Appartement Jimmy **

Jimmy

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jimmy bij:

2 reviews over Appartement Jimmy in het Nederlands

basic maar oké, goede prijs/kwaliteit verhouding

Gerry, 9-9-2017

Het appartement was ruim met een slaapkamer, badkamer en keukenhoek in het woongedeelte, balkon met uitzicht op een leuk maar niet te druk winkelstraatje.

Vlak bij diverse restaurantje en winkeltjes. Het gezellige centrum was ook op loopafstand.

Het appartement was prima schoongemaakt en had net voldoende keukengerei. Bij aankomst was de receptie niet bemand (avonduren) maar daarvoor hadden we een telefoonnummer ontvangen en in no time stond er iemand om ons binnen te laten en wegwijs te maken. Hij hielp ons ook een parkeerplekje te vinden want voor de deur parkeren kan hier niet. Enkele wandelminuten verder lukte dat meestal wel.

Gereisd met partner in februari 2016

geweldig appartement op een centrale locatie

aalt, 30-3-2011

mooi appartement voor 2 personen, alleen geen parkeer gelegenheid voor de deur.
Gereisd met partner in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jimmy in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jimmy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Jimmy scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: