Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort ***

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort
Maravilla Verde Resort
8,9

223 reviews over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in het Nederlands

rust, natuur, stilte en gastvrijheid

Lydia, 16-11-2009

Onverwacht duikt na een twintig minuten durende rit de oase op van een authentieke Spaanse boerderij. Gelegen in een prachtig berggebied aan een bruisend riviertje. De stilte wordt alleen maar verbroken door de dagelijkse gang van de berggeiten die met hun belgeluid een waar concert geven. De Nederlandse eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. In de lounge 's-avonds bij het open haard vuur met een heerlijk glas wijn waan je je een rijke landeigenaar. De maaltijden zijn heerlijk met eerlijke producten bereid. Verder kan je een massage krijgen en gebruik maken van de jacuzzi met uitzicht op de bergen. Ik zocht rust en stilte en dat heb ik gekregen. Heerlijk uitrusten aan het zwembad, wandelen in de natuur: ik kan het iedereen aanraden!
Gereisd alleenreizend in september 2009

ontzettend fijne vakantie in een super hotel

Ton en Wil de Leeuw, 12-11-2009

Alles was gewoon goed.

goed eten, heerlijk ontbijt, fantastische kamer,gezellig hotel en ook zeeeer gezellige eigenaars. Met de zon en de mooie omgeving was dit een geslaagde vakantie, een aanrader.

Gereisd met partner in april 2009

Oase van rust op een prachtige locatie

Sandy, Marcel en Kiki, 11-11-2009

De weg er naartoe hobbelig maar absoluut de moeite waard. De accomodatie is mooi en ligt midden in de natuur (soort vallei). Het ontvangst is hartelijk en ook tijdens het verblijf staan de gastvrouw en heer voor je klaar. De kamers zijn ruim van opzet en allemaal anders en smaakvol ingericht. Voor ons kind (6 jaar oud)was het een bijzondere omgeving en zij heeft genoten: het zwembad, de honden, paarden, kudde geiten die voorbij kwamen in de avond langs de rivier, de gastheer en vrouw, het mogen 'helpen', spannende wandeling maken bij de rivier, etc. Heerlijk was het om 's ochtends bij het ontbijt aan te kunnen geven of we wel of niet mee zouden eten in de avond. Dit geeft de vrijheid hiervoor te kiezen, maar ook het gemak je te laten verzorgen. De spaanse gerechten hebben ons gesmaakt.

Voor ons een zeer geslaagde week en kunnen deze ervaring zeker aanraden! Je kiest wel voor rust, maar in een prachtige en prettige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Unieke entourage in prachtig natuurgebied

Katja, 11-11-2009

Wat een unieke plek, mooie omgeving en prachtige gebouwen en ook nog eens helemaal zelfvoorziend aangezien het midden in een natuurgebied ligt.

We hebben hier echt een heerlijk tijd gehad met onze dochter van bijna 16 maanden oud. De weg ernaar toe was even wennen maar naar een aantal keren ga je het off-road zelfs leuk vinden.

Onze kleine meid heeft heerlijk met de honden gespeeld die vrij rondliepen.

Een rustieke B&B die aan al onze eisen voldeed. Geen 5sterren hotel maar daar hebben we ook helemaal geen behoefte aan. Het was allemaal schoon en netjes en we hebben elke avond erg lekker gegeten in een heerlijke huiskamersfeer.

Wat wij erg prettig vonden was dat je zelf kon kiezen hoeveel je eventueel met je buren wilde optrekken. 's avonds zat je gewoon aan aparte tafels buiten te eten of binnen aan lange tafels met stukken ruimte ertussen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

sfeervolle B&B.

Erik Aaij., 11-11-2009

In de herstvakantie hebben wij met onze 2 jongens , 3 nachten door gebracht in Marville Verda en dat was echt super. Toegegeven de weg er naar toe, over een hobbelige 'weg' de berg af, was behoorlijk spectaculair en een beetje eng, maar helemaal de moeite waard toen we bij de prachtige hacienda aankwamen en warm werden ontvangen. We verbleven in een familiekamer die er heel mooi uitzag en bovendien heerlijke bedden had. Ontbijt was okee en de huiskamer uitnodigend om een spelletje te spelen en een glas te drinken. De omgeving is prachtig en we hebben meerdere malen genoten van een tocht ,met de honden des huizes, langs de rivier. We hebben genoten van ons verblijf en komen graag nog eens terug.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

een aanrader!

Hugo Van den Eynde, 11-11-2009

fantastische plek om tot rust te komen midden in de natuur , je voelt je meteen welkom, je komt er thuis door de warme ontvangst, mooie kamers, kans om leuke contacten te leggen met de andere gasten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Armoedig en amateuristisch op alle gebied!

Fam.Cremers, 15-10-2009

Mooi gelegen accommodatie, moeilijk toegankelijk en slecht verlicht.

Sanitaire voorzieningen slecht, kleine oncomfortable kamers, die niet voldoen aan normale normen.last van ongedierte en nauwelijks geisoleerd.

Geen airco (bij meer dan 40 graden)

Slechte hygiene op kamers en in bezoekersruimte, 4 honden lopen vrij rond ook in en rond zitmeubels.

zwembad erg vuil en hottube en sauna niet beschikbaar. Vrijheid/blijheid is het motto,voor beheerders en gasten, wat ten koste gaat van goed gastheerschap en het aanbieden van een redelijke accommodatie.

Echt armoedig en amateuristisch op alle gebied, Niet doen dus!

Gereisd met partner in oktober 2009

kan beter

erica, 30-9-2009

In tegenstelling met wat de website aangeeft valt het net allemaal tegen.

Kamers waren netjes, entourage is leuk,maar plek is erg afgelegen; prima bij mooi zonnig weer, maar wat te doen bij regen? Eten was goed, maar prijs/kwaliteit verhouding liet te wensen over. Het zwembad was niet schoon en de ligstoelen niet allemaal in tact. De aanwezige gasten waren gezellig, gastheer en gastvrouw weinig contact mee gehad, profileren zich niet veel.

Honden horen w.s. wel bij de locatie, maar je moest je eten wel in de gaten houden anders was het weg, wij vonden dat niet prettig.

Gereisd met partner in september 2009

Leuke accomodatie

E v Beers, 23-9-2009

Een leuke plek maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Netjes maar niet heel schoon.

Lopen 4 honden rond maar daar hadden wij geen moeite mee.

Ontbijt was minimaal.

Service was ok maar niet geweldig.

Wij waren van mening als je iets vroeg dat je ze dan bijna tot last was.

Gereisd met partner in september 2009

Voor de rustzoekers

Matthi en Hanita, 11-9-2009

Deze zomer waren we 7 dagen op deze plek. Samen met onze kinderen van 19, 17 en 13 jaar hebben we er een heerlijke tijd gehad. We troffen het enorm met de andere gasten.

Voor de rest sluit ik me aan bij eerdere reacties. De villa ligt erg afgelegen.

Voor een uitstapje moet je al snel rekenen op een minimale reistijd van een uur. Geen restaurants in de omgeving en het dorp zelf is uitgestorven tussen 1 en 6 uur overdag.

Gelukkig konden we eten bij de B&B. Hoewel Klaske ons liet weten dat koken nooit echt een hobby is geweest, was wel te merken dat ze er steeds meer plezier in kreeg.

Het waren geen top maaltijden maar we hebben toch lekker gegeten.

Wat ik wel erg miste in deze B&B was de aandacht voor details. Bijv. geen zeep/shampo in de badkamers, geen fohn, geen bloemetje op strategische plekken. En geen deur, maar een gordijn voor de wc/badkamer. Niet prettig als je naar de wc moet.

Gastvrouw en gastheer waren wel erg vriendelijk en zeer behulpzaam maar niet opdringerig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in Puerto Serrano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort scoort een 8.91 uit 10 op basis van 227 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: