9,8

Uitstekend

164 reviews over BedAndBreakfast Hacienda Riogordo in het Nederlands

voor de tweede maal een supervakantie gehad

kristel V, 18-8-2017

Voor de tweede maal een fantastische zomervakantie gehad dankzij de goede zorgen en het warme onthaal van Valerie, Filip en hun zoon. Weer andere toffe mensen ontmoet en onze dochter heeft haar goed kunnen uitleven in het mooie zwembad. Alsook de vele gezelschapsspelletjes ontbraken niet. Het is daar zo goed dat we volgend jaar voor een derde keer gaan.
Gereisd familie in augustus 2017

Het perfecte plekje onder de zon!

Bart, Marieke, Mathis & Thibe Vandenheede-Jacques, 16-8-2017

Nooit eerder reisden we een tweede keer naar eenzelfde vakantieadres ...

Filip, Valerie, Cédric, jullie bezorgen de gasten een waar 'thuisgevoel'.

De persoonlijke aanpak, de tijd voor een babbeltje, de liefde voor de kids, bovenop het mooie (én dagelijks gepoetste) appartement, het lekker gevarieerde ontbijt, de heerlijke table d'hôtes én de fantastische omgeving.

Het werden weer fantastische 2 weken. Zo heerlijk zelfs, dat we meteen opnieuw boekten ...

Filip, Valerie, Cédric ... Fijn jullie én jullie plekje onder de zon te leren kennen.

Dank-jullie-wel voor de beste zorgen!

Gereisd familie in augustus 2017

subliem en niet te evenaren

dries, hilde, marjolein en jeroen, 8-8-2017

Wij vonden het top van bij de aankomst: een babbeltje , wat info en een drankje.

De volgende dagen waren in combinatie met onze uitstappen in de nabije omgeving

telkens weer echt vakantie, te beginnen met een lekker en goed verzorgd ontbijt en dat buiten onder een overdekt terras, een verpozing bij het mooie zwembad met parasols, de mogelijkheid om belegde broodjes te eten ter plaatse zodat je niet weg moest uit deze oase , s'avonds konden we een aantal keer aanschuiven aan de gezamelijke tafel om wat bij te praten met de bewoners van de andere kamers.

Dus voor ons het beste wat vakantie kan zijn.

Het was voor ons de tweede maal en dat was omdat het daar echt de top is.

Een dikke pluim voor Valerie , Filip en Cédric maar ook voor de lokale medewerkers.

Gereisd familie in juli 2017

Wat hebben wij genoten van de week bij jullie.

Bert en Ineke, 8-8-2017

Na een jaar hard werken was het bij jullie op de juiste manier en op een natuurlijke manier tot rust komen.

Hartelijk dank daarvoor.

Het complete en schone appartement, het heerlijke ontbijt, de mooie uitstapjes, daarna met de andere gasten bij het zwembad een lekker wijntje en een Duvel, jullie goede maar niet overdreven aanwezigheid en aandacht, de heerlijke gezamenlijke maaltijden.....teveel om op te noemen.

Grandioos.

Wij wensen jullie voor de toekomst alle goeds toe!

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige locatie !

Dominique Agresti, 31-7-2017

Hacienda Riogordo is heel mooi gelegen en het uitzicht is prachtig. Valerie, Filip en Cédric hebben ons heerlijk verwend : vriendelijk onthaal, heel behulpzaam, lekker ontbijt, zeer net, alles voorzien, ook een heel uitgebreide informatie over de streek, mooi zwembad, ruime kamer (met terras). Kortom een topadresje !

Een echte aanrader!

Bart Baekelandt, 27-7-2017

Onze vakantie was op elk vlak fantastisch : rust, culinair, cultureel, ... Daar zorgden Valerie, Filip, Cedric en hun helpers voor. Zeer nette kamers, lekker ontbijt, toffe sfeer, mooi domein, ... Kortom, een echte aanrader!

droom B&B in Zuid-Spanje

Veerle en Rik, en Justine - Rita en Freddy, 15-7-2017

Valerie en Filip en zoon Cédric delen vol enthousiasme hun passie voor de streek

met de gasten.

Dagelijks zijn de kamers perfect onderhouden ( tot in alle hoekjes)

Echt een aanrader voor wie Andalusië wil ontdekken.

Valerie en Filip zorgen voor de tips en uitleg om de streek te ontdekken.

Voldoende documentatie en detailkaartjes gratis ter beschikking.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Schitterende locatie

FobeletsPascal, 12-6-2017

Valerie en Filip weten hoe gasten te verwennen.

Het zwembad,de kamers en de sfeer is hier schitterend.

Ontbijten op deze locatie is gewoon prachtig.

Het diner was zoals steeds prima verzorgd en lekker ( zie foto )

Op 5 min. ben je in het dorpje waar ook restaurantjes, apotheek,bankautomaten aanwezig zijn.

Op 30 min ben je aan het rustige strand strand

Voor ons was het een derde keer een schot in de roos !!

Gereisd met partner in mei 2017

Een topadres!

fam. Verhoeven, 28-4-2017

Onze eerste B&B ervaring in Spanje was een schot in de roos. Filip en Valerie zijn heel aangename eigenaars: discreet en toch vriendelijk aanwezig waar nodig. Heel behulpzaam ivm uitstappen en leuke, (on)bekende adressen in de streek.

Onze familiekamer had geen minpunten; alle comfort aanwezig, uitermate netjes en de kinderen hadden hun eigen, ruime kamer.

Het zwembad (niet verwarmd, dus voor de kinderen best koud in april), de cactustuin met petanquebaan, de gezamelijke lounge en de pingponghoek zijn hele leuke plekken om te ontspannen.

De eigen huiswijn werd door ons zeer gesmaakt! Maar ook de gezamelijke koelkast was steeds gevuld met lekkere (streek)dranken.

Een dagelijks hoogtepunt was het zeer lekkere, gevarieerde en uitgebreide ontbijt op het terras in de zalige ochtendzon!

Eèn avond hebben we samen met de andere gasten genoten van een zeer lekker driegangenmenu, door de eigenaars klaargemaakt.

Onze kinderen hadden naast de vriendjes van de andere kamers ook veel plezier met de huishond Tigra.

Kortom, een onvergetelijke vakantie en een aangename kennismaking met Andalusie.

Gereisd familie in april 2017

prachtige B&B !!

Thomas en Stefanie Devos-Burggraeve, 17-4-2017

Unieke en rustige ligging van de haciënda in een streek waar je heel wat leuke uitstappen kan maken. Hiervoor is een wagen wel een must.

Filip en Valerie zijn twee topmensen die op ieder moment klaar staan om van uw verblijf een onvergetelijke vakantie te maken. Een echte aanrader !

Gereisd familie in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Hacienda Riogordo in Riogordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Hacienda Riogordo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Hacienda Riogordo scoort een 9.82 uit 10 op basis van 164 reviews.