Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort ***

8,9

223 reviews over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in het Nederlands

Geweldige week gehad .

hans_heye, 30-5-2016

Een fantastische B&B op een prachtige locatie . Heel centraal gelegen en alles is gewoon in orde. Heerlijk zwembad, prima kamers, prachtige tuin en goed eten. Jacco, de gastheer is vakkundig en staat altijd klaar voor informatie en helpt daar waar nodig is. Riet, de gastvrouw is druk achter de schermen bezig. Ook het overige personeel is uiterst vriendelijk en deskundig. Kortom, dit is een adres wat een extra sterretje verdiend. Wij hebben met 12 personen een geweldige week gehad en komen graag nog eens terug.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Enorm genoten!

Elly, 29-5-2016

Wij zijn erg gastvrij ontvangen. De gastheer Jacco doet er alles aan om het naar je zin te maken. De kamers zijn mooi en het zwembad top. Kortom een plaats om naar toe te gaan.
Gereisd met vrienden in mei 2016

super!

Geo en Dicky de Leeuw, 16-5-2016

Geweldige B en B, qua ligging, gastvrijheid en sfeer!!. Met name van dat laatste enorm genoten.

Jacco die als verbindende factor tussen zijn gasten zit bij de gezamenlijke maaltijd. Het heerlijke eten, zowel ontbijt als diner, met uiteraard het "extraatje" na het toetje als starter voor een gezellig samenzijn 's avonds met de overige gasten!

Tevens is Jacco de gastheer die met zijn kennis van de verschillende bezienswaardigheden voor een ieder suggesties heeft voor dagbestedingen inclusief de altijd zelf getekende kloppende routebeschrijvingen.

Kortom, een geweldig verblijf gehad.

Van Jacco mogen we eigenlijk geen 10-en geven, maar we doen het toch!

Wij willen graag terug naar dit prachtige stukje Spanje en zullen dan zeker deze B en B nogmaals boeken.

Mooie b&b in het groen

Hannie en Kees, 12-5-2016

Jacco, (gastheer) doet enorm zijn best om het je naar de zin te maken. Prima ontbijt en s avonds kun je gezellig met andere gasten samen eten. De 2 pers kamer zou wat ruimer mogen, geldt ook voor de badkamer maar verder is alles meer dan prima.Ook met kinderen een goed verblijf.
Gereisd met partner in mei 2016

vakantie in hoofdletters!

Fam. Van Alphen, 8-5-2016

Mooie nette groene tuin, rustig gelegen, geluiden van veel vogels, kinderen die lekker konden spelen, lekker eten en uitstekend gastheerschap van de eigenaar. De locatie ligt centraal voor uitstapjes naar Ronda, Sevilla, Cadiz en andere witte dorpen en stadjes. De kamers zijn prima, jammer dat er in de familiekamer geen koelkastje aanwezig is.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Geweldig mooie, sfeervolle en rustig gelegen finca

Yvon en Helmut Lanfer, 30-4-2016

Heerlijk rustig buiten de schoolvakanties. Zeer veel te zien of te ondernemen. Zalig buiten eten met eenvoudige maar smaakvolle gerechten. Fantastisch ontbijt! Mooi karakteristieke aankleding. De eigenaar is zeer gastvrij en altijd bereid om goede tips te geven voor mooie uitjes. De finca is centraal gelegen in Andalusië en daarom zijn de grote steden goed te bezoeken. Een lekker zwembad erbij voor de warme dagen. Al met al waren wij erg enthousiast en komen zeker weer!
Gereisd met partner in april 2016

Een aanrader voor iedereen!

Leo, Yvonne, Piet en Annie, 29-4-2016

Een heerlijke plek om te onthaasten en met de goede zorgen van Jacco de Nederlandse eigenaar voel je je direct thuis. Deze Finca is zeker een aanrader voor iedereen die wil genieten van een buitenverblijf en zelf de drukte van mooie steden zoals Sevilla wil opzoeken. Heel gezellig om tijdens de prima maaltijden ervaringen met de andere gasten uit te wisselen en elkaar tips te geven voor mooie uitstapjes in de omgeving.
Gereisd met vrienden in april 2016

Nooit meer!

Jacqueline Kortbeek, 28-4-2016

Zeer sobere kamers. Het toilet was ronduit smerig, met een dikke bruine koek onderin (dit was ook zo in het gezamenlijke toilet bij de keuken), de douche was koud en bij het wastafeltje had je nèt voldoende ruimte om je tandenborstel neer te zetten. Het ontbijt bestond uit broodjes uit de vriezer, koude eitjes, wat plakjes worst en kaas en een voorverpakt yoghurtje. De maaltijd (15,50 pp) waarover gesproken wordt bestond uit een knoflooksoepje, een klein stukje kipfilet, een hoopje rijst en drie plakjes tomaat met dressing. Voor dat geld kan je overal in Spanje heel erg lekker eten. Bovendien hebben wij van de huiselijke formule van een B&B niet veel gemerkt. Wij hebben alleen Jacco af en toe even gezien. Zijn vrouw helemaal niet. Gelukkig waren er wél hele gezellige andere gasten, waarmee we ontzettend gelachen hebben. Kortom, deze B&B was ons zeker geen €90,- waard. Wij zijn met gierende banden vertrokken!

Helemaal goed!

Joyce, 16-4-2016

De BB ligt op een prima locatie zodat je niet alleen steden kunt bezoeken maar ook kunt wandelen en fietsen. Maar wat deze BB echt bijzonder maakt is de uitstekende service, gastvrijheid en gezelligheid van Jacco de eigenaar.

Gemoedelijke en sfeervolle accomodatie

Sjaak & Ria Geurts, 1-12-2015

Het ontbijt en diner zijn heerlijk. Een uitgebreid ontbijt en een lekker diner. Jacco kookt voortreffelijk iedere avond. 's Morgens kun je aangeven of je aanschuift. Verder is deze huiselijke accommodatie een prima uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes naar de omringende steden. Maar wij vonden de natuur toch het mooiste. Mara villa verde ligt namelijk bij een prachtig natuurgebied. Ook de fietsroute was erg mooi ondanks dat we overvallen werden door een fikse regenbui. 's Avonds na een heerlijk maal is het genieten van de gratis aangeboden sherry van het huis. Heerlijk. Verder vinden wij het concept van een B&B heel aantrekkelijk. De persoonlijke benadering en de kleinschaligheid ervaren wij als heel prettig. Ook 's avonds gezellig kletsen met de andere gasten en ervaringen uitwisselen van wat je allemaal gezien hebt bij een wijntje buiten op het terras of binnen bij de open haard. We hebben het beide mogen ervaren. Jacco en Riët zijn een fijne gastheer en gastvrouw. Er ontbrak ons aan niets.
Gereisd met partner in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in Puerto Serrano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort scoort een 8.91 uit 10 op basis van 227 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: