Appartement Nerja (gesloten) ****

Appartement Nerja (gesloten)
Nerja (gesloten)
9,2

47 reviews over Appartement Nerja (gesloten) in het Nederlands

Heerlijk appartement dichtbij strand en zee

Richard en Carla, 18-1-2017

Appartement is ideaal om met 2 personen te verblijven (en ins on geval te overwinteren) in Nerja. Verhuurders zijn zeer attent en hulpvaardig.

Met kerst en nieuwjaarsdag in je blootje lekker zonnen op het terras. Uniek toch?

Soms komt een eekhoorntje of kat nieuwsgierig langs en voor de rest lekker rustig.

Nerja zelf is ook in de winter nog actief en bruisend waar vele restaurants en winkels open zijn. En verder een prima uitvalsbasis voor bezoeken naar Malaga (ook zeer prettige stad) en Granada (Al Hambra).

Verder kun je fijn wandelen in de omgeving en in de ruige bergen, waar je door riviertjes kunt waden en watervallen tegen komt. Bezoek zeker ook de grotten van Nerja, zeer indrukwekkend.

Kortom prima appartement en goede omgeving.

Gereisd met partner in december 2016

Fantastisch!

Nicole Buijzen, 4-10-2016

Gastvrijheid ten top! Vijf minuten lopen van de bruisende boulevard en strand ligt dit mooie appartementen complex wat van alle moderne gemakken is voorzien. Je waand je in een rustige oase die zich op korte afstand van het historische dorpje Nerja bevindt. De ruime appartementen zijn modern ingericht en super schoon. Het gezellige terras met zwembad was een fijne afkoeling na een warme dag aan het strand. Wij hebben genoten en komen zeker snel weer terug!
Gereisd met partner in januari 2016

Geweldig en kijk uit naar de volgende vakantie

M de Vries, 17-9-2016

Wat een super locatie met geweldig ontvangst.

Gastvrij ontvangen door de gastheren.

Een zeer schoon en mooi verzorgd appartement met echt alle gemakken voorzien.

Ook een heerlijk zwembad erbij wat voor kinderen een heerlijke uitkomst is.

Vlakbij een mooi strand en ook het stadje Nerja is op loop afstand goed te doen en is zeker een aanrader.

Wij hebben enorm genoten en zijn zeker al aan het kijken wanneer wij weer terug kunnen gaan en mogen genieten van de gastvrijheid en schitterende omgeving.

Een enorme aanrader voor iedereen zowel jong als wat ouder ,zonder kinderen, maar ook met kinderen is het zeker een goede aanrader.

Enorm bedankt voor de geweldige gastvrijheid en hopelijk weer tot snel.

Mvg

M de vries

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Wat n heerlijke stek! Wij komen zeker terug.

Verstappen, 26-8-2016

Een mooi schoon appartement met goede bedden, n keuken met alles erin wat je nodig hebt, prima badkamer en n zwembad met terras voor je deur. Om 9 uur sprongen de kinderen vanuit hun bed....t zwembad in!

Het appartement ligt ook prachtig. Rustig, op loopafstand van de zee met gezellige boulevard. Leuke restaurants, waar je nog t echte Spanje kunt ontdekken. (Geen massatoerisme!)

Wij hebben genoten van ons verblijf in Nerja!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Wauw!

Chantal Hage-Nuijten, 14-8-2016

Het is prachtig gelegen op een heuvel en 5 minuten lopen van het strand en de boulevard. Op 15 minuten lopen van het mooie sfeervolle centrum van Nerja met vele winkels en diverse restaurants.

Het appartement is van alle gemakken voorzien, erg schoon en smaakvol en licht ingericht. Het zwembad is heerlijk. Kortom een luxe vakantie voor een zeer betaalbare prijs.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

wilma versteden, 11-7-2016

Echt een aanrader als je van strand, cultuur, mooi weer en lekker eten houdt
        Gereisd met partner in juni 2016
        Andrea en Patrick, Eigenaresse, 13-7-2016

Hoi Wilma en Frans,

Dankjewel en leuk om jullie ontmoet te hebben.

En wie weet zien we jullie nog eens in het "Brabantse".

Lieve groetjes,

Andrea en Patrick

Geweldig!

Andre en Jose, 13-6-2016

Bijna 2 weken genoten in het mooie, gezellige Nerja. Mede dankzij het prachtige appartement Burriana1, met een geweldige gastvrouw/heer die altijd voor je klaar staan en leuke tips hebben om de omgeving te bekijken. Het was in een woord: Geweldig!!
        Gereisd met partner in juni 2016
        Andrea en Patrick, Eigenaresse, 14-6-2016

Hoi André en José,

Dank jullie wel!

Leuk dat we jullie hebben leren kennen, het was gezellig!

(We blazen wat warme lucht richting jullie!)

Lieve groetjes,

Andrea en Patrick

Op loopafstand van zee en mooi dorpje...

Nelleke, 19-3-2016

Genoten van een mooi verblijf in Burriana 2. Keurig appartement voor ons met onze baby van bijna 1jr. Voordeel is dat hier een afgesloten eigen terras bij zit. In voor- en najaar is de ligging van het terras van Burriana 1 (volledig in de zon en daardoor ook zowel vroeg als laat aangenaam vertoeven) een aanrader. Vol in de zomer is het terras van Burriana 2 (veel schaduw maar wel kunnen genieten van het terras bij het zwembad pal voor appartement Burriana 1) een genot.

Een mooi compleet appartement, compact maar in alles voorzien. Gastvrije en behulpzame eigenaresse, geeft leuke tips voor de omgeving. Daarnaast is het 'avondpakket' waar wij voor hadden gekozen een hartelijk (en vooral ook lekker!) welkom als je net als wij 's avonds pas arriveert.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Fijn en goed

J. Aarts, 14-3-2016

Voor ons 1e keer. In de winter naar Spanje. En? Goed bevallen. Daaraan heeft ons appartement (Burriana1) is belangrijke mate aan bijgedragen. Een aanrader temeer daar we van meet af een geweldige warme service kregen van de beheerders. Niets was teveel. Nerja, een mooie plek in een mooie omgeving.

Jan en Alma

Gereisd met partner in maart 2016

Fijn centraal gelegen appsrtement

Marianne, 14-12-2015

Wij zijn de hele maand november in Nerja geweest in appartement Torrecilla.Ontzettend mooi weer gehad.Fijn appartement met Nederlandse tv en wifi.Alles is schoon en netjes en heerlijk zonnig elke dag.Heerlijk is dat in november.Elke week werd bed bad en keukenlinnen verschoond.Prima geregeld.Fijn appartement soms wat lawaai van een blaffende hond op straat of een brommer die door de straat rijd..Het openbaar vervoer is goed te noemen.Kwartier lopen naar het busstation.

Het is ons zeker goed bevallen in Nerja en voor Nederlandse begrippen is het prijspeil in Spanje een stukje lager.Best fijn is dat als je op vakantie bent.

Gereisd met vrienden in november 2015
        Patrick en Andrea, Eigenaresse, 16-12-2015

Hoi Marianne,

Dankjewel en fijn dat jullie zo genoten hebben! En wat was het een prachtig weer heel de maand november en nu nog steeds (vandaag zelfs 23 graden!!!)

Maar het was leuk om jullie ontmoet te hebben en we wensen je heel succes met de b&b!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nerja (gesloten) in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nerja (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nerja (gesloten) scoort een 9.24 uit 10 op basis van 47 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: