Beoordelingen Appartement Casa Charlotte

Casa Charlotte
39 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Casa Charlotte
Calle San Pedro 16 , E-29780, Nerja

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Charlotte in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Charlotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Casa Charlotte scoort een 9,7 uit 10, op basis van 39 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Charlotte in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Charlotte, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Casa Charlotte de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 46 vakantiefoto's van Appartement Casa Charlotte vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Andalusie (Costa del Sol / de la Luz). Vergelijk Appartement Casa Charlotte met andere accommodaties in Nerja.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

20 beoordelingen over Casa Charlotte

39 beoordelingen
9,3
9,4
9,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Prettig weerzien"vertalen
Eddy
10,0

13-07-2014 In juni verbleven we terug in Casa Charlotte van Frans en Nuttee. Zoals de vorige keren was alles tip top in orde.
Reeds meer dan 10 maal hebben we voor onze vakantie een appartement bij Frans en Nuttee gehuurd en we kijken al uit voor de volgende periode in september.
Eddy en Christiane

met partner, Dec. 2013
"Ook in de 'winter' leuk!"vertalen
Ehrenhuis
7,0

13-12-2013 13-12-13
Afgelopen weken in Nerja geweest en de laatste week verbleven wij in Casa Charlotte. Het keurige appartement is ruim en van bijna alle gemakken voorzien. Frans heeft ons verwelkomd en allerlei super tips gegeven om nog meer te genieten van Nerja en de omgeving.
Het appartement ligt in een leuk straatje. Vlak bij strand, centrum, restaurantjes en winkels. Alles op loopafstand. Heerlijk.
Op het (met de andere huurders gedeelde) dakterras hebben we genoten van de zon en uitzicht op zee en bergen.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Geweldig appartement!!!"vertalen
Rein Bosma
9,0

03-11-2013 Geweldig appartement en een zeer goede ligging ten opzichte van de stranden, restaurants, supermarkten, etc. Schoon, goed verzorgd en alles aanwezig. Zeker een aanrader.

met partner, Feb. 2013
"Zeer gastvrije eigenaren van smaakvol appartement"vertalen
Francien en Anton
10,0

09-03-2013 Gastvrijheid is hun op het lijf geschreven, Frans en Nuttee, de eigenaren van Casa Charlotte. Dat merk je al in de correspondentie vooraf. En dat blijkt daarna in de bijzonder hartelijke ontvangst, in het gericht zijn op de wensen van hun gasten, in de compleetheid aan beschikbare informatie, in het aan niets ontbreken in de inventaris, in de netheid en goede staat van onderhoud van het appartement. Kortom aan de service-gerichtheid.
Het stadje Nerja( en heel Andalusie trouwens) is een aanrader. Mooie kusten, prachtige natuur, mooie bebouwing, mooi winkelaanbod, gezellige eetgelegenheden. Authentieke sfeer. Nog niet verpest door enkel massatoerisme. Ideaal voor wandelaars, watersporters, zonaanbidders, levensgenieters en cultuurliefhebbers.

met jonge kinderen, Sept. 2012
"Een heerlijk appartement"vertalen
Sjoukje
8,0

06-01-2013 Een goed appartement in een typisch Spaans buurtje met een hele leuke echte Spaanse tapasbar op babyfoonafstand. Na een paar avonden daar vertoeven zette de barman onze drankjes klaar zodra we binnen kwamen.
Het appartement ligt tussen playa buriana en het centrum in, in een rustig buurtje. Het is van alle gemakken voorzien, echt super. Beter konden we ons niet wensen. Zeker voor herhaling vatbaar!

met partner, Sept. 2011
"1 in woord: volmaakt!"vertalen
Linda Boon
10,0

02-11-2011 In september 2011 verbleven wij 17 nachten in Casa Charlotte. We hebben intens genoten van dit heerlijke appartement in een typisch Spaans buurtje in het prachtige niet te toeristische Nerja. Het appartement is meer dan compleet met luxe snufjes die wij thuis niet eens hebben zoals muziek in de slaapkamer en in de badkamer. De eigenaren Frans en Nuttee zijn hele lieve zeer gastvrije mensen die vanaf het moment dat we mailcontact hadden voor de boeking tot de dag dat we vertrokken altijd voor ons klaar hebben gestaan en ons veel nuttige informatie hebben verstrekt over zowel Nerja als de omgeving. Wij gaan zeker nog vaak terugkomen in Casa Charlotte.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Een echte aanrader..."vertalen
Fam. Verlee-Callaer...
10,0

15-07-2011 Gastvrije ontvangst door Frans en Nuttee die alles in het werk stellen om het volledig naar de zin van hun gasten te maken. Heel mooi, nog vrij rustig stadje dat zijn eigenheid bewaard heeft. Appartement prima uitgerust en kwaliteitsvol. Lectuur, strandparasol, stoeltjes,strandhanddoeken...zijn allemaal ter beschikking! Veel restaurantjes, kruideniers, bakkers in de buurt... Op wandelafstand van het strand. Rustig gelegen en binnen wandelafstand toch zo in de 'gezellige toeristische drukte' indien gewenst. Op het gelijkvloers was er een appartement zelfs helemaal ingericht naar rolstoelgebruikers toe.

met vrienden, Juni 2011
"Mooi ruim appartement in Spaanse wijk"vertalen
Marian
10,0

19-06-2011 Casa Charlotte is een heerlijk appartement in een gezellige wijk. In deze wijk verblijf je tussen de Spanjaarden, dat maakt het extra leuk. Frans en Nuttee, de eigenaren, zijn heel vriendelijke mensen die er alles aan doen om het verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Het appartement is heel ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De ligging is perfect, zowel het strand als het centrum ligt op een paar minuten lopen.

We hebben een heerlijke tijd gehad, zowel Nerja als dit appartement zijn een aanrader.

met jonge kinderen, Apr. 2011
"Onbeschrijflijk goed!"vertalen
Fam. Webers-Akkerma...
10,0

21-05-2011 We hebben dit appartement gekozen op basis van de zeer positieve feedback op zoover van onze vele voorgangers. In de mei vakantie zijn we 10 dagen in Casa Charlotte geweest en we kunnen het alemaal onderschrijven!. Zonder teveel in herhaling te willen vallen: Frans en Nuttee: een gezellig, behulpzaam, etc.etc. kortom fantastische gastheer en gastvrouw. Het appartement is overcompleet: alles wat je wenst is aanwezig! Heerlijk genieten in centraal Nerja en gezellig tussen de spanjaarden, je proeft en ervaart de sfeer en cultuur. En lekker chillen op het dakterras met koelkast en bbq en ligbeddenna het strandbezoek bijvoorbeeld! Onze beste vakantie tot nu toe!! Een aanrader!!!

met partner, Apr. 2010
"Casa Charlotte is een heerlijk appartement"vertalen
J. Teunissen
10,0

11-05-2010 Casa Charlotte is een heerlijk appartement in een authentieke wijk dicht bij het gezellige centrum. Het is compleet en goed ingericht. De eigenaren, een vriendelijk en behulpzaam echtpaar, doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.
Voor een groter gezelschap is het leuk om alle drie de appartementen te huren.
Er is een dakterras dat sinds kort omheind is met glazen schuifwanden, daar kan men tijdens de winter geriefelijk in de zon zitten.
De supermarkt, de bushalte, de stranden en het centrum liggen op loopafstand. Een fijne plek vooral voor mensen die de echte Spaanse sfeer willen proeven.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?