Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort ***

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort
Maravilla Verde Resort
8,9

223 reviews over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in het Nederlands

Je komt bij deze B&B in een oase van rust!

Meta Buitenhuis, 29-6-2015

Prachtig gelegen ruime B&B is Maravilla verde. Door Nederlanders opgezet, maar gelukkig is de Spaanse sfeer en inrichting behouden! Grote tuin rondom het huis waar genoeg zitjes, ligstoelen en hangmatten zijn om heerlijk van de zon of schaduw te genieten.Heel gastvrij en gezellige sfeer! Heerlijk uitgebreid ontbijt met o.a.vers fruit en lekker brood.Koelkast met heerlijke koele drankjes en ijsblokjes zelfs bij het zwembad! Mogelijkheid om tosti's te maken. De Vino Tinto Verano smaakte mijn dochter en mij erg goed! We hebben erg genoten. Rondgetoerd in de omgeving langs de pueblo blancos wat prachtig is en vanuit de B&B zijn de steden ook prima te bezoeken. Genoeg te doen! We wensen Jacco en Riette veel succes toe en geluk met hun jonge gezin.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Fantastisch!

Annick en Manuel, 21-6-2015

Prachtige B&B waar je je snel thuis voelt.

In een ongedwongen sfeer samen eten met de andere gasten.

Veel uitstapmogelijkheden en goede tips van Jacco.

We hebben gefietst en gewandeld, Ronda, Jerez de la Frontera en Cadiz bezocht, een lokaal dorpsfeest (Romeria) bijgewoond en als kers op de taart was er het verjaardagsfeest van dochter Juliette met Spaanse gasten, muziek en dans!

Wij komen zeker terug!!

Prachtig gelegen B&B

Kim, 19-6-2015

Wij - jong gezin - zijn hier eind mei/begin juni 1 week verbleven.

Op een prachtige locatie ligt Maravilla Verde gelegen. Bij aankomst zie je meteen de prachtige tuin waar je ook 's morgens je heerlijke (!) ontbijt kan eten aan de lange tafel.

De kamers en vooral de badkamer (en douche) zijn wat klein maar verder in orde. Elke dag wordt je kamer ook schoongemaakt en worden bedden weer fijn opgemaakt.

Het ontbijt is wel een van de beste dingen! Erg uitgebreid en gevarieerd. Ook een prima (aflopend) zwembad (dus ook geschikt voor kinderen) en wat hangmatten en ligstoelen erbij.

Wij hebben er een prima vakantie gehad met gezellige gasten!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015
Riët, gastheer, 29-7-2015

Hoi Kim,

Hartelijk dank voor jullie gezellige beoordeling!

Sinds vandaag hebben we alle kamers met een kleine badkamer en krappe douche - dat waren er 3 - grondig aangepakt. Zo is de douche veel ruimer gemaakt met een vaste douchewand en een regendouche! Ook hebben alle kamers nu airco. We zijn er erg trots op :-)

Dus kom vooral nog es langs om het resultaat te beoordelen.

Zonnige groet,

Jacco en Riët

Heerlijk genieten

Arie en Lydia, 13-6-2015

Wij, Arie en Lydia, hebben van 22 mei tot 26 mei 2015 gelogeerd in deze prachtige B & B. Heerlijke plekjes en terrasjes waar je fijn van de rust kunt genieten. Ook wij hebben de wandeltocht en fietstocht gemaakt, prima tip en zeker aanraders. 's Avonds aan de grote tafel met de mede gasten lekker eten en drinken en sterke verhalen vertellen en aanhoren, zeer gezellig!

Thuis in Spanje

Petra van de Ven , 12-6-2015

Maravilla Verde een heerlijke B.B .typisch Spaans ingericht opeen mooie locatie net buiten Puerto Serano

Jacco en Riétte en hun medewerkers zijn geweldige gastheren , wij waren in de hemelvaart week 2015 bij hun te gast het ontbijt, de Paella en de Barbecue waren heerlijk

Jaarlijks ondernemen wij een stedentrip met 9 personen en dit jaar kozen we ervoor naar een B.B.te gaan onze keus viel op Maravilla Verde omdat er zoveel kamers waren maar niet minder om de prachtige foto's op Fb en op de Site

De kamers zijn schoon en ach ja die douchekop ........het heeft ook wel iets unieks !

Onze mascotte de Gele bad eend heeft het net als wij heerlijk gehad in jullie prima zwembad en prachtige tuin

Gereisd met vrienden in mei 2015

"Prima uitvalsbasis"

Geert&Anja, 11-6-2015

Gastvrijheid staat centraal, je krijg goede tips voor uitstapjes. Aan te raden is het maken van een fietstocht over een oude spoorwegtrail. De gastheren bereiden elke dag een prima maaltijd voor de aanwezige gasten. De vele gesprekken aan de eettafel waren zeer aangenaam.
Gereisd met partner in mei 2015

Prachtige B&B op een supercentrale plek

snarsksnopje, 2-6-2015

Accomodatie ligt op mooie, rustige plek. Als je wil, wordt er iedere avond heerlijk voor je gekookt (heel lekker!). Het ontbijt is fantastisch (uitgebreid). Gastheren/vrouwen hebben goede tips voor uitjes in de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Hele mooie en vriendelijke B&B

Harry & Corine, Wil & Helmi, 2-6-2015

Zeer vriendelijk personeel, heel mooie omgeving, uitgebreid (lekker) ontbijt. Wij hebben elke avond meegegeten, gezellig aan een grote tafel met alle andere gasten. De gastheer en kok schoven ook steeds aan. Het is een mooie B&B, zowel de gebouwen als tuin en zwembad. Als we een minpuntje moeten noemen dan is het de douchekop, die zou vervangen mogen worden. Rest allemaal top, wij zouden het iedereen aanraden.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Fijn verblijf

Gerard, 25-5-2015

In een prachtige omgeving bij vriendelijke mensen verblijven wat wil je nog meer. Ronda, Sevilla en de wandel en fietstocht waren geweldig.

Dromen zijn geen bedrog!

Djamal/Marijke/Martin/Brenda, 9-10-2014

Lieve Jacco en Riëtte en alle aanverwanten,

We hadden ogen en adem tekort toen we Maravilla Verde binnen reden.

Wat een mooie locatie, wat een gezellige plek! Hugo, één van de medewerkers, kwam ons verwelkomen. We kregen meteen een glaasje wijn en wat tapas en de mededeling dat 'de grote baas' even om boodschappen was. Jacco kwam even later toe en begroette ons al even hartelijk. We kregen onze kamers, die heel mooi waren gelegen op een prachtig binnenplein. Iedereen was steeds super vriendelijk en behulpzaam. De avonden allemaal samen aan 'de grote tafel' waar we door de koks Jacco en Hugo heerlijke schotels opgediend kregen waren subliem! Het ontbijt 's morgens was er ééntje om duimen en vingers af te likken. Ook hier weer niets op aan te merken...hoe zouden we durven...Ons verblijf was veel te kort, daarom zeggen we geen vaarwel maar tot ziens en van ons krijgen jullie een 10 op 10!

Lieve groetjes van ons 4!

Gereisd met vrienden in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in Puerto Serrano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort scoort een 8.91 uit 10 op basis van 227 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: