Villa Las Pitas

Las Pitas

10 reviews over Villa Las Pitas in het Nederlands

Prachtig, voor herhaling vatbaar!

Astrid, 14-12-2016

Pitas Villa is een goed onderhouden appartement in het prachtige Nerja. Vooral de drie terrassen op verschillende niveaus maakt het verblijf aangenaam. Hierdoor kun je van `s ochtends tot `s avonds genieten van de zon! En natuurlijk is het heerlijk om, na een tournee door het prachtige Andalusie, nog even een duik te nemen in het zwembad. De ligging van Pitas Villa is zeer praktisch. Vanuit de Villa ben je op een steenworp afstand van een supermarkt, gezellige uitgaansgelegenheden en op 300 meter afstand ben je al op het Burriana strand.
Gereisd met vrienden in november 2016

Fantastische vakantie in Nerja, Spanje

Corne, 2-12-2016

Al weer voor de derde keer in Nerja bij dit fijne adres. Nog steeds veel te ontdekken en nog lang niet uitgekeken. Temperatuur in November was heerlijk.Hier komen we zeker terug en kan ik iedereen aanraden.
Gereisd met vrienden in november 2016

Wij hebben genoten, een fijne woning.

Joke Apers., 2-12-2016

Alles Tip Top in orde. Mooi groot huis. Niet ver van het strand en stad.
Gereisd met partner in november 2016

Fantastische vakantie aan Burriana strand

Teresa, 18-8-2016

Het huis is ruim, zeer schoon en gezellig ingericht. Het ligt heel dichtbij (5 minuten lopen) van het Burriana strand (wel een heuvel op) en heeft geweldige terrassen met zeezicht. Heerlijk zwembad en voldoende ligbedden en een grote gezellige houten eettafel. Er is ook een tafelgrill. Naar het centrum is het 10 minuten lopen en ook naar een grote supermarkt is het nog geen 10 minuten lopen. Je hebt hier geen auto nodig. Nerja is erg gezellig met heel veel restaurantjes, tapasbarren en winkels. Wij komen zeker terug.
Gereisd met vrienden in augustus 2016
Astrid, verhuurder, 19-8-2016
Hartelijk dank voor de review en fijn dat jullie het naar jullie zin gehad hebben. Hartelijke groet

Prima uitvalsbasis!

Anna, 15-4-2013

Wij hebben een weekje door gebracht in Nerja. Heel leuk plaatsje met volop restaurantjes, tapasbarretjes en winkeltjes. Het een is toeristische plaatsje met een Spaans karakter, veel witte huizen met weinig hoogbouw, heel gezellig. Het huis waar wij in verbleven was prima, goed onderhouden en leuk ingericht. We werden heel goed ontvangen en de eerste boodschappen stonden klaar, super! Lekker een eigen zwembad met een mooi terras. Ook kregen we tips over de omgeving, en de vele restaurantjes. Al met al een prima vakantie.
Gereisd met partner in maart 2013

Mooie grote villa met zwembad gunstig gelegen.

Astrid Verbocht, 30-3-2013

het is een geweldige villa vlakbij het strand. Het is een gezellig aangekleed huis met volop ruimte, zeker voor een paar gezinnen. Daarnaast is het heel netjes met een mooi en goed onderhouden zwembad. Zeker voor herhaling vatbaar en wij komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Super mooie villa! Aanrader!

Verdult, 29-3-2013

Wij hebben een week in Villa Las Pitas doorgebracht en super genoten. De villa is zeer ruim en comfortabel en gezellig ingericht. Bij aankomst was alles keurig schoon en stonden er boodschappen klaar voor de 1e dag. De verhuurders ontvingen ons vriendelijk en weten veel over Nerja en de omgeving te vertellen. Het privézwembad is ruim en ziet er aantrekkelijk uit, zeker met het terras rondom.(helaas geen gebruik van kunnen maken, omdat het daar nog net iets te koud voor was) De villa ligt in een steil straatje op loopafstand van de zee en het centrum van Nerja, waar veel restaurants en terrasjes zijn. (verhuurders hebben hier goede tips voor!) Kortom wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met vrienden in maart 2013

Heel leuk appartement op mooie locatie !!

mariska, 13-3-2013

Begin maart hebben wij een week in dit appartement gezeten. Wij waren zeer tevreden. Gezellig ingericht. Leuk ontvangst en persoonlijk contact met de nederlandse eigenaren Michel en Astrid. Aan de eerste boodschappen hadden zij gedacht. Het terras met prive zwembad is super. Erg veel ruimte. Altijd een plekje zon of schaduw. Het zwembad is niet verwarmd dus voor de tijd dat wij er waren te koud. Het appartement is in het leuke witte plaatsje Nerja. Mooie, gezellig straatjes op loopafstand met vele heerlijke restaurantjes en winkeltjes. op 55 km vanaf Malaga. Het strand is ook op loopafstand. De minpuntjes die wij hadden, stonden de eigenaren open voor en wordt gelijk wat aan gedaan. Kortom: gerust boeken!
Gereisd met partner in maart 2013

Heerlijke villa dichtbij het bij strand !!!!!!!!!!

Annelies, 9-3-2013

We hebben een super vakantie gehad in deze villa !!!!!!! We werden ontvangen met een welkomstpakket, de biertjes en de wijn lagen al koud.

Prachtig uitzicht op de bergen en de zee!

Bij deze villa is aan alles gedacht. Goed ingericht. Keuken is volledig.

Het terras bij t privé zwembad is heerlijk, gezellige aankleding met planten, gezellige loungebanken en ligbedden. Er staat een grote eettafel.

De eigenaar kwam zelfs een heerlijke tapasschotel brengen van t huis.

Zij weten veel van de omgeving en zijn zeer gastvrij. Het huis was heel schoon en gezellig.

Kortom een echte aanrader, we hebben genoten

Gereisd met vrienden in maart 2013

Erg Teurgesteld.

hdenhartog, 22-2-2013

We verbleven 3 weken in de villa die behoort bij Las tres Pitas. De Villa bleek een geschakeld huis dat eenvoudig is ingericht. We waren erg teleurgesteld:

- het huis voldeed allerminst aan onze hygiene normen;

- het was koud en vochtig als een grafkelder, de butagaskachel die we na klagen kregen bood alleen soelaas in de woonkamer;

- de keukeninrichting is minimaal en kwalitatief heel simpel;

- de beloofde WiFi werkte abominabel slecht;

- op terrassen staan goedkope witte plastic tuinstoeltjes, geen kussens, lekker zitten is er niet bij

- de huur is inclusief beddengoed en handdoeken.Wat er niet bij werd verteld is dat je geacht wordt die tussentijds zelf te wassen en drogen op een wasrekje met 16 knijpers (huis voor 6 personen!)

- we hadden het ondergelegen apartement en zwembad niet gehuurd, maar bleken wel de stroomkosten daarvoor te moeten betalen.

De prijs/kwaliteit klopt niet en het huis is ongeschikt voor de winter.

Gereisd met partner in januari 2013
Michel, verhuurder, 13-3-2013

Jammer dat u zo negatief reageert terwijl we u in al uw eisen zijn tegemoet gekomen.

Wij hebben vele woningen beroepsmatig bezocht en kunnen verzekeren dat de woning absoluut niet eenvoudig is ingericht maar smaakvol, een uitgebreide keukeninrichting heeft en ook byzonder schoon is. Er stonden 4 radiatoren echter op uw klacht dat u het nog te koud vond, hebben we op de 1e dag een gaskachel aangekocht. Diverse keren bij u geinformeerd of u nog last had van de kou, maar het was nu heel comfortafel. Er zijn 7 terrassen bij de woning en op 6 hiervan staat tuinmeubilair en op sommige dus plastic stoelen + ligstoelen op t dakterras. Duidelijk zichtbaar op foto's. Ondanks dat u het appartement met privé zwembad niet bijgehuurd had, u aangeboden om hiervan gebruik te maken,maar dit vond u niet nodig.Wij hebben de was voor u gedaan.We hebben u geen kosten voor de 2 gasflessen berekend wat zeer ruim in uw voordeel was tov de berekende energiekosten vt appartement. Hiermee was u t volledig eens.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Las Pitas in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Las Pitas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Las Pitas scoort een 9 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: