Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) *****

Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B)
Shangri-La (+ B&B)
9,8

Zoover award

170 reviews over Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) in het Nederlands

Een aanrader voor mensen die niet op hotel willen

Vriendin Stefanie, 19-9-2017

Voor mensen die nog niet op hotel zijn geweest of niet graag op hotel gaan raad ik dit vakantiehuisje zeker aan. Alles at je mogelijks hebt is aanwezig & zo niet zit je op wandelafstand van vele winkeltjes waar je het wel kan kopen.

Mensen die graag van strandvakanties houden is dit zeker ook een aanrader ;)

Gereisd met vrienden in september 2017

Echt een aanrader!

Familie Spapens, 13-9-2017

Ondanks dat we eigenlijk nooit vaker naar de zelfde bestemming gaan, zijn we dit jaar voor de tweede keer naar Shangri La in Nerja gegaan. (woning 4 in Punta Lara, met de gezellige groene accenten). Heerlijk is het daar!! We kunnen het echt aanraden. De woning is ruim, gezellig en praktisch en compleet ingericht. Onze huurauto konden we voor de deur parkeren. Een groot balkon bij de woonkamer, een overdekt balkon bij de slaapkamer en ook nog een dakterras om te zonnen. Vanuit de balkons kijk je mooi uit over zee en Punta Lara. Ook heb je er Nederlandse TV zenders en goed werkende Wifi. Het zwembad in Punta Lara is fijn, je kunt hier ook bedjes huren en er is een gezellig terrasje bij. Je treft er hoofdzakelijk Engelse gezinnen. In zo'n 10 minuutjes lopen ben je bij een heerlijk strandje. Maar je kunt de auto daar eventueel ook parkeren. Voor 5 euro kun je een strandbedje huren met parasol, matrasje en kussen (in het hoogseizoen wel aan te raden om een dag vooraf te reserveren). Het centrum van Nerja zelf is super gezellig, op zo'n 5 minuten rijden. Veel restaurants en winkeltjes die over het algemeen ook 's avonds nog open zijn. We zijn dit jaar o.a. naar het mooie Alhambra gegaan (wel vooraf in Nederland al reserveren) en naar Sevilla (met overnachting want de afstand is te ver voor een dag op en neer). Vorige keer zijn we ook naar Cordoba, Ronda en Frigliana geweest. Genoeg te zien in de omgeving!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische accomodatie en super gastvrij

Diana Jogchem, 10-9-2017

Alles was top, dichtbij strand, centrum en heerlijk rustig. Geen vraag was teveel en Corine stond altijd voor ons klaar als dat nodig was. Het huis is overcompleet en superschoon. We kunnen het echt aan iedereen aanbevelen.
Gereisd met partner in september 2017

Super gezellige mensen en top accommodaties .

Jaap Boogers, 1-9-2017

Garantie voor een goede vakantie.
Gereisd met partner in juni 2017

Luieren en genieten.

Pierre van den Kieboom, 30-8-2017

We zijn fantastisch ontvangen door Corine en Ton. Nadat we een drankje hadden genuttigd begeleidde Cornie ons naar ons appartement in Punta Lara. Een appartement voorzien van alle gemakken met een heerlijk terras, waar we 's morgens in de schaduw het ontbijt konden nuttigen. Corine nam de moeite om ons wegwijs te maken in de directe omgeving, zodat we niet geheel vreemd meer waren. Het strand was op loopafstand en Nerja op 25 minuten lopen. 'S middags heerlijk op strand en op het eind van de dag eendrankje op terras bij het zwembad of aan het strand. We hebben een heerlijke relaxte tijd gehad en zullen zeker nog een keer terug gaan.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk relaxed

Marit, 30-8-2017

Heerlijke vakantie gehad in huis Casa Blanca in de wijk punta lara. Erg fijne ontvangst door Ton en Corine. Corine heeft ons wegwijs gemaakt. Huis was superschoon en van alle gemakken voorzien. Wij vonden het heerlijk om in de rustigere woonwijk te verblijven met toch goede eettentjes in de buurt. En Nerja op loopafstand of goed met taxi te doen. Zwembad leuk voor ons zoontje en erg goed restaurantje erbij. De Paella is er super!

Fijn elke de ochtend een bak koffie drinken op het ruime terras met schaduw in de ochtend. We hebben echt kunnen relaxen op deze mooie plek.

Kortom, genoten en een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Persoonlijk en gastvrij

Isabella Meijer, 18-8-2017

Met een vriendengroep van vijf, twaalf dagen op vakantie geweest. Na onze vlucht werden wij laat op de avond hartelijk ontvangen door Ton en Corine, dit met een drankje en de vraag hoe de reis was. Bij vertrek naar het huisje kregen we nog wat te drinken toegestopt omdat de winkels al dicht waren. De ene helft van onze vakantie verbleven wij in La Medina, heerlijk huisje met dakterras. Fijn dakterras, waar we vaak de bbq hebben gebruikt, voor een wat uitgebreidere maaltijd zaten we met 10 minuten op een terrasje. In het stadje zijn veel lokale winkeltjes en leuke eettentjes, ook vindt je in Nerja veel verschillende soorten stranden, alles op loopafstand. De tweede helft van onze vakantie verbleven wij in Casa Blanca, heerlijke ruime woning voorzien van alles wat je nodigt hebt. Om de hoek was er fijn en rustig zwembad te vinden. Halverwege de vakantie van Corine een berichtje gekregen of alles naar wens was en of we genoten, dat deden we zeker. Ook een 5e bed erbij plaatsen was geen enkel probleem. Verder waren de huisjes schoon en van alle gemakken voorzien, de ventalitoren die je door de ruimte kon verplaatsen waren ideaal, ook je Fohn hoef je niet mee te nemen! Kortom enorm genoten en dat grotendeels dankzij de geweldige gastvrijheid van Ton en Corine!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super!

Celine, 16-8-2017

Samen met vrienden 12 dagen verbleven in twee huisjes van Corine & Ton. We hebben een heerlijke tijd gehad.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Buiten gewoon geweldig verblijf.

Toon Poppe, 13-8-2017

Wij verbleven in een huisje in Nerja, in het huisje was alles aanwezig . Zeer goede bedden van het juiste formaat. Het huisje was goed verzorgt en super schoon. Over Nerja kan ik alleen maar positief zijn , wat een geweldig leuk stadje met zijn prachtig balkon Europa en geweldige stranden. Het huisje is dan ook op loopafstand gelegen van stranden en het mooie centrum en toch in een rustige omgeving. Bij aankomst kregen wij nog een tour door Nerja ter kennismaking met de omgeving. Nerja staat bekend als het witte dorp. Ook de omgeving is zeker de moeite waard om te verkennen ( met auto ). Naar Malaga of Tormelinos en andere bekende kustplaatsen zijn makkelijk te bereiken. Het valt ons ook op dat uit eten of een drankje kopen toch aanmerkelijk goedkoper is. Eten bij een Spaans restaurant moet je zeker doen, smaak en kwaliteit zijn super.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische plek

Stan, 8-8-2017

Voor de derde maar zeker niet de laatste keer in Nerja geweest in een huisje van Ton en Corine van Schangri-La! Het voelt als thuis komen!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Shangri-La (+ B&B) scoort een 9.79 uit 10 op basis van 173 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: