Bungalow Casitas de la Sierra ***

Bungalow Casitas de la Sierra
Casitas de la Sierra
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Casitas de la Sierra bij:

7 reviews over Bungalow Casitas de la Sierra in het Nederlands

Aanrader

Remmie, 9-9-2016

Casitas ligt midden het in schattige Montejaque en is omringd door steile bergen. Een zwembad in het midden van dit rustige parkje maakt de vakantie compleet.

Ronda is op 20 minuten rijden, maar als je uit eten wil biedt het dorp ook genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Superleuk om met jonge kinderen heen te gaan.

Patricia, 8-5-2016

Kleinschalig. Schattige huisjes in een klein wit dorpje; Montejaque. Goede uitvalsbasis om vanillestokje te ondernemen. 20 min. van Ronda vandaan. Speeltuintje en zwembad voor de deur.
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Leuke plek in prachtige omgeving

Anoniem12345, 29-10-2014

Leuk, klein vakantiepark met 6 (denk ik) woningen. Wij hadden een woning met 2 slaapkamers. Prima inrichting, alhoewel een beetje verouderd. Zwembad was erg fris in september. Leuke speeltuin en prachtig uitzicht op de bergen.

Het dorpje zelf is klein maar heeft wel een bakker, supermarkt ed. Mooie omgeving om te wandelen en dorpjes te verkennen

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Heerlijke plek

likearoosje, 25-5-2011

Een leuke plek om te zijn tijdens je rondreis. Lekker zwembad en genoeg ruimte eromheen om te liggen zonnen.

Bij aankomst waren we verrast over het appartement. Leuk ingericht (voor een vakantiewoning) en ruim. Twee verdiepingen, aardige keuken.

Het dorpje zelf is een klein bergdorpje, dus daar moet je je niet teveel van voorstellen. We hebben een avond gegeten bij het restaurant van Casitas de la Sierra, maar dat vonden we niet goed. Binnen rook het er enorm naar frituurpan (met vis) en het eten zelf was ook vet. Ook een avond gegeten bij een britse pubachtig ding (bij de ker, op de hoek), dat was wel geslaagd.

Gereisd met partner in mei 2011

Leuk kleinschalig appartement

paula en Marc, 14-11-2009

Prima locatie voor als je de omgeving wilt gaan bekijken.

Lekker rustig en netjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Peter & Ilse, 11-11-2007

De voorbije zomer (2007) logeerden we in dit kleinschalig maar prima onderhouden complex. Het is er erg rustig en vormt een prima uitvalsbasis om met de wagen de grote steden te gaan bezoeken. (Sevilla, Granada, Cordoba,...)

De casitas zijn zeker ruim genoeg en mooi ingedeeld. In de tuin is een zwembad en een BBQ zodat je ook daar leuke dingen kan doen. In het dorp zijn twee eerder bescheiden supperettes en een bakkerij; de meeste boodschappen deden wij in de nabijgelegen stad Ronda, wat ook al een bezoekje waard is. Je bent op ongeveer 40 km van de stranden en ook Gibraltar is maar een 90km ver en dus goed bereikbaar. Een aanrader!!!

Wij gaan in de zomer van 2008 terug. De zomer is er heet maar in de bergen wordt de temperatuur 's avonds heerlijk en zo wordt het erg gezellig op de terrasjes van de verschillende casitas. Buiten het foldertje dat je bij aankomst krijg, wordt er niet veel uitleg gegeven door de receptioniste.

Gereisd familie in juli 2007

Marije, 28-11-2005

Wij hebben het erg naar ons zin gehad tijdens ons verblijf begin november in Casita de la Sierra. Het betreft een klein complex (6 kleine en 2 grote casita's) gelegen in een prachtig onderhouden tuin. OOk in deze tuin een zwembad aan, waar wij geen gebruik van hebben gemaakt omdat begin november gewoon te koud is om te zwemmen.

Ons huisje (2 p) heeft beneden een klein zitgedeelte, eettafel(tje)en een prima keukentje met oa grote koelkast. Boven een ruime overloop met inbouwkast, slaapgedeelte en ruime prima uitgeruste badkamer. En met een geiser. Boven ook en balkon met 2 stoeltje en beneden ook een klein terras met zitje. Het huisje is ook voorzien van electrische verwarming, wat in de avond in deze tijd van het jaar geen overbodige luxe is. De auto kan prima geparkeerd worden buiten het complex, het uitzicht is wijds en met een stenen trap loop je zo het dorp in.

Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Casitas de la Sierra in Montejaque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Casitas de la Sierra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Casitas de la Sierra scoort een 8.7 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: