Hotel Sisu Boutique

Sisu Boutique

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sisu Boutique bij:

1 review over Hotel Sisu Boutique in het Nederlands

Super leuke plek om met vrienden na toe te gaan

Saskia van Bussel, 24-10-2012

Wij hadden een appartement geboekt voor 6 personen. Hadden hier echt weinig voor betaald dus de verwachtingen waren hoog en qua looks op het hotel dachten we een hoog porno gehalte te krijgen. Dit viel allemaal super mee. De kamers waren en spullen waren super schoon. Een leuk tuintje erbij! Vanuit ons appartement konden we via de tuin bij een zwembad komen. Ook dit zwembad en tuin was super goed verzorgt. Bij het hotel kun je 24uur per dag eten en drinken. Eten is niet duur, drinken kun je zelf heel duur maken. Wij hebben echt genoten. Wat alleen lastig is om er te komen als je zelf een auto hebt gehuurd. Wij hebben er lang over gedaan. Zelf eten kopen kan het beste bij een tank station waar ze eigenlijk alles hebben. We waren er in de herfst vakantie en hebben 5dagen genoeg zon gehad. Het was er niet meer druk qua toeristen. Wat wij zelf wel jammer vonden maar op sommige momenten ook fijn.
Gereisd met vrienden in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sisu Boutique in Puerto Banús / Nueva Andalucía (bij Marbella), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sisu Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sisu Boutique scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: