Appartement Toboso Azahara ***

Toboso Azahara

3 reviews over Appartement Toboso Azahara in het Nederlands

nooit meer

kluivers, 25-10-2009

Nee niet meer, we zijn daar geplaast! niet voor geboekt! Moeten na 1 dag verhuizen vanwege de stoppen die doorgeslagen waren, kon niet gemaakt worden1 WANT DE FEESTEN KWAMEN ERAAN, naar een ander app naar boven, veel stress. toen de derde dag en de rest van de vakantie 14 dagen, boren en breken, er werdt een app verbouwd beneden ons, volgens ons weten de eigenaren niet eens dat wij in hun app hebben gezeten, dus niet doen.
Gereisd met partner in oktober 2009

D.C.Tabbernee, 19-9-2007

Bij aankomst aan het appartement was er niemand die ons kon vertellen waar we moesten zijn,moesten wij zelf maar uitzoeken,ook was het niet het appartement wat wij uitgezogt hadden,ook met het vertrek hebben wij meer dan 1uur op de bus moeten wachten.De service vinden wij zeer slecht,ook het schoonmaken was minimaal,1x per week schoon linnegoed en een mopje door het appartement. Verder was alles zeer goed,het appartementwas zeer volledig ,alles was er,alleen de service was sleght.Ook de hostessen waren beneden de maat,dat zijn wij niet gewend bij onze vacanties.
Gereisd met partner in september 2007

BB, 21-9-2004

Prima accommodatie, althans er zijn verschillenden, wij hadden er 1 met een zeer groot terras maar je hebt ook met hele kleine balkons. Binnen ziet het er prima onderhouden en schoon uit, vlakbij het centrum maar iets verder naar het mooie Burriana strand. Er ligt wel een strand vlakbij, deze vinden wij alleen minder gezellig.
    Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Toboso Azahara in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Toboso Azahara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Toboso Azahara scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: