Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort ***

Maravilla Verde Resort
8,9

26 tips over Maravilla Verde Resort

Meta Buitenhuis, 29-6-2015
Er liggen folders en kaartjes in de B&B. De mooie steden Sevilla, Jerez, Ronda en Cadiz zijn een bezoek waard!
Kim, 19-6-2015
De 36 km lange fietstocht. Mede eigenaar Jacco dropt je met mountain bikes op 3 kwartier rijden afstand en terug fietsen maar.. Deze route is ooit bekroond met mooiste Europese route en echt de moeite waard. Wij hebben het ook met onze dochter van 3 gedaan. Gewoon af en toe pauze inlassen, camera mee en vooral ook genoeg water voor onderweg =)
Petra van de Ven , 12-6-2015

De bezoekjes

( op advies van onze gastheer/vrouw ) aan Ronda , Jerez, Sevilla waren geweldig met als topper de prachtige route Grazalema -Zahara die ons klamme handjes maar ook hele mooie vergezichten heeft gegeven , de Feria in Jerez wat geweldig mooi en natuurlijk Ronda de op een kloof gebouwde stad prachtig !

Zeker komen we hier nog eens terug

Jan Marleen,Theo Henriette Willian Adriaan Yvonne Toon Petra

snarsksnopje, 2-6-2015
Sevilla (prachtige stad), Ronda, Zahara, Grazelema, fietstocht, Jerez, Jerez de la Frontera.....genoeg om te zien en doen!
Mientje en Giel Schim, 17-9-2014

De omgeving leent zich uitstekend om wandelingen te maken en de fietstocht die je kunt maken is echt een aanrader. Je wordt weggebracht naar het beginpunt en als het nodig is ook nog opgehaald (het laatste stukje omlaag naar Maravilla Verde is een beetje lastig)

Er zijn genoeg mooie witte dorpjes in de omgeving om te bezichtigen.

André, 14-5-2014
Als je er bent dan is ook het fietsen over de Via verde ( 36 km ) van harte aan te bevelen. Er zijn daarvoor fietsen beschikbaar en je kunt worden gebracht en gehaald. Zeker doen!

De Muynck, 13-10-2013
Wil je een goede relax massage, één adres. Bij Riët, een dame die weet wat een goede massage is.
De Muynck Maurits, 13-10-2013
Massage zeker aan te raden.
mayke, 29-9-2013
Jacco heeft alles in huis om je te wijzen op leuke uitstapjes.
postbusirene, 16-9-2013
Bezoek aan Ronda, Sevilla, Arcos de la Frontera, Cadiz. Fietsroute Via Verde, paardrijden, bezoek een flamencoshow of ga sherryproeven bij een bodega. En natuurlijk iedere dag genieten van het schitterende uitzicht vanaf je ligbed aan het zwembad.

Onze bezoekers bekeken ook: