Bed and Breakfast El Molino de Las Tablas ***

8 tips over El Molino de Las Tablas

Niky en Bart, 19-10-2013
Bezoek zeker El Torcal, info in de b&b
Bieke De Kort, 28-6-2013

Het enige om weten is: je kan NIET elke middag en/of avond eten in El Molino de Las Tablas. Voor ons geen probleem!

Wil je toch graag elke dag eten in de B&B: we vernamen dat dit vooraf WEL kan afgesproken worden. Heel klantgerichte B&B dus!!!

marc verbiest, 29-8-2012
Plan zeker een uitstap naar het Alhambra in Granada of naar het natuurpark El Torcal

Hera Neefs, 11-7-2012
Mooie en ruime kamers, lekker ontbijt met verse eitjes van de huiskippen, fruit uit de tuin, brood en confituur uit eigen keuken.
Véronique Vervloet, 7-7-2012
Mijn tip; zeker gaan en niet twijfelen!
craane elie, 5-7-2012
Je kan best een auto huren om naar mooie dorpjes te rijden zoals comares hoog op een topje van een berg;1 uurtje rijden. Ook torcal een mooi gebergte waar je een wandeling van 2 uur kan doen of eentje van 3 kwartier. Z e is niet zwaar maar je moet ze wel doen met wandelschoenen.Je zit ook maar 1 uurtje van tormolinos de zee. En de rots van gibraltar is wel 2 uurtjes rijden maar zeker de moeite om er eens heen te gaan.Het was toppi

Eric Henrard, 3-5-2012

Malage - leuke stad

Gibraltar - moet je gezien hebben

Ronda - mooi plaatsje

Torremolinos - leuke stranden

De Proost Patrick, 14-10-2011
De gastvrouw heeft voldoende informatie welke bezienwaardigheden de moeite zijn, er liggen ook voldoende boeken en folders. Ook over restaurants waar je lekker kunt gaan eten.

Onze bezoekers bekeken ook: