Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida ****

Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida
Finca Alegria de la Vida
9,2

259 reviews over Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida in het Nederlands

Wat een geweldig adres voor een heerlijke vakantie

Kitty en Erwin, 16-9-2017

Wij hebben genoten, dat is het eerste wat wij graag willen zeggen over deze fantastische plek. Bert en Margreet zijn enorm gastvrij en wij hebben oprecht genoten van de heerlijke kookkunsten van Bert. Wij voelden ons direct thuis. Wij boekten de Oranje kamer met een eigen terras met prachtig uitzicht. Als vrouw let je vooral op de inrichting en deze is in één woord te zeggen sfeervol en dan heb ik het niet alleen over onze kamer. Wij werden vol trots rondgeleid door deze twee lieve mensen, die alles in het werk stellen zodat je je volledig op je gemak voelt. Ook de tenten zijn echt een aanrader. Uiteraard ga je dan ook de omgeving bekijken en door de handige tips over tripjes die je kunt maken was onze reis helemaal compleet. Bij thuiskomst met een goed glas wijn nagenieten van een prachtig uitzicht en een heerlijk zwembad. Wij komen zeker terug voor een weekje ontspannen en je volledig in de watten laten leggen door deze twee heerlijke gastvrije mensen. Bert en Margreet jullie zijn twee geboren B&B'ers.
Gereisd met partner in september 2017

Grenzeloos genieten.......

Monique, 16-9-2017

Vakantie genieters wees gewaarschuwd

😉😉😉 want eenmaal deze heerlijke finca bezocht loop je tóch een risico. Namelijk het risico van niet meer weg en sowieso terug willen! Het heeft me aan niets ontbroken, want dat is waar Bert en Margreet garant voor staan. Wil je gezelligheid, dan schuif je aan aan de grote tafel onder de schaduwrijke peperboom. Wil je privacy, dan vind je dit op een van de verschillende plekjes op het terrein. Sanitair is super schoon, de tenten comfortabel ingericht en de kamers origineel knus. Bovendien is niets te veel gevraagd. Bert en Margreet zullen er álles aan doen om jou op weg te helpen. Gastvrij, easy-going en gezellig.

In de omgeving van de finca valt zoveel moois te ontdekken. Natuurschoon, culturele uitstapjes, naar het strand of een dagje shoppen. Het is allemaal mogelijk, voor elk wat wils.

Hoe heerlijk om daarna terug te keren, een duik te nemen in het zwembad en 's avonds een heerlijke maaltijd door Bert klaar gemaakt! Grenzeloos genieten 🍀

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Paradijsje ♥

Elizabeth & Loes Stegeman, 16-9-2017

Mijn dochter (12 jaar) en ik hebben enorm genoten van ons verblijf! Een idyllische plek, prachtige locatie, enig ingericht en eigenaren die je het heel erg naar de zin proberen te maken. Tegen een kleine vergoeding brengen Margreet en Bert je zelfs naar het station. Een zwembad met heerlijke stoelen, hangmat en een loungebank. Er is een buitenkeuken met een aparte koelkast voor de gasten, hetgeen je het gevoel geeft dat je echt buiten kunt leven.Het ziet er allemaal ongedwongen en vrolijk uit. Heerlijke sfeer. We hebben ons er erg senang gevoeld!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Heerlijk!

Marjolein, 15-9-2017

Wat een heerlijke locatie om te vertoeven tijdens een langere of kortere vakantie. Alles keurig verzorgd met oog voor details. Wij verbleven in kamer Rojo en echt overal zijn de rode details doorgevoerd. Je blijft je verbazen. Ontzettend leuk!

Een fijn terrasje met uitzicht over Pizarra. Een eigen gezet kopje koffie in de ochtend. Een door de zon verwarmd zwembad na een dag eropuit geweest te zijn. Een fantastisch ontbijt. Een heerlijke maaltijd verzorgd door de gastheer. Een..... ik kan nog even doorgaan. Bert en Margreet hebben het goed voor elkaar en ik raad het iedereen aan. Geen twijfels, nergens voor nodig.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch!

G Schoenmaker, 15-9-2017

Een oase in het mooie Andalusie...

Heerlijke accommodatie , vlakbij Malaga en de bergen.

Natuurschoon en wandelroutes in de buurt.

Fantastische gastvrijheid en heerlijk eten!

Niks negatiefs te melden..

Gereisd met partner in april 2017

Een "waan" plek

Demi, 14-9-2017

Op dit ibiza plekje hebben mijn vriend en ik ons fantastisch vermaakt. Lekker gezwommen, gegeten, gechilld, gezelligheid met de andere gasten (jong en oud maakt niet uit) en genoten van het uitzicht en al die leuke decoratie en versieringen op de finca. In de omgeving was zoveel moois te zien en te ontdekken. Caminito del rey was wel een van de hoogtepunten! Wij willen Bert en Margreet enorm bedanken voor het warme welkom en de gastvrijheid. Wij denken nog vaak terug aan deze heerlijke plek! Hopelijk tot gauw..
Gereisd met partner in juli 2017

Zo fijn.... gaan zeker terug

Petra, 14-9-2017

Een hele fijne plek. Gekozen na het lezen van de verschillende reviews. Wat een goede keus! Wij hebben genoten van deze week. Dankzij de hartelijkheid van de eigenaren voel je je hier heel erg welkom. Zij doen er alles aan om je een perfecte vakantie te bezorgen en dat is ze zeker gelukt!. Heerlijk ontbijt, goede bedden, super leuke tent in een mooie omgeving meer heb je toch niet nodig! Margreet en Bert geven goede tips voor uitjes in de omgeving. Zeker leuk om te doen afwisselen met een boek bij het zwembad. Mocht je twijfelen over deze Finca kan je daar nu mee stoppen en gewoon boeken. Het is daar heerlijk.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische locatie!

Clarissa, 13-9-2017

Wat een paradijsje in Zuid Spanje.. Afgelopen mei heb ik hier samen met een vriendin een weekje mogen vertoeven. Op krap een uurtje rijden van het vliegveld (huurauto gemakkelijk en goedkoop te verkrijgen), midden in de heuvels met een prachtig uitzicht op een wit Spaans dorp in de verte, ligt de finca van Margreet en Bert. Wat een leuke mensen zijn dat! De finca is een ideale uitvalsbasis voor een stedentrip Malaga, Ronda (aanrader!), Caminito del Rey, of een dagje strand (bv.Malaga). Of lekker met een boek rustig aan het zwembad, genieten van de prachtige bloemen, kwetterende vogels en de rust. Wij sliepen in de Amarillo tent, met echt een fantastisch uitzicht op Pizarra in de verte. Het ontbijt samen met andere gasten is erg goed, elke dag een ander vers sapje aan de grote tafel. Ook hebben we een paar keer in de avond van Bert zijn culinaire kunsten genoten, na een dagje relaxen bij het zwembad. De tent was prachtig en met oog voor detail aangekleed. Erg goede bedden! Douchen en toilet in de (gedeeld met andere tent- bewoners) aparte ruimte die aan de finca vast zit, of onder de buitendouche (cool!). Gedeeld toilet kan wel voor file zorgen.. maar dat is eigenlijk het enige minpuntje. Verder echt een top vakantie gehad!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Na een drukke week vakantie, heerlijk 4 dagen rust

Marc en Christine, 12-9-2017

Na een drukke familie week op Marbelle, en 3 warme dagen op Sevilla, heerlijk rust in Malaga.

Wij hebben bewust gekozen voor het binnenland, omdat wij dan zelf kunnen bepalen om de drukte op te zoeken.

Bij aankomst werden wij begroet door Margreet en Bert, met een lekker drankje. De lieve honden kwamen ons daarna begroeten. Wij zijn geen honden gewend, maar deze waren leuk en zodra ze je eenmaal hadden gezien bleven ze rustig liggen of kwamen even een kijkje nemen.

De temperatuur was heerlijk en wij hebben die zelfde middag heerlijk bij het zwembad gezeten met een drankje en een boekje. In de buitenbar zit een gasten koelkast waarin drankjes staan die je tegen een klein bedrag kan gebruiken.

"Onze kamer Naranja", ziet er mooi en fris uit. De kamer is nieuw en aan de finca gebouwd en is voorzien van leuke details.

De badkamer en het toilet bevinden zich buiten de kamer, maar dit geeft geen problemen en is voorzien van goed schoon sanitair en een ruime douche. Voor handdoeken wordt gezorgd en zijn in de kleuren naranja,

In de ochtend dronken wij ons zelf gezette kopje thee op de veranda of op het terras beneden.

Iedere ochtend verzorgde Bert het ontbijt, met een heerlijke smoothie gemaakt door Margreet.

Wij hebben tijdens ons verblijf rustig aan gedaan, en wat plaatsen in de omgeving bezocht. Wij zijn strand mensen en vinden het fijn om strandjes te zoeken waar het niet te druk is. Deze strandjes zijn er zeker in de omgeving, en Bert en Margreet weten goed uit te leggen hoe je er het beste kunt komen.

Twee avonden hebben wij meegegeten, wat een feest was. Bert kan heerlijk koken en hij zorgt dat alles goed verzorgd is.

Ben je op zoek naar een heerlijke plek op een klein half uurtje rijden van Malaga, dan zit je in Finca Alegria de la vida uitstekend.

Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk ontspannen

Peter, 11-9-2017

Deze zomer voor de tweede keer mogen genieten van Bert en Margreet's gastvrijheid en hun heerlijk rustig gelegen finca. Vijf jaar geleden was ik hier voor het eerst en het beviel zo goed dat ik dit jaar besloot om met partner terug te keren. We hebben een fantastische tijd gehad en wilden nog veel langer blijven dan de 6 dagen die we in eerste instantie geboekt hadden. De ligging van de finca is ideaal, op nog geen 20 minuten rijden van het vliegveld van Malaga, en pal naast pittoreske dorpjes als Pizarra en Casarabonela. Wij verbleven in de kamer Rojo, een mooie en schone kamer die van alle gemakken voorzien is (koffiezetapparaat, zeepjes, extra kussens, leuk ingerichte details, enz.) én met fantastisch uitzicht. Het was voor ons een "puur relax" vakantie en we hebben dan ook veel tijd doorgebracht op de finca zelf en dan vooral aan het heerlijke zwembad. Er is een leuk ingerichte buitenbar op het terrein met een grote koelkast waar een ruim assortiment aan gekoelde drankjes in ligt tegen zeer schappelijke prijzen. Wat we het meest zullen missen is de vriendelijkheid en hartelijkheid van Bert en Margreet, alsook het heerlijke ontbijt, ruim voorzien van heerlijke kazen en vleeswaren en waar gastheer Bert elke ochtend voor een kleine verrassing zorgde: wentelteefjes, gebakken eieren, pannenkoekjes, we keken elke ochtend weer uit naar het ontbijt. Ook omdat het ontzettend leuk is om de andere gasten een beetje te leren kennen zo aan tafel. En mocht je op bepaalde momenten geen zin hebben in contact met andere gasten dan is er veel te doen in de buurt; zwemmen in de heerlijk schone en koele meren van Ardales, het bewandelen van de Caminito Del Rey, of gewoon een bezoek brengen aan de fantastische stad Malaga met alle leuke winkels en gezellige restaurantjes. Kortom, een topvakantie en ik kan niet wachten om terug te keren volgend jaar. Bert en Margreet, bedankt! Het was geweldig en we missen jullie en de finca nu al!
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida in Pizarra / Zalea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Finca Alegria de la Vida scoort een 9.21 uit 10 op basis van 260 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: