Appartement Las tres pitas **

9,4

48 reviews over Appartement Las tres pitas in het Nederlands

Fantastisch privé zwembad

Ans, 5-7-2017

Fantastisch privé zwembad op een groot privé terras, hebben heerlijk genoten. Geen auto nodig, lopend naar het strand en het centrum van Nerja. In Nerja heel veel restaurantjes en tapas barretjes met gratis tapas, heel leuk. Er was zelfs een route de tapa met bijzondere tapas. Ook de boulevard heeft veel restaurants, onze favoriet was Moreno, lekkere vis. Appartement was schoon en heeft alles wat je nodig hebt voor een lekkere vakantie.
Gereisd met partner in juni 2017

Megagroot terras en prive zwembad in Burriana

Els Broeren, 11-4-2017

mega groot terras en heel zonnig. Tot de zon ondergaat staat de zon op t terras. Prive zwembad voor jezelf, lekkere ligbedjes. Op 5 minuten lopen van t Burriana strand.

Nerja is heel gezellig

Gereisd met partner in maart 2017

Geweldig plekje in gezellig Nerja

Els, 18-3-2017

Het enorme grote terras is echt top en je hebt dit helemaal voor jezelf. Heerlijk zwembad. Binnen 5 minuten lopen ben je op het strand. Schoon. Heerlijk om eind van de middag een borreltje te drinken op het terras terwijl de kinderen lekker in het zwembad spelen. We komen zeker terug.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

John, 18-3-2017

Mooi appartement met goede ligging, op 5 minuten lopen van het Burriana strand. Mooi ingericht, nederlandse tv, wifi en een heel groot privé terras bij het privé zwembad wat je alleen zelf gebruikt. Het appartement is erg netjes en schoon, je voelt je meteen thuis. Volop tips voor goede restaurantjes en wat er in de omgeving te doen is. Dank je Astrid en Michel voor het fijne verblijf en de goede tips
Gereisd met partner in februari 2017

Heerlijk

sjaak oosterwaal, 7-12-2016

Het is een prachtig schoon appartement met alles erop en eraan in een zeer mooie aangename omgeving.

Een heerlijk bed en lekker stil.

De verhuurders zijn vriendelijk en behulpzaam, je bent er welkom!

Je loopt zo het stadje in hoewel ik even moest wennen aan de dalende en stijgende straatjes met als voordeel dat het uitzicht steeds verandert.

Nerja is een echt gezellige plek met leuke tapasbarretjes en restaurantjes en je raakt meteen in de vakantiesfeer.

Alles ziet er authentiek en vriendelijk uit en het aangename weer zorgt ervoor dat je er eigenlijk niet meer weg wilt.

We zijn ook in Malaga geweest een grote stad waar je lekker kunt rondkijken en doen maar eigenlijk hoef je Nerja niet uit want je hebt er alles wat je in de vakantie kunt gebruiken van de bakker tot de supermarkt en het strand tot het terras. En de prijzen zijn er ook aangenaam voor een echte Hollander.

Ik ga er zeker nog eens heen want dan wil ik meer van Andalusië zien.

Ik weet al waar ik dan ga logeren.......

Gereisd met vrienden in november 2016

Mooi appartement met je eigen zwembad

John, 19-8-2016

Het appartement is mooi en ligt dichtbij het Buriana strand, nog geen 5 minuten lopen.

Het grote prive terras is echt heerlijk, dit deel je met niemand dus t zwembad is helemaal voor jezelf.

De eigenaren zijn heel vriendelijk en gastvrij, we voelden ons meteen thuis en niets is teveel. Ze hebben veel tips over Nerja en de omgeving. De wandeling in de rio Chilar is prachtig. De woonkaner is niet heel groot maar hier zijn we bijna niet geweest, altijd lekker buiten op t grote terras.

De slaapkamer is echter heel groot.

Badkamer netjes.

Wij hadden enige twijfel voordat we boekten door de review van een persoon maar we herkennen dit totaal niet, de oprit is netjes en de foto's vd rommel geven totaal niet de werkelijkheid weer. Wij komen zeker terug, ook voor t mooie Nerja, alles is gewoon top

Astrid, eigenaar, 21-8-2016
Hartelijk dank voor jullie review. Fijn dat jullie genoten hebben. De review waar jullie het over hebben is geplaatst met foto's die niet van het appartement zijn maar van een appartement in aanbouw wat je alleen kon zien door heel moeilijk over een reling te hangen en naar beneden te kijken. Vanaf het terras was hier helemaal niets van te zien. Helaas gebeuren dit soort dingen. Jullie waren hele fijne gasten en altijd weer welkom in het mooie Nerja.

Fantastische plek en appartement!

Lenka Visser, 10-8-2016

Ik heb genoten, een vakantie die mij zeker bij blijft! Ik kom zeker terug!
Astrid, eigenaar, 18-8-2016
Dank je wel Lenka, het was erg leuk om je als gast hier te hebben.

Fantastisch!

Nicolette, 27-6-2016

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Nerja! Heel gezellig stadje met veel leuke en gezellige restaurants en barretjes. Het appartement ligt op een prima locatie, dicht bij Burriana beach (wel strandbedje reserveren) en prima te lopen naar het centrum. Appartement is ons heel goed bevallen. Groot terras en heerlijk zwembad. De eigenaren Astrid en Michel zijn zeer vriendelijk en hebben ons voorzien van een aantal leuke tips. Een echt aanrader dit appartement!!
Gereisd met partner in juni 2016
Astrid, eigenaar, 18-8-2016
Dank je voor je review Nicolette. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Altijd weer welkom in Nerja. Hartelijke groet

Perfect verblijf!

Anna, 18-2-2016

Een volledig goed ingericht appartememt met zwembad. Je zit op loopafstand van het strand waar je veel leuke restaurantjes en winkeltjes zitten. Strand met leuke strandtenten en goede ligbedden met parasols. Het oude centrum is op loopafstand waar veel winkeltjes en restaurantjes zijn, doet heel gezellig aan! Appartement is van alle gemakken voorzien met een mooi terras en ligbedden. Zeker een aanrader en we komen natuurlijk terug. Bedankt voor de warmen ontvangst.
Astrid, eigenaar, 18-8-2016
Dank voor de mooie review Anna, fijn dat jullie zo genoten hebben van Nerja en het appartement. Altijd weer welkom in Nerja

Mooi appartement dichtbij het Buriana strand

Piet, 1-2-2016

Groot zonnig terras met veel ruimte.Er is een privé zwembad maar dit hebben we niet gebruikt omdat het in de winter te koud is om te zwemmen. Het appartement is vlakbij het Buriana strand en ook naar het centrum is het niet ver lopen. Heeft nederlandse zenders en is leuk ingericht. Hele grote slaapkamer met voldoende kastruimte en een schuifpui naar het terras. De woonkamer is niet heel groot maar wel gezellig. Op het terras staan planten en verlichte bloempotten, wat eeen leuke sfeer geeft s avonds. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in december 2015
Dank voor de review Piet. Altijd weer welkom in Nerja

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las tres pitas in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las tres pitas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las tres pitas scoort een 9.37 uit 10 op basis van 48 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: