Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort ***

8,9

223 reviews over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in het Nederlands

Bijzondere locati

Ronald klok, 5-10-2014

wat een mooie plek, weer echte stilte ervaren. Goede service, heerlijk eten en verrassende gasten. Je kunt er goed wandelen en het fietsen is zeker aan te raden. Jacco, Riette, Hugo en de rest van het team zorgen voor een fijne sfeer en waar veel wordt gelachen.

Je hoeft niet veel te reizen om te kunnen genieten. De dorpjes in de buurt zijn zeker ook de moeite waard.

Authentiek spaans gastverblijf

Margo en Sjaak, 3-10-2014

Maravilla is uitstekend geschikt voor mensen op zoek naar rust en natuur.

De omgeving is prachtig uitermate geschikt voor wandelaars en mountainbikers.

Goede uitvalbasis voor bijv. Sevilla, Ronda en Cadiz, maar ook in de directe omgeving is er veel te zien.

De gastheren zijn erg klantvriendelijk en behulpzaam en de kamers werden iedere dag schoongemaakt.

Kortom een aanrader!!

B&B Maravilla Verde

Peter, 2-10-2014

Finca Maravilla Verde ligt in een vallei te midden van een adembenemend landschap zo'n 80 km ten zuiden van Sevilla. Je wordt er aller hartelijkst verwelkomd door Jacco en Henriette die je , samen met hun sympathieke crew, voorzien in alles waar je maar zin in hebt : lekker en uitgebreid eten met een Spaans accent , tips over de omgeving enz...

Een ideale uitvalsbasis voor wandelingen, bezoekjes aan de talrijke dorpjes , ....

Gereisd met vrienden in september 2014

Favoriete plek, Andalusische parel!

hilde_cx, 1-10-2014

Chaleureuse mensen in een paradijselijke omgeving.

De sfeer was TOP!

Heerlijk ontbijt, nette, authentieke kamers, gezellig tafelen, een dagelijks "feestgevoel", hartverwarmende, onvergetelijke dagen.

Ideaal voor rustzoekende, alsook voor sportieve lui.

Wandelen langs de oevers van de Guadalete, zich een weg banen via geitenpaden en het "fameuze" geitenbrugje zijn een must.

Genieten van een frisse duik in het zwembad.

Goede, avontuurlijke locatie als uitvalsbasis voor een bezoekje aan Arcos, Grazalema, Espera, Zahara de la Sierra...

Een echte aanrader, we komen zeker terug.

Schitterend!

Mientje en Giel Schim, 17-9-2014

Maravilla Verde, wat een schitterende plek, een paradijs !!

Prachtige natuur, zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. De kamers worden iedere dag schoongemaakt. Geweldig ontbijt en diner (heerlijk buiten)

Fijn zwembad.

Gereisd met partner in juni 2014

Voor herhaling vatbaar

Janneke en Erik, 27-6-2014

Als eerste gasten van het seizoen hebben wij een fantastische midweek gehad. De recensies op deze site kloppen gewoon. Ongelooflijk gastvrij, lekker eten, zeer behulpzaam en gezellig. Wel auto afhankelijk. Wij komen graag terug.
Gereisd met partner in maart 2014

Een paradijs!

Kim, 16-6-2014

Het is een geweldige plek om van de natuur te kunnen genieten, om leuke dorpjes en steden te bezichtigen en daarna thuis te komen terwijl er heerlijk voor u is gekookt. Ook de kamer werd elke dag opnieuw schoon gemaakt en elke morgen stond er een luxe ontbijt klaar.
Gereisd met vrienden in januari 2014

Idyllische plek

Dermaut, 5-6-2014

Schitterende locatie middenin een prachtige natuur met een avontuurlijk wegje ernaartoe.

Goede uitvalsbasis om het westelijk deel van Andalusië te bezoeken en ook voldoende natuur in de omgeving.

Wat voor ons een minpunt maar voor anderen misschien juist een pluspunt is dat er 's avonds en 's morgens muziek is bij het eten. Op zo'n mooie plek in de natuur kan de stilte ook heerlijk zijn want er wordt buiten gegeten.

Het avondeten en het rijkelijk ontbijt was erg lekker.

Gereisd met partner in mei 2014

Aanrader!

Brigs, 15-5-2014

Tijdens onze rondreis in Andalusië een paar dagen doorgebracht in Maravilla Verde. 's Morgens werden we verwend met een zeer uitgebreid ontbijtbuffet, 's avonds werd er iedere avond gekookt en hebben we genoten van de kookkunsten van Jacco en z'n team. De sfeer die in deze b en b hangt is zeer relaxed, wat niet wil zeggen dat er niets te doen is, in tegendeel! De natuur hier is prachtig. Je kan mooie wandelingen, rondritten maken, wil je fietsen dan kan je je naar een startpunt laten brengen of je laten ophalen. Ga je voor cultuur, dan liggen bijv.Ronda en Sevilla binnen bereik. Alles kan, niets moet...het recept voor een aangenaam verblijf!
Gereisd met partner in mei 2014

Gastvrijheid met de hoofdletter G

André, 14-5-2014

Wij hebben de laatste week van april doorgebracht op de hacienda Maravilla Verde en we kunnen niet anders zeggen dat alles helemaal top was. Het kost wat moeite om de spot te bereiken via een steil onverhard pad, maar eenmaal beneden kom je in een oase van rust terecht met een adembenemende accomodatie. Het ontbijt is er geweldig en Jakko zorgt iedere avond voor een supergoed diner. Daar kan je, naar eigen wens, bij aanschuiven.

Voor de bemanning is niets te veel om het je naar de zin te maken en zorgt er iedere dag voor dat je kamer weer tip top in orde is.

Bij het grote terras staat een grote sortering, wijn, water en snacks ter beschikking. Het verbruik noteer je eerlijk en eenvoudig op een lijst en dat wordt bij vertrek afgerekend. De prachtige steden Ronda, Jerez en Sevilla liggen op redelijke afstand.

Maravilla Verde heeft ons een van de meest onvergetelijke vakanties bezorgd en we willen er zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met partner in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in Puerto Serrano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort scoort een 8.91 uit 10 op basis van 227 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: