Hotel Cortijo La Alberca

Cortijo La Alberca
9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cortijo La Alberca bij:

2 reviews over Hotel Cortijo La Alberca in het Nederlands

Fantastische plek, zeer gastvrij!!

Esther, 2-4-2014

Helaas waren wij er maar voor 1 nacht maar had er lanegr willen verblijven.

Gastheer en vrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam in alles.

De kamer was geupgraded en deze was prachtig in Moorse stijl. Groot houten bed, prachtige badkamer en netjes ingericht zeer ruim. koelkastje op kamer aanwezig.

Omgeving is prachtig, rustig gelegen op loop afstand van het dorp.

Het ontbijt was werkelijk fantastisch zelf gebakken vers brood, zelf gamakte kaas, vers fruit, sap verse eitjes geabkkan of gekookt. Zeeeer smakelijk allemaal en zoveel je lust.

Veel aandacht voor groene stroom, water, ecologisch verantwoord!

Aanrader hier komen we zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2013

Leuke accommodatie in mooie omgeving!

Blezer, 17-9-2010

De kamers zijn allemaal behoorlijk nieuw maar wel in een hele authentieke stijl. We waren er begin decemer en hebben er heerlijk ontbeten in het zonnetje buiten naast het zwembad. Het was destijds wel rustig, maar een hele leuke plek om een paar dagen te verblijven. Nijar is best een leuk plaatsje, niet groot en niet echt toeristisch. Dichtbij Almeria en Cabo de Gata. Dus ben je in de buurt, dan is dit een prima plek voor een paar dagen (niet veel langer)..
Gereisd met partner in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cortijo La Alberca in Níjar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cortijo La Alberca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cortijo La Alberca scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: