Appartement Rio Marinas **

Rio Marinas
5,3

Matig

11 reviews over Appartement Rio Marinas in het Nederlands

Slecht geregeld door de touroperator

Jan, 5-8-2013

Toen we aankwamen. was er niemand aanwezig van de touroperator. Taxi Stond wel klaar. we kwamen aan bij de receptie, maar deze hoorde niet bij de appartemenenten. Achteraf bleek dat je je moest melden bij een makelaars kantoor, hier was vantevoren niks van bekend gemaakt, enkel een telefoonnumeer voor als je na 19:00 aankwam en dit was niet het geval. het personeel van een nabij gelegen hotel heeft het telefoonnummer gebeld en dit bleek achteraf een makelaar te zijn. Binnen 10 min was er ook iemand aanwezig van het makelaars kantoor, deze gaf aan dat het contact tussen de touroperator de afgelopen maanden niet meer zo lekker liep. Eenmaal aangekomen bij het appartement, bleek dat er een ander (slecht) koffiezet apparaat stond en dat er maar 1 handdoek per week geleverd zou worden. Wij hebben bij haar aangegeven dat dit niet de afspraken waren, zij heeft toegezegd dat zij iets anders zou regelen, maar dit is niet gebeurd. dag 3, begon een gehele renovatie van de appartementen.
Gereisd met partner in juni 2013

Leuk complex!

Maria, 25-8-2012

Typisch Spaanse accommodatie, waar veel Spaanse gezinnen komen. Appartementen zijn groot genoeg, het is verouderd, maar wel schoon. Verwacht echt geen luxe, daarvoor kun je het beste naar het naastgelegen Marinas de Nerja gaan. Je hebt hier alle vrijheid en de ligging is ideaal, direct aan het strand. Een auto is echt aan te raden, er zijn genoeg parkeerplaatsen. Wanneer deze accommodatie airco heeft, is het helemaal super! Het personeel wat er is, spreekt alleen Spaans en een heel klein beetje Engels.
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Prima appartementen

Sanne, 14-8-2011

Een vriendin en ik hebben er een prima vakantie gehad. Het strand is wat afgelegen maar in 19 minuten lopen over het strand ben je al in het centrum. Het leuke aan dit strand en is dat het vrij onaangeroerd is. Er zijn kite surfers, hele Spaanse gezinnen die genieten van een bbq, oude huizen/hutjes en oud uitziende eetgelegenheden. Ik vond het wel wat hebben. Spaanser kun je het bijna niet krijgen in een toeristisch gebied. Het appartement was prima. En zeker voor wat je betaald. Als je slecht ter been bent zal ik daar niet gaan zitten. Maar hou je van wat meer rust, een romantisch strand in de avond, niet te veel schreeuwende toeristen en toch op een goed te belopen afstand van het centrum, dan zal ik daar zeker heen gaan! Met de taxi is het 6 euro als 's nachts niet over het strand wil lopen. Wat is nou 6 euro!
Gereisd met vrienden in juli 2011

Liever iets anders...

Erik & Fleur, 24-8-2009

Onze Andalusie rondreis zijn we gestart en geeindigd in Nerja. Het begin liep vrij soepel, redelijk appartement, genoeg parkeergelegenheid, winkeltje (duur). We vonden wel dat het er op het strand erg rommelig uitzag. Tijdens ons verblijf hebben we verschillende malen gebruik gemaakt van het grote zwembad van het naastgelegen hotel Marinas Nerja. De bedjes mochten we echter niet gebruiken, werden we weggestuurd. Ná onze tocht door Andalusie hadden we nog 4 nachten Nerja gepland. Dit viel echter vies tegen na al het moois wat we al hadden gezien. Het appartement was zeer verouderd, de wc of het bad lekte want onze hele badkamer bleef nat. De kluisjes moesten we nu wél betalen terwijl dat eerst niet was. Het strand was smerig, dan is het Burriana-strand een heel stuk beter. Heerlijk zand en genoeg parkeerplaats als je er voor 10.00 uur bent. Huurauto is wel noodzakelijk voor naar de stad en het mooie strand. Volgende keer kiezen we toch iets anders, als je ziet dat het € 140 p.n. kost.
Gereisd met partner in augustus 2009

Redelijk

Leon, 17-4-2009

Het complex ligt net buiten Nerja, een auto is hierdoor wel aan te raden.

De appartementen zien er van buiten leuk uit, bij het complex is ook een winkeltje en een zwembad.

Tevens ligt het direct aan het strand. De appartementen zijn ruim maar wel gedateerd. De meubels e.d. voldoen wel maar hebben hun beste tijd gehad.

Voor de 3 nachten die wij er gezeten hebben was het voldoende maar voor langere tijd zou ik iets anders aanraden

Gereisd met partner in maart 2009

Goedkoop, maar voldoende kwaliteit

Jan Greven, 31-3-2009

Appartement Rio Marinas is een beetje gedateerd. Het kleine complex is duidelijk aan een opknapbeurt toe. Het meubilair en de keukenuitrusting is wat sleets, maar alles doet het wel en er ontbreekt eigenlijk niets. Het electrische kooktoestel is tweepits en de bediening is een beetje onhandig. Het strand voor het appartement maakt wel een rommelige indruk. Afstand tot dorp Nerja (ruim) 900 meter. Er is voldoende goede parkeergelegenheid. Naast het appartement is een luxe resort Marina Nerja, je hebt daar vrije toegang. Het resteaurant schuin tegenover het complex, San Miguel, is geen aanrader. In het dorp zijn betere en goedkopere restaurants.
Gereisd met partner in maart 2009

G.C.F. de Bruijn, 18-3-2008

Eenvoudige accomodatie. Voldoende ruimte. Perceel waarop appartementen zich bevinden door hekwerk voor niet-gasten afgesloten, perceel goed onderhouden. Rechtstreekse toegang tot strand is pré.
Gereisd met partner in maart 2008

P.R. van Camerijk, 4-3-2008

Appartementen liggen gunstig t.o.v. zee, stadje (20 minuten lopen) en openbaar vervoer. Autoverhuur handig via naastgelegen hotel, tennisbaan bij hotel is duur (15 euro per uur). Zwembad is vrij klein. Er wordt momenteel een boulevard(?) aangelegd richting Nerja en er bestaat dan een kans dat er hierdoor langs de appartementen meer autoverkeer komt van de grote weg richting Nerja. Inrichting appartementen wat minimaal en op onderdelen krakkemikkig (losse lampen, douchekop etc). Strand bij appartementen wat rommelig, mede door genoemde werkzaamheden, verder wel o.k.

Restaurant aan strand was nog niet open; was wel makkelijk geweest. Winkel bij appartementen was wel open. Over het algemeen toch wel tevreden, mede gelet op de prijs.

Gereisd familie in februari 2008

H.Idzes, 2-3-2008

Wij hebben in febr 2008 2 weken doorgebracht in dit complex,het is in aanleg best een leuk complex,maar er zit heel veel achterstallig onderhoud aan,de kamers zijn ruim,voor 2 personen ruim voldoende,maar hier is dan ook alles wel meegezegd,het was er niet schoon,van alles was er onvoldoende in de keuken,was werd niet opgeruid,bedden niet opgemaakt,enz enz,kortom geen aanrader.
Gereisd met partner in februari 2008

Pierre, 14-10-2007

Het appartement was in principe groot genoeg voor 2 personen. Slechte electrische installatie (met name weinig TV zenders, buitenlamp die niet werkt).

Alleen de inrichting had wat luxer gemogen. Met name de inhoud van de keuken liet wat te wensen over. Geen aardappelschilmes, één tweepits electrisch kookplaatje.

Ook de afstand naar het dorp was meer dan 900 meter ondanks de vermelding op de website van Solespana. De service rondom verschoning van handdoeken en bedlinnnen was gewoon super.

Het winkeltje was wel erg duur, maar ja dan hoefde je ook niet ver te gaan.

Het strand nabij het appartementen complex is goed, ook een zwembad wat bij het appatementen complex hoorde was best wel luxe.

Ik zou het appartementen complex zeker aanraden als je geen hoge eisen stelt aan luxe, omdat de prijs echt gewoon super laag was.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rio Marinas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rio Marinas in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rio Marinas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Rio Marinas scoort een 5.29 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: