Hotel BlueBay Banús ****

6,9

89 reviews over Hotel BlueBay Banús in het Nederlands

Heel matig

Han en Nel, 25-9-2016

Voor een rustige en ontspannen vakantie moet je hier zeker niet zijn.

Muziek dreunt van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat over het complex.

Het hotel maakt een ietwat versleten indruk en is aan een serieuze opknapbeurt toe.

De ( superior) kamer was ruim maar met nogal wat gebruikerssporen en er hing af

en toe een rioollucht.

Het ontbijt was in orde , het avondeten kleurloos met weinig variatie maar het was

binnen te houden.Personeel was in het restaurant wel vriendelijk.

Fijn en rustig dineren is echter hier niet aan de orde.

Een hoop jeugd in sportbroek,teenslippers en petje achterstevoren bevolkten

tijdens ons verblijf het restaurant.Eten( vreten sommigen) en op een telefoontje

loeren op hetzelfde moment, vreselijk.

Gepaste avondkledij is hier dus niet van toepassing.

Het hotel ligt pal aan de zeer drukke doorgaande 6-baansweg Algeciras-Malaga(A-7).

Af en toe een bus op 100 m van het hotel,maar die zitten vaak overvol.

Je bent dus het beste aangewezen op een taxi of een huurauto.

Pal naast het hotel zit een verhuurbedrijfje met daarin een chagerijnige snotaap

die liever niet dan wel een auto aan je verhuurt.

Al met al is dit hotel zeker geen 4 sterren waard en is de Costa del Sol een

ordinair toeristen-pakhuis.

Volgend jaar maar weer naar de Costa de la Luz of Costa de Huelva.

Gereisd met partner in september 2016

Verouderde kamers, echt geen ****

Richard, 2-8-2016

Ontbijt is Ok. Avondeten is redelijk gevarieerd, wel lauw!! Gelukkig staat er een magnetron, zodat we wel warm kunnen eten wat warm hoort te zijn. Kamers: de 1e dag hadden we een kamer met veel stank, oorzaak waarschijnlijk een rioolputje wat droog staat. Tussen de slaapkamer & badkamer bevind zich een afgesloten kamer, waar waarschijnlijk de stank wegkomt. 2e kamer ruikt ook niet geheel fris. Blijkt een probleem op grootste deel van complex te zijn. De bedden op de kamer waar onze kids slapen is het net of de muizen eraan gevreten hebben. Meubilair is sterk verouderd en was 10 jaar geleden al aan vervanging toe. Het zwembad maakt veel goed, maar op basis van kamers houdt het bij 2 sterren al heel snel op.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Nooit meer

De Smet Gisela, 27-10-2015

Mooi domein, Kamers ( verouderd) en hotel proper, maar de maaltijden héél saai . Goedkoopste ingri-edienten ,( balletjes in tomatensaus, Weense worstjes als hoofdgerecht) Personeel onderbemand , en moeten hard en stresserend werken. Voor mij nu het slechste hotel in Spanje.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Niet weer

N. Lagendijk, 27-9-2015

Hotel onder andere uitgekozen omdat op hun internetsite staat dat ze kortingen op greenfees (golf) geven. Met deze informatie in ons achterhoofd dus vooraf niks geboekt. Echter bleek bij het hotel niemand iets van de kortingen af te weten! Bij de receptie verwezen ze ons naar een mevrouw die de boekingen deed voor het hotel en zij beweerde dat ze geen afspraken hadden met golfbanen en ze nam ook niet de moeite om voor ons een golfbaan te bellen. Receptie heeft uiteindelijk wel een keer voor ons gebeld en de andere keer maar een golf service punt gegaan.

Persoonlijk hadden wij niet veel geluidsoverlast, maar als je een kamer naast de entertainment zit dan is dit niet prettig. De muziek hoorde je savonds einde het einde van de straat, nabij het strand, al!

Aardig wat mensen gezien die met klachten naar de receptie gingen of naar de reisleiding.

Ontbijt was overigens goed verzorgd en het hotel ziet er super mooi uit, maar gastvrijheid kan zeker beter.

Gereisd met partner in september 2015

voor je rust bij dit hotel? forget it.

pw, 7-7-2015

We verheugde ons op een leuke onbezorgde vakantie in het mooi opgezette appartementencomplex echter geluidsoverlast had de overhand. Overdag harde dreunmuziek tussen 1 en 6 uur bij het zwembad en in de vroege ochtend herrie van de stappers. De receptie schoof klachten van alle vakantiegangers opzij en van de manager moet je het overlast accepteren. Het waren zijn regels. Ik vroeg hem dan ook of dit een discohotel is. Na dreigement tot uitzetting door de manager daar hij geen kritiek duldt, waren we noodgedwongen overgeplaatst naar een andere vakantieoord. Jammer maar onze vakantie is was al in het water gevallen.

Neem je intrek in de hotel dan zal je net als veel gasten het strand opzoeken om dit overlast te vermijden. Van rust aan het zwembad is geen sprake. De badmeester ziet alles aan en grijp niet in bij jongeren fors drinkend aan het zwembad

Gereisd met partner in juni 2015

Een week tussen de bejaarden

Jacqueline, 20-10-2014

Mijn kind van 9 was het enige kind in dit grote complex. Het was notabene herfstvakantie. Mijn man en ik daarna de jongsten. Verder bussen en bussen vol met Spaanse oudjes.

Complex is oud, althans het deel waar wij zaten. Kamers verder prima schoon. Personeel niet erg vriendelijk. Bij de receptie nog net niet afgesnauwd. We hebben onze vakantie er verder niet door laten beïnvloeden, maar hier komen we niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Wel ok!

John , 6-7-2014

Geboekt in de eerste week juli 2014. Kamers netjes, groot (superior kamer) op een mooi aangelegd complex. Kamers we liet wat gedateerd, maar wel schoon!. Tijdens ons verblijf waten er veel (bierdrinkende) Engelsen. Voornamelijk aanwezig bij het zwembad.

Complex ligt niet in een gebied met winkels, boulevard oid... Dus een auto is wel erg handig..

Gereisd met partner in juli 2014

Goed hotel met ruim zwembad

Marion, 3-7-2014

Goede vakantie gehad in dit hotel. Perfecte uitvalbasis om per auto de omgeving te verkennen.
Gereisd met partner in juli 2005

Mooi hotel op een prima locatie!

Tom, 2-1-2014

Mooi hotel, ziet er uit als een klein dorp. Laagbouw met pleintjes, zwembaden en overal groen. Erg mooi. Verder is het vlakbij het strand (5 min lopen) en in 20 minuten loop je via de boulevard naar de haven van Puerto Banús waar je kunt eten of wat drinken. Prijzen zijn voor Spanje hoog, maar je zit dan ook wel tussen de jetset met een fantastisch uitzicht op de haven.

De kamers waren groot en werden elke dag schoongemaakt, mooi balkon erbij en een ruime badkamer. De douchekraan was kapot en binnen 5 minuten was er een monteur ter plaatse, prima service. Ontbijt en avondeten was in orde, niet heel speciaal, maar wel voldoende keus. Twee grote zwembaden met een zonneweide en genoeg ligstoelen.

Gereisd met partner in oktober 2013

Goeie ligging, maar geen vier sterren waard!

Julie Vervisch, 26-9-2013

Samen met mijn vriend hebben we een vakantie geboekt van 1 week bij Bluebay Banus. Dit is wat wij ervan vonden:

* Infrastructuur hotel: Ruime appartementsblokken die goed beveiligd zijn rondom. Niet modern, het restaurant al zeker niet. Alles wel netjes en proper op het terrein.

* Kamers: Vraag geen standaardkamer! Dit is echt een kamer met 1 raam en tralies. Wel ruim vanbinnen maar niet meer in goede staat.

* Eten & drinken: ontbijt fantastisch! veel keuze en lekker! Avondeten was niet altijd in orde, soms niet ver ook. Niet veel variatie in het eten, desserts was een ramp! (fruit uit blik in een schaaltje!) Gebrek aan plaatsen om buiten te eten. Te betalen dranken redelijk duur in het hotel zelf.

* Zwembad: heel leuk zwembad met goede stoelen, zeer belangrijk!

* Personeel: zeer vriendelijk en goedlachs!

* Ligging: toffe ligging 1,5 km naar Puerto Banus (Het Saint-Tropez van Spanje). Je kan een mooie wandeling maken op de dijk naar het haventje.

Voor ons geen vier sterren waard.

Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BlueBay Banús bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BlueBay Banús in Puerto Banús / Nueva Andalucía (bij Marbella), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BlueBay Banús zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel BlueBay Banús scoort een 6.88 uit 10 op basis van 92 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: