Villa Nerja Frigilana Torrox

Nerja Frigilana Torrox

1 review over Villa Nerja Frigilana Torrox in het Nederlands

Zeer moeilijk bereikbaar!

fam. Jacobs, 25-8-2011

Villas de Nerja, Villas de Torrox of Villas de Frigilana zijn villas die te koop staan en voor vakantiedoeleinden worden verhuurd. Vandaar het grote verschil in accomodatie en bereikbaarheid. De reisbeschrijving doet anders vermoeden. Geen Centrale receptie, het contact adres blijkt een makelaarskantoor. Onze villa was zeer afgelegen en moeilijk te bereiken via smalle, slechte en ook onverharde weg. De villa was in orde, maar wij zijn er niet gebleven. We konden nauwelijks weg in onze kleine gehuurde auto. Dit word je van te voren niet verteld. Er is een groot verschil in de villas. Ik vond bij thuiskomst onze villa/countryhouse te koop staan op diverse Internetsites. Er is een groot verschil in verkoopprijs, maar ze worden wel voor dezelfde huurprijs aangeboden. Je weet nooit van te voren wat je krijgt. Mijn mening is niet doen!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Nerja Frigilana Torrox in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Nerja Frigilana Torrox zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Nerja Frigilana Torrox scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.