Appartement Nerja (gesloten) ****

Appartement Nerja (gesloten)
Nerja (gesloten)
9,2

15 tips over Nerja (gesloten)

heleen olijslager, 19-7-2015
een hele leuke boulevard met gezelig kroegje en heerlijke tapas gegeten bij sabor de amor waar je ook super goed thais kunt eten
R, 9-5-2015
Koop een paar goedkope gymschoenen bij Moda Zhen en maak een wandeling door de Rio Chillar. Aanrader! Verder een bezoek aan Malaga of Frigiliana. Lekker een cocktail drinken aan het strand bij Playa & Sol. Lekker eten bij Maria Bonita.
frans de waele, 3-12-2014

als je van rust /zon/ zee en gezelligheid houd ben je hier op de juiste plaats,alle ingredienten zijn aanwezig ,

er is voor ieder wat wils, leuke dorpjes,shoppingcenters ,strand ,terrasjes

mooie baaien ,grotten en bergen

Walter & Gerda, 6-11-2014
Kijk in de schuif ! Daar vind je vele tips :-)
Ineke Eibergen, 12-9-2014

Sevilla hebben wij vanuit Malaga met de trein gedaan wat goed te doen was en niet duur.

Een verblijf van een paar dagen in deze stad als afsluiter van een (culturele) & strandvakantie in Nerja (Strandhuys) bij hebben wij als ideaal ervaren!

Louise Reemer, 26-5-2014
We zijn dit jaar vanuit nerja naar een dorpje verderop geweest frigiliana echt de moeite waard om daar eens heen te gaan, en op donderdag is er ook een markt

Haco en Linda Ramaker, 20-5-2014
Vlakbij zit een erg gezellige bar El Fuego van een Nederlandse eigenaar. En als je lekker wilt eten, dan is zeker La Tahona Holandesa een aanrader! Zij hebben een internationale keuken met een zeer goede kwaliteit en prijsverhouding.
Peter van Berkel, 18-5-2014

de rivier rio Chillar stroomopwaarts lopen was een echt hoogtepunt. Andrea kan je evt van waterschoenen voorzien, want natte voeten haal je zeker.

De grotten van Nerja zijn zeker ook een bezoek waard.

Granada is een uurtje rijden en is een ontzettend leuke stad met allerlei kleine straatjes.

veroniek, 30-11-2013
Huurauto is aan te raden!
Ben, 8-10-2013
Het is handig een auto te hebben. Deze kun je vrij goedkoop huren bij één van de verhuurbedrijven bij Malaga airport

Onze bezoekers bekeken ook: