar. Leuk, net hotelletje, kamers goed verzorgd, wel klein, ontbijt uitstekend. Personeel spreekt goed Engels. Wel moeilijk te vinden.
Gereisd met partner in september 2008

Ernie, 19-4-2007

Klein en heel mooi, met zorg en liefde ingericht hotelletje, ligt aan de rand van de oude stad, beneden aan de tajo. Wel moeilijk te vinden, goed op de bordjes letten! Jammer dat de keuken gesloten is op maandag en dinsdag (was niet vermeld op de website), hadden juist zulke goede verhalen gehoord over het eten daar. Ontbijt was (zeker voor Spaanse begrippen) fantastisch! We hadden, denk ik, de kleinste kamer daar (nr. 4). Het bed lag in elk geval heerlijk!
Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alavera de los Banos in Ronda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alavera de los Banos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alavera de los Banos scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: