Bed and Breakfast Casa El Algarrobo *****

Bed and Breakfast Casa El Algarrobo
Casa El Algarrobo
9,4

221 reviews over Bed and Breakfast Casa El Algarrobo in het Nederlands

Alles wat je verwacht van een b&b !

Moons Chantal en Stef, 11-10-2017

Dankzij de fantastisch goede zorgen van Dorien en Wim, telkens weer een aangenaam verblijf !! Ontbijt zeer lekker en verzorgd, met elke dag een andere verrassing, en de paella van Wim is om duimen en vingers af te likken !! De kamers zijn kraaknet, het terras supergezellig, en het uitzicht maakt het plaatje af ! Een aanrader !!!
Gereisd met partner in september 2017

Mooie plek om uit te rusten na een rondreis.

Nele Deceulaer, 3-10-2017

Prachtige B & B nabij Malaga. Het ontbijt was fantastisch!! En tijdens de pizza avond hebben we de beste pizza's ooit gegeten! Heel erg leuke vakantie gehad!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Genieten!

Nienke , 25-9-2017

Afgelopen zomer (2017 ) verbleven wij 1 week bij Wim en Dorien. Het was in een woord genieten! Het uitzicht, de plek, het ontbijt, de gastvrijheid, de buitenkeuken en de leuke avonden waren werkelijk fantastisch! Wij waren er met zn drieën (waaronder 1 kind) en wij hebben ons heel goed kunnen vermaken. Voor ons kind was er veel te doen: er was veel speelgoed, een glijbaan en na het ontbijt mocht hij de ezeltjes te eten geven. Tot slot de buitenkeuken: uiteten is natuurlijk ontzettend leuk, maar buiten koken met een glas wijn en het adembenemende uitzicht, is totaal geen straf :-). Het is een perfecte plek voor zowel stelletjes als gezinnen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zalig verblijf in een zalige omgeving !!

Horemans Annelies, 25-9-2017

Fantastische B& B in een zeer rustig, prachtig gelegen kader! Prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed, nette kamers, geweldige huisdieren en ga zo maar door...

Wim & Dorien zijn zeer toffe mensen om bij te verblijven! Paella van Wim is overheerlijk en ook de platte kaastaart van Dorien is niet te versmaden!! Een aanrader op alle gebied!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Een echte aanrader!

Annelies Eeckhout, 18-9-2017

Alles was tip-top in orde. De familiekamer was heel ruim en netjes. Fantastisch zicht van op het terras. Dorien en Wim zijn super vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is erg verzorgd met verse producten en elke morgen een warme, vers bereide verrassing van Dorien. De sfeer is er heel gemoedelijk. Er is accommodatie om gezellig samen te zitten maar je kan evengoed op je eigen terrasje zitten in alle privacy. We maken zeker reclame bij anderen. Wim en Dorien, jullie doen dit prima als gastheer en gastvrouw! We komen nog wel eens terug.
Gereisd met partner in augustus 2017

zeker een aanrader fantastische rustige plek

José & Wies, 16-9-2017

zeer mooi gelegen met prachtig uitzicht van op het terras waar men iedere morgen geniet van een zeer goed ontbijt. De kamers zijn supernet met een goed bed
Gereisd met partner in augustus 2017

Zalige plek, we missen de rust....

Sandra janssen, 16-9-2017

Super verblijf, voor minimaal een 9!

Fijn plekje, met super mensen!

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische plek!!

De Rijcke Erik, 2-9-2017

heel rustig gelegen op een centrale plek in Andalusië vanwaar de meeste toeristische plaatsen goed bereikbaar zijn
Gereisd met partner in juni 2017

SCHITTERENDE B&B

Jan Van Driessche, 15-8-2017

B&B El Algarobbo is een échte aanrader, alles kan en niks moet. We zijn heel vriendelijk ontvangen door Dorien en Wim, heel verzorgd ontbijt, heel mooie en rustige omgeving.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super fijne B and B, thuiskomen op vakantie.

Els Verdonck, 14-8-2017

We hebben een geweldige vakantieweek beleefd in Casa El Algarrobo**** . Dorien en Wim slagen er in een mooi evenwicht te brengen tussen 'aanwezig zijn voor de gasten' en 'de gasten de nodige privacy te geven'. Ons gezin voelde zich meteen thuis. Dikke pluim voor het verzorgde verse ontbijt, de eetavonden, enfin, voor het ganse concept eigenlijk.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa El Algarrobo in Riogordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa El Algarrobo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa El Algarrobo scoort een 9.43 uit 10 op basis van 222 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: