Aparthotel Park Plaza Suites ****

Aparthotel Park Plaza Suites ****

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Park Plaza Suites**** bij :

1 review over Aparthotel Park Plaza Suites in het Nederlands

dit nooit meer

bas otten, 30-9-2008

Toen we aan kwamen ging het al gelijk mis met inchecken stonden we al meer als een half uur te wachten daarna kregen we onze suites echt wij kregen kamer 405 niet meer normaal wat een verschrikking als ze dat een suite noemen hoe zouden dan die andere kamers er uit zien ik ging naar beneden om te klagen ik heb er toen een klein uurtje over gedaan om een andere suite te krijgen is overigins wel gelukt maar in dat uurtje heb ik minstens 25 gasten met problemen naar beneden zien komen efin een verschrikkelijk hotel waar ze ons nooooiiiit meer zullen zie
Gereisd met vrienden in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Park Plaza Suites in Puerto Banús / Nueva Andalucía (bij Marbella), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Park Plaza Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Park Plaza Suites scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.