Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort ***

8,9

223 reviews over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in het Nederlands

Helemaal fantastisch

Johan W. Plamont, 20-9-2015

Als je een prachtige B&B zoekt waar gewoon alles klopt, vanaf het moment dat je opstaat totdat je gaat slapen, waar alles kan en niets te gek is, boek dan je verblijf bij Jacco en Riët.
Gereisd met partner in augustus 2015

Optimaal genoten!

Helma Verhallen, 19-9-2015

Met 3 volwassen hebben we een heerlijke week gehad bij Jacco en Riet. Als je een relaxte vakantie nodig hebt dan ben je in Maravilla Verde op je plek. Jacco doet erg zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Hij hoeft daar weinig moeite voor te doen want dat zit in zijn natuur. Dat gaat vanzelf en dat geeft je ook meteen dat ontspannen gevoel. We hadden een heel leuk gezelschap van 4 andere koppels en hebben enorm gelachen, lekker gegeten en genoten van de sherry. De omgeving is prachtig en in de directe omgeving is er veel te zien. De fietstocht Via Verde de la Sienna is een aanrader, prachtig en voor bijna iedereen goed te doen. Wij gaan zeker nog eens terug. Jacco en Riet, bedankt voor alle mooie herinneringen
Gereisd anders in september 2015

heerlijk relaxed

patrick en yvonne, 18-9-2015

Vorig jaar zijn we in Maravilla Verde getrouwd en om onze herinneringen op te halen hebben we onze eerste trouwdag bij Jacco en Riët gevierd.

We zijn verwend met een heerlijke BBQ en hebben genoten van de feria in het dorp samen met onze dochter Myrte.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijk thuisgevoel

Ronald en Rina, 30-8-2015

Het is een aangenaam verblijf, kamer zijn functioneel en voldoen; mooie tuin en voldoende ruimte. Goed onthaal bij aankomst en leuke avonden samen op het terras tijdens het dinner. Alle informatie en tips van de streek en de steden zijn beschikbaar en alles wordt feilloos toegelicht. Het huis zelf vinden wij iets aparts en tof om te verblijven en typisch Spaans! Kortom een fijne tijd doorgebracht.
Gereisd met partner in mei 2015

fantastisch

Steve -Nadine, 26-8-2015

fantastisch B&B met leuke uitbaters waar geen enkele moeite te veel is.

genoten van de rust en mooie locatie, en de hangmat aan het zwemkom.

Jacco zijn kookkunsten zijn heerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2015

Adembenemend

Fam.van Herk, 22-8-2015

Al ervaringen met B@B maar toe nu toe de mooiste! WIj, gezin met 3 kinderen verbleven in de familiekamer, wat een ruimte, beneden sliepen de kinderen en via trap de 2persoons torenkamer. Ideaal. De plek is echt een oase van rust en de luxe van uitgebreid ontbijt en mogelijkheden van avondeten, dit is trouwens echt aan aanrader, vaak heerlijke typische spaanse gerechten. Complimenten Jacco! En ook een aanrader is de tapasbar in het dorp. De omgeving biedt volop mogelijkheden om er op uit te trekken. Aantrekkelijk is dan het zwembad of "hangmat" bij terugkomst. Zelf vonden het erg fijn dat de omgeving echt spaans is en maar een enkele toerist tegenkomt. Ik heb de accommodatie al doorgegeven aan kennissen-vrienden-familie . Voor iedereen die Andalusië wil verkennen: Start bij Jacco en Riet, dan weet je wat ik met gastvrijheid in spaanse sferen bedoel . "Muy bien" Enne Jacco, de sherry is niet te verkrijgen in Nederland....kan ik een bestelling bij jou plaatsen?
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super mooie vakantie op toplocatie!

Leontine, 19-8-2015

Wat een heerlijke vakantie is het geweest! Met de kinderen ook, want het is een zeer kind vriendelijke plek. Het is net alsof je bij familie logeert eigenlijk. Zo gezellig en warm. Jacco en Riët staan altijd klaar voor een praatje.

Je hoeft niks te doen, kunt zo aan het uitgebreide ontbijt aanschuiven, mee dineren aan lange tafels met de andere gezellige gasten (heerlijke gerechten!) en aan het fijne zwembad liggen. Want afkoelen was nodig met die temperaturen! En wat een geluk dat er net airco's geplaatst werden na nacht 3!! Heerlijk! Sowieso zijn de kamers prima in orde.

En als je erop uit wil trekken naar al dat moois in de omgeving is dit ook een ontzettend goede uitvalsbasis. En voor info, Jacco weet er altijd wel iets over te vertellen! Nogmaals bedankt! Misschien tot een volgende keer!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

In een woord geweldig!

Ellis en Jos, 10-8-2015

Onze eerste kennismaking met Spanje en met een b&b. Nu we hadden meteen de hoofdprijs. Wat een prachtig huis in een prachtige omgeving. Zwembad was heerlijk met genoeg bedjes en schaduwplekken. Ontbijt fantastisch verzorgd, niet gebonden aan een vaste tijd en het avondeten was heerlijk en was erg gezellig. Jacco is op en top gastheer die graag de gasten verwend met een lokaal wijntje of portje. Gezellige avonden gehad! De uitleg van de omgeving was zeer informatief. Kamers waren prima, ruim en schoon. In een woord gewoon doen, boeken!

Bedankt Jacco en Riet!

Gereisd met partner in juli 2015

10+

Gerdie en Robert, 27-7-2015

Deze b&b verdient een 10+. Je hebt niet het gevoel dat je bij een mini hotel of een commerciele uitbater bent maar bij een echtpaar dat een relaxed leven is Spanje verkiest en jou daarvan mee laat genieten. Een paar opvallende ervaringen: bij het ontbijt een karaf jus d'orange i.p.v. 1 glas per persoon (vrijheid geeft verantwoordelijkheid!), een sherry van het huis na het diner; open gesprekken en wanneer we door verklaarbare omstandigheden eerder weg moeten, worden de gereserveerde overnachtingen niet in rekening gebracht. Onze verwachtingen zijn bij deze mooie (uit een Zorro film weggelopen landgoed) goed gelegen accommodatie overtroffen. 1 aandachtspuntje is de airconditioning op de kamers. Het ontbreken hiervan is een verbeterpuntje.
Gereisd met partner in juli 2015
Riët, gastheer, 29-7-2015

Hoi Gerdie en Robert,

Hartelijk dank voor jullie lovende woorden, dat doet ons goed :-)

En wat jullie verbeterpuntje betreft, sinds vandaag hebben alle kamers airco/verwarming! Dus kom gerust nog een keertje testen.

Lieve groet uit zonnig Spanje,

Jacco en Riët

Heerlijke plek

Eric, Yvette en Syenna, 19-7-2015

Lekker een weekje ontspannen. Heerlijk ontbijt buffetje en iedere avond aanschuiven voor het diner. Je hoeft de deur niet uit om te gaan eten, vakantie!

Er is een barretje waar je zelf drank, water en chips kan pakken als je besluit om de hele dag bij het zwembad te zitten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Riët, gastheer, 29-7-2015

Hallo lieve familia,

¨Jullie¨ kamer heeft een grondige renovatie ondergaan, vergrote douche met regendouche, extra kamer meer bij de kamer betrokken, lieve deurtjes voor de ingebouwde kledingkast en.... airco!

Dus kom vooral langs om het resultaat te bewonderen ;-)

Jacco en Riët

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in Puerto Serrano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort scoort een 8.91 uit 10 op basis van 227 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: