Hotel Riu Monica ****

8,2

164 reviews over Hotel Riu Monica in het Nederlands

Hoogbejaard

Jolanda, 13-10-2017

Als je 80+ bent is het Top!!

Anders vooral wegblijven.

Nerja zelf is fantastisch.

Echt Nooit meer!

Eric& Jacqueline, 8-10-2017

Hotel was schoon en ruime kamers. Eten was zeer onder de maat want vlees/vis veelste doorbakken en groenten tot moes gekookt, personeel in het restaurant was niet erg vriendelijk en sprak alleen maar Spaans wel raar Engels is toch een wereldtaal! Hutje op mutje bij een veelste koud zwembad terwijl er alleen maar oudere mensen komen.'s avonds was er wel eens een zanger maar met al die oudere die dan vroeg te bed gaan was het er om 22.00 uit gestorven wat ook niet erg leuk is voor de gene die aan het zingen was. Hebben dit ook bij het reisburo gemeld en die gaan ook actie ondernemen. De verwachtingen waren voor ons erg hoog voor een Riu hotel maar dat viel zwaar tegen.In mei in een hotel van andere keten geweest nou we keken onze ogen uit, daar kan dit hotel nog heel veel van leren!!!!! Dus hebben we ook meteen weer geboekt voor een hotel van deze keten op Mallorca!

Eens maar nooit meer

Danielle Rodrigues, 26-9-2017

Plus punten : Schoon hotel , mooie kamers , heerlijke bedden en mooi uitzicht. Reserveer een tafel bij restaurant Ole erg lekker beter dan in de grote vreetschuur in het hotel.

Min punten :bejaarden tehuis veel rollators. Eten was elke dag het zelfde , saai hotel , s,avonds kwam er wel iemand optreden maar hier was weinig animo voor dus een lege zaal heel triest voor de zangers.

Klein zwembad voor zo,n groot hotel en water in zwembad was ook erg koud en als je bedenkt dat dit een bejaarden hotel is.

Nerga is en leuk gezellig plaatsje en bezoek zeker het dorpje Figurilia ( s,avonds prachtig uitzicht )

Monica is TOP

dre, 24-9-2017

Transfer in eigen beheer samen met touroperator, receptie, een en al service, kamers iets verouderd maar: zuiver, prima bed,geen herrie.

ontbijt en diner dat moet je mee maken, wij vinden het Top,

entertement matig, maar in Nerja e.o. genoeg te doen.

e.e.a een sterke aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

Top hotel!

Birgit, 9-9-2017

Service is fantastisch. Aankomst in hotel rond 23:30, ontvangst met champagne. Daarnaast was er nog de mogelijkheid om te dineren. Kamers mooi en elke dag schoon. Het eten afwisselend en van goede kwaliteit. De meeste credits gaan naar het personeel. Elke dag vriendelijk en werken hard! De ligging is super. Je bent in korte tijd in het leuke centrum. Als je niet kunt kiezen of je bij het zwembad wil liggen of op het strand, via de achterpoort loop je direct het strand op ideaal! Nerja is zeker de moeite waard om heen te gaan, en kies dan voor dit hotel!

Goed, met kantekeningen

M. De Man, 5-9-2017

Fantastische ligging aan het kleine strand. Zeer ruime, schone kamer. Erg goede schoonmaak. Personeel vriendelijk.

Mooi zwembad maar de ligbedden allemaal pal naast elkaar. Veel keuze bij het ontbijt en avondeten maar weinig variatie, de eetzaal is ongezellig met veel lawaai. Wij vonden de inrichting van het hotel niet gezellig, erg strak met geen kleur, eerder saai. Entertainment in de avond voor een half vol terras. Het is een adults only hotel, wat betekend dat er erg veel senioren zitten, lijkt wel een grijze golf. Er is geen vers sap verkrijgbaar bij het ontbijt en het viel op dat de dresscode niet gevolgd wordt, veel heren in shorts tijdens diner. Dat is jammer, doet af aan de sfeer. Nerja zelf is werkelijk super, erg gezellig.

Gereisd met partner in juli 2017

Heel net functioneel hotel, alleen mist het sfeer

Juan Vazquez, 5-9-2017

Ik heb zelf een reisbureau en heb ik mijn leven honderden hotels gezien. Wat betreft dit hotel: kamers, ligging en eten zijn van goede kwaliteit, maar het hotel mist sfeer. Er wordt helaas weinig gedaan om sfeer te creëeren. Alles is functioneel. In de bar, restaurant en bij het zwembad staan de stoelen in rechte rijen zonder enige franje. Persoonlijk vind ik dit een gemiste kans. Het merendeel van de gasten zoekt zijn vertier buiten het hotel. Gelukkig zijn hier veel gezellige barretjes en zit je op loopafstand van het gezellig centrum van Nerja. Al met al een goed hotel, maar wel met een kanttekening.

Bejaardenhuis

Johan, 2-9-2017

Goed: de ligging vlakbij het centrum en een leuk klein strand.

De kamers zijn zeer ruim.

Niet goed: gemiddelde leeftijd is 75+, eetzaal en het hotel zelf totaal sfeerloos. Eten elke dag hetzelfde met kleine nuance. Een aula van een crematorium is gezelliger!

Om 00.00 uur is alles in diepe rust. Veel rollators, looprekken en rolstoelen. Voor ons, 50 en 43 jaar eens maar never nooit meer.

Aanrader: ga naar het Riu Palace Maspalonas, daar weten ze wat luxe is. Riu Monica is de naam onwaardig!!!

Uitstekend

Lotte, 8-8-2017

De kamer ziet er modern uit en is goed schoon. Zwembad perfect, je kan elke dag gratis een schone badhanddoek halen bij receptie. Personeel kwam af en toe langs met meloen/sangria. Strand en stadje op loopafstand. Ontbijt en avond eten veel keuze en ook afwisseling. Wel moet je betalen voor drinken bij avondeten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch hotel !

Chris Laevers, 24-6-2017

Schitterend hotel gelegen op een mooie locatie met een goede keuken en veel variatie. De kamers zijn mooi modern ingericht met voldoende bergruimte en een grote inloopdouche. Het personeel is zeer vriendelijk. De WIFI werkt overal perfect tot zelfs aan de overkant van de straat. Toegang tot de promenade via poortje met cijfercode.

Het OLE Spaans themarestaurant was goed voor één keer, maar je moet wel van te voren reserveren.

Nerja centrum in TOP, met het Balkon van Europa en vele terrasjes, restaurantjes en winkeltjes in de smalle straatjes waar je vooral 's avonds veel vertier vind.

Wij kunnen Riu Monica ten zeerste aanbevelen !

Tip : Ga eens iets drinken in The Ship aan de overkant van het hotel.

De uitbaatster is een vriendelijke Nederlandse dame, er zijn Belgische bieren en de prijzen zijn er goedkoop !

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Riu Monica bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Monica in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Monica scoort een 8.2 uit 10 op basis van 168 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: