9,8

Uitstekend

24 reviews over Appartement Casa Charlotte in het Nederlands

Tegen niemand zeggen....

Sander & Brigit, 31-8-2016

Tegen niemand zeggen, anders is het volgende keer bezet!

Maar ja, dat gaat niet. Zo'n leuke vakantie moet je delen. En een goede uitvalsbasis is nu eenmaal een belangrijk onderdeel van een vakantie. Alle goede punten van voorgaande reviews zijn waar. Alhoewel goed of niet goed is redelijk subjectief. Soms moet je een extra rondje rijden om je auto kwijt te kunnen, maar ben je uiteindelijk blij dat hij vlak bij staat...

De tapasbar is voetbalminded, dat hoor je, op zijn Spaans/Andalusische manier. Net als de humor en soms een discussie, maar zelden na twaalven. Kleine kinderen? Geen probleem, de mensen uit de buurt zijn er dol op.

Tip: er ligt nog een opblaasbaar zwembadje voor de kleinsten, handig voor op het dakterras. Let op: omkiepen doe je het best laat op de avond ivm passanten.

De slager, bakker, buurtsuper etc. zijn letterlijk om de hoek en zeker niet duurder. Handig als de (koude) cerveza op is, of je partner zonder mesje onder de douche staat.

Maar goed, tegen niemand zeggen dus, anders hebben wij volgende keer pech!

Gereisd familie in april 2016

Heerlijk appartement met super terras.

Elske en Mark, 2-2-2015

Een heel fijn appartement met heerlijk terras!

Dhr Frans en Mevr Nuttee hebben alles in het werk gesteld om te zorgen dat wij hier een heel fijne vakantie konden vieren. Het appartement is voorzien van alles wat men maar nodig kan hebben en meer. Super schoon! Frans en Nuttee hebben ons geholpen met speelgoed voor onze twee jarige dochter en uitgebreid de tijd voor ons genomen om info en antwoorden te geven op al onze vragen. Het appartement ligt in een leuke buurt en fijne straat op loop afstand van centum en strand.

We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Hiervoor veel dank

Elske en Mark

Gereisd familie in september 2014

Prettig weerzien

Eddy , 13-7-2014

In juni verbleven we terug in Casa Charlotte van Frans en Nuttee. Zoals de vorige keren was alles tip top in orde.

Reeds meer dan 10 maal hebben we voor onze vakantie een appartement bij Frans en Nuttee gehuurd en we kijken al uit voor de volgende periode in september.

Eddy en Christiane

Gereisd met partner in januari 2014

Ook in de 'winter' leuk!

Ehrenhuis, 13-12-2013

13-12-13

Afgelopen weken in Nerja geweest en de laatste week verbleven wij in Casa Charlotte. Het keurige appartement is ruim en van bijna alle gemakken voorzien. Frans heeft ons verwelkomd en allerlei super tips gegeven om nog meer te genieten van Nerja en de omgeving.

Het appartement ligt in een leuk straatje. Vlak bij strand, centrum, restaurantjes en winkels. Alles op loopafstand. Heerlijk.

Op het (met de andere huurders gedeelde) dakterras hebben we genoten van de zon en uitzicht op zee en bergen.

Gereisd met partner in december 2013

Geweldig appartement!!!

Rein Bosma, 3-11-2013

Geweldig appartement en een zeer goede ligging ten opzichte van de stranden, restaurants, supermarkten, etc. Schoon, goed verzorgd en alles aanwezig. Zeker een aanrader.
Gereisd familie in oktober 2013

Zeer gastvrije eigenaren van smaakvol appartement

Francien en Anton, 9-3-2013

Gastvrijheid is hun op het lijf geschreven, Frans en Nuttee, de eigenaren van Casa Charlotte. Dat merk je al in de correspondentie vooraf. En dat blijkt daarna in de bijzonder hartelijke ontvangst, in het gericht zijn op de wensen van hun gasten, in de compleetheid aan beschikbare informatie, in het aan niets ontbreken in de inventaris, in de netheid en goede staat van onderhoud van het appartement. Kortom aan de service-gerichtheid.

Het stadje Nerja( en heel Andalusie trouwens) is een aanrader. Mooie kusten, prachtige natuur, mooie bebouwing, mooi winkelaanbod, gezellige eetgelegenheden. Authentieke sfeer. Nog niet verpest door enkel massatoerisme. Ideaal voor wandelaars, watersporters, zonaanbidders, levensgenieters en cultuurliefhebbers.

Gereisd met partner in februari 2013

Een heerlijk appartement

Sjoukje , 6-1-2013

Een goed appartement in een typisch Spaans buurtje met een hele leuke echte Spaanse tapasbar op babyfoonafstand. Na een paar avonden daar vertoeven zette de barman onze drankjes klaar zodra we binnen kwamen.

Het appartement ligt tussen playa buriana en het centrum in, in een rustig buurtje. Het is van alle gemakken voorzien, echt super. Beter konden we ons niet wensen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd familie in september 2012

een absolute aanrader

bart en rika, 6-11-2011

wij zijn voortgegaan op de waardering die Cas Charlotte hier kreeg en dit klopt. Zeer vriendelijke eigenaars met allerlei tips over Nerja. Frans neemt voldoende tijd ( bij ons 2 u) om je Nerja wat te leren kennen. Alles is op wandelafstand: bv bakkerij net om de hoek alsook een klein winkeltje, tapasbar en restaurants. Het appartement heeft gewoon alles: van wasmachine naar barbecue op het dakterras.

Een woord: fantastisch

Gereisd met partner in oktober 2011

1 in woord: volmaakt!

Linda Boon , 2-11-2011

In september 2011 verbleven wij 17 nachten in Casa Charlotte. We hebben intens genoten van dit heerlijke appartement in een typisch Spaans buurtje in het prachtige niet te toeristische Nerja. Het appartement is meer dan compleet met luxe snufjes die wij thuis niet eens hebben zoals muziek in de slaapkamer en in de badkamer. De eigenaren Frans en Nuttee zijn hele lieve zeer gastvrije mensen die vanaf het moment dat we mailcontact hadden voor de boeking tot de dag dat we vertrokken altijd voor ons klaar hebben gestaan en ons veel nuttige informatie hebben verstrekt over zowel Nerja als de omgeving. Wij gaan zeker nog vaak terugkomen in Casa Charlotte.
Gereisd met partner in september 2011

Een echte aanrader...

Fam. Verlee-Callaert, 15-7-2011

Gastvrije ontvangst door Frans en Nuttee die alles in het werk stellen om het volledig naar de zin van hun gasten te maken. Heel mooi, nog vrij rustig stadje dat zijn eigenheid bewaard heeft. Appartement prima uitgerust en kwaliteitsvol. Lectuur, strandparasol, stoeltjes,strandhanddoeken...zijn allemaal ter beschikking! Veel restaurantjes, kruideniers, bakkers in de buurt... Op wandelafstand van het strand. Rustig gelegen en binnen wandelafstand toch zo in de 'gezellige toeristische drukte' indien gewenst. Op het gelijkvloers was er een appartement zelfs helemaal ingericht naar rolstoelgebruikers toe.
Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Charlotte in Nerja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Charlotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Charlotte scoort een 9.76 uit 10 op basis van 42 reviews.