Hotel H10 Andalucia Plaza ****

7,3

71 reviews over Hotel H10 Andalucia Plaza in het Nederlands

Heel fijn hotel!

Angelique, 28-8-2017

plus: vriendelijk personeel, schoon, lekker zwembad, iedere avond live muziek, iedere avond ander themabuffet, heel uitgebreid ontbijtbuffet, ondanks de vele kamers niet het idee dat het zo'n groot hotel is, binnen 7 minuten lopen aan zee

iets minder: de lift is krap en maakt rare geluiden en je kunt niet met de trap...

Gereisd alleenreizend in augustus 2017
GUEST RELATIONS MANAGER, Yield / Revenue manager, 29-8-2017

Dear Asfilippidi,

Thank you very much for taking your time in making comments of your stay in our Hotel.

It is a pleasure to see that you liked our installations, facilities and service of our staff.

I have passed your comments in reference to the lifts to the involve department in order to improve as soon as possible.

Looking forward to see you in the next future.

Kindest regards,

Patricia Maeso

Prachtig hotel maar een aantal nadelen

Sam, 25-7-2017

Voordat wij hierheen gingen hebben we via google maps veel bekeken hoe het zat met wandelen en de hygiëne van het hotel.

Het hotel is schoon, mooi en modern ingericht alleen de bedden zijn zo licht dat als je je snachts omdraait je bed compleet meebeweegt en verschuift. Dit is het enige minpunt van de kamer.

De ligging is ideaal voor wandelaars maar 500 meter van het strand vergeet het maar. Je loopt om, om onder de weg door naar het boulevardje te lopen maar met enorm steile heuvels. Wij pakte daar door de vaak de taxi die is van het hotel naar puerto banus boulevard of strand €6,- dat is top geregeld omdat de taxis naast het hotel een standplaats hebben.

Eten is zeer karig. Niet veel keus en erg gericht op de engelse. Veel maaltijden die op elkaar lijken en veel dezelfde dingen neergezet zodat het meer lijkt.

Het hotel stikt van de Engelse toerist maar verder geen last van. Heel puerto banus is bijna overgenomen door de Engelse toerist. Toch handig om te weten

Gereisd met partner in juli 2017
Patricia Maeso (Guest Relations Manager), Yield / Revenue manager, 4-8-2017

Dear Sam,

It is a pleasure for us to see that you had a good experience with us, we will keep working to improve the level that our guests demand us, thank you for making us to improve.

Looking forward to see you in the future.

Kindest regards,

Fantische vakantie!

Claus, 30-11-2016

We hebben een fantische vakantie gehad in dit prachtige hotel. Het eten was perfect, dagelijks wat anders. Nadeel was dat de borden koud waren waardoor het eten snel afkoelde.

Een mooie omgeving, openbaar vervoer goed bereikbaar en gratis shuttle busje naar Marbella. Geheel gerenoveerd en zeer schoon.

De bediening en met name Tamara Iglesias was erg vriendelijk en leuk.

Kortom zeker een aanrader.

Dit hotel is voor 16 jaar en ouder.

Gereisd met partner in november 2016

Vreselijk!

Nikki, 26-9-2016

Wat een verschrikkelijk hotel!

kamers waren smerig en klammig al m'n kleding was vochtig.

Kamer van me zus stonk 3 dagen naar zwavel zuur..

vieze koffie (die je zelf moet zetten)

Slecht bed

Kamers zijn oud en slecht onderhouden

veel lawaai smorgen van buiten af

Gereisd met vrienden in september 2016

Mooi hotel op wandelafstand van Puerto Banus.

Palmyramr, 2-2-2016

Mooi hotel met luxueuze Privilege-kamers. Vriendelijk personeel en lekker eten.

Mooi landschapszwembad. Op 10 minuutjes lopen van het gezellige Puerto Banus.

Wel een beetje geluidsoverlast buiten van de drukke weg naast het hotel...

Gereisd met vrienden in november 2015
Patricia Maeso Guest Relations Manager, Yield / Revenue manager, 2-9-2016

Lieve Palmyramr,

Dank u voor het vergen van tijd om opmerkingen te maken over ons Hotel.

Het is voor ons een genoegen om te zien dat onze faciliteiten, service en locatie gewild. Verwijzing naar het lawaai van de weg, onze kamers zijn dubbel geïsoleerd, kunnen we veranderen de locatie is wat we hebben.

Het ernaar uitzien te begroeten ze in de nabije toekomst.

Vriendelijke groeten

Oude Glorie

Carre Andrea, 29-10-2015

Groot hotel maar een beetje vergane glorie ligging aan autostrade veel overlast , voor naar het strand te gaan via tunnel 50 trappen naar beneden en 50 terug naar boven eer je aan de straat komt dan langs de weg nog een heel eind omhoog zeker niet voor oudere mensen.

Eten goed niks om aan te merken maar zeker niet wow ,kamer had met zicht op zwembad veel lawaai en niet fris van geur zelfs moeten gaan vragen als ze iets er konden aan doen voor de geur.Vriendelijk personeel maar zeker niet terug wegens de ligging voor alles taxi moeten nemen dat ook kostelijk uitviel € 15 heen en 15 € terug voor Marbella want voor een

bus moest je telkens het tunneltje nemen heel goed voor jonge en goed mobiele ouderen.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Nooit meer

Els, 28-9-2015

Wij waren in september in dit hotel en hadden privelegekamer in HP.

Goede ontvangst.Kamer was absoluut niet netjes.Vuil toilet.Geen wifi in kamer en in gemeenschappelijke ruimtes heel slechte ontvangst.Valt vaak uit.

Voordelen prestigekamers:koffie en theefaciliteiten incl.welkomstgeschenk ontbraken.

Eveneens het voordeel prestige langer op de kamer kon niet doorgaan wegens overbezetting, ondanks het hotel er niet volboekt uitzag.Lawaaai overlast zowel overdag als 's nachts door luidruchtige Engelsen.Slapeloze nachten door wilde feestjes op hun kamer.Ontbijtbuffet OK.Diner ondermaats:voorgerecht steeds tonijn uit blik.Borden worden niet afgeruimd.Voordeel privelege konden a la carte kiezen.Kortom 3 sterren waard.

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

neen, voor ons nooit meer !

clement, 2-10-2012

Hotel ligt tegen autostrade dwz veel lawaai zowel aan zwembad als in de kamer. Slapen met raam open is niet te doen :-(. Personeel is vriendelijk !

ontbijt is ok, avondeten is matig ( 5/10).

Gereisd met partner in september 2012

Heerlijk hotel

heer Boevink, 4-9-2012

Alles uitstekend verzorgd met vriendelijk personeel
Gereisd met partner in augustus 2012

Nooit meer Bedwantsen in privilige kamer

Isabelle, 20-8-2012

Het personeel bij de receptie onbeschoft en zeker niet behulpzaam.

Bij de receptie liep er pertinent een bewaker rond met knuppel ( dat zegt al genoeg )omdat er meerdere klanten hun ongenoegen kwamen uiten bij de receptie. Wij wilden een klacht indienen bij de receptie omdat we steeds geprikt werden in bed s nachts ,de manager kregen we niet te spreken. Wij kregen een klachten formulier in het Spaans en die moesten we zelf BRENGEN naar een kantoor ergens in Marbella. Toen wij uitgecheckt waren was de kamer gelijk alweer verhuurd. Wij hebben heel veel gereisd en luxe hotels bezocht maar dit is er zeker geen 1. Het ergste is dat we bij thuiskomst er achter kwamen dat we bedwantsen hadden meegenomen in onze koffer. We hebben door Rentokil ons hele huis moeten laten behandelen . Kosten € 650 en dan nog eens alle overlast die je hebt en de kosten van al mijn kleding die wij chemisch moesten laten reinigen. Voor ons nooit meer H 10.

Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor H10 Andalucia Plaza bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Andalucia Plaza in Puerto Banús / Nueva Andalucía (bij Marbella), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Andalucia Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Andalucia Plaza scoort een 7.28 uit 10 op basis van 74 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: